and THAT you can quote...
Ja, Nu när evolutionen har failat så hårt så kan ju vem som helst lägga upp videor.
to all the mean people vidoen var faktiskt jävligt rolig.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Presonligen gillar jag "to simon" videon, bara för att det är så uppenbart att det inte handlar om en riktig pojkvän utan någon som driver med henne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns ju lite som den där bögen som grät om britney, fast tråkigare..
Fucka ur!
ja vissa människor är det synd om, fast dom verkar så glada ändå! åt helvete att folk ska skratta åt det bara! undrar om det hade varit lika om man träffat personen in real life! om hon hade kommit fram och pratat tex.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
noeL P20 Vem fan bryr sig? det är en video på jewtube. Och ja, jag hade förmodligen skrattat om hon sjöng IRL.
HASHAHAH klarade inet se klart på en hel av dom men när hon skrek att hon va "deadserious" o sånt så börja ja skratta :)
Sleep is the cousin of death
haha ye ^^
haaahaaa, såg hennes dating video, riktigt braa ! :P
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
Ja, för att vara efterbliven har hon väldigt höga krav på killar!
Hatar folk som driver med handikappade...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hahaha! Ännu en som gjort bort sig på Youtube! Blir nice när hon ser det här om 5 år igen.
lite lusigt va de, men tycker folk ska sluta va så jävla elaka.
100% gysare förfan
Åh skitroligt, hon kan inte sjunga, och är dessutom handikappad, aaas roligt, alla peka och skratta!..
Och jaja
-LunAtiC- F2 , nu kan du hata mig för jag är PK, synd bara att du är lika efterbliven som tjejen som sjunger, fast utan handikapp, det är skillz!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
lulz were had
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Jag tycker synd om henne, hon är ju typ efterbliven? Hon ser ju inte fullt frisk ut iallafall.
du verkar ju själv efterbliven.. kan varken stava till youtube eller feta, shit.. precis som
pigglaen P19 skrev, du har skills alltså!
Jewtube
http://www.myspace.com/micman123
haha MicMan hatar såna där kommentarer när folk skriver : " aa du är ju själv efterbliven.. kan inte stava till youtube" Asså du vet att han skrev JewTube med flit, så varför försöker du ens? Pajas..
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
JEJE: Truth
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
MicMan P2 Haha jag låter dig tro vad du vill.
http://www.myspace.com/micman123
Toastare
2007-11-18 03:20
Men ni som säger att hon är handikappad är ju ute och cyklar, det där är ingen som är utvecklingstörd eller handikappad.
Hon säger ju dessutom att hon är från danmark och det som får henne att låta lite utvecklingstörd är att hon bryter på danska..
den här var också sjukt rolig, där hon ber folk att inte skriva till henne för hon bryr sig om skolan och har inte tid att svara. Hur hinner hon då med "Simon"??
http://www.youtube.com/watch?v=PpzyucfumvM
Jag skyller allt på Emma!
en dansk brytning låter inte så.
vafan jag trodde det var en judevideo, skriv inte jewtube om det inte är jewtube, den finns ju på riktigt
dfadasf
o rly?
MicMan P2 Ja, funderar seriöst på att sluta hänga här igen, trött på alla lillgamla pk-folk som inte kan ta ett jävla skämt.
BountyBoo F27 Nej hon kommer faktiskt från usa, fast hon har tydligen många danska fans :)
m3ster P19 Jag skojade lite.
tarmstarke P21 Jag vet, jag fick dig ju att kolla, ellerhur?
-LunAtiC- F2 har inte klickat länken och kommer inte göra heller.
undrar mest varför du skrev jewtube, och pirrar det lite i magen varje gång du postar vad du hittat på youtube?
Jag är tydligen en våldtäktsman?
skojten X0 Ok det är noterat.
Jag har redan berättat varför så jag föreslår att du läser hela tråden, och utveckla gärna det där med "pirr i magen" jag är rädd att jag inte förstår helt vad du menar.
det enda jag skrattade åt var lunatics svenska och fräna counter-strike kommentarer som fick mina tarmar att vridas ut och in. Säger; låt henne, hon skadar inte nån med det... Det där är inte humor hursomhelst ! Notera gärna detta.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Foerplay P18 Noterat. (Du vet jag har en liten svart bok med whoa's åsikter om humor, som jag brukar rätta mig efter.)
Hur som helst, ni som tycker att det var roliga filmer, ENJOY!
Ni som inte tycker det, kolla på något ni tycker är kul.
Jag lovar det är inte svårare än så.
Föressten, svenska cs kommentarer?
herrejävlar hahah de utvalda folket!!!
LEGALISERA CANNABIS
hahahahahahahahahahahahahahahaha
Toastare
2007-11-18 19:34
hon säger ju att hon är från danmark "I'm from denmark"... jag såg det igår. ganjaholic, så låter visst dansk engelska.. om inte så grov eftersom hon är en kiddo som säkert snappar upp amerikanskan rätt bra. och folk som stör sig på att hon/han skrev "jewtube" lägg ner, det var en ordlek.. det var inte roligt, men heller inget att bli upprörd över. I sånna fall hade hon/han skrivit "gaskammarfilmer" DET är upprörande..
Okej! du har säkert rätt, det stod usa på hennes presentation, men det är ng många som bara skriver sådant :) Och tack för att någon fattar att "jewtube" är på skoj, det är namnet som youtube brukar gå under på encyclopedia dramatica och jag tycker det låter kul.
Toastare
2007-11-18 20:58
men alltså hon är från danmark med BOR i Usa nu, så uppfattade jag det som.. hon hade väl inga vänner i danmark och nu inga vänner i usa ;(
hon ser ut som bara barnet, vad kan hon vara, mellan 14 & 16? hon är jävligt modig, men iaf jag tycker det är alltid kul o höra folk sjunga som inte är medvetna om hur dåliga dem är på det egentligen, ungefär som idol sökande idioterna.
I be around, just out of sight
color Agree. . . men det kanske är nån som är på riktigt iaf. Tror inte dock det. Hehe, och det roliga är att hon inte förstår det. .....men hon borde lägga ner sjungandet, alltid dystert att folk som sjunger inte förstår hur hemskt dem låter, precis som vissa idol sökanden. Men man ska inte göra narr av hennes handikapp, det kan knappast hon rå för.
Haha, jag skrev dumma saker sen fick jag typ 10 message som var typ 20 rader långa och så skrev dom att jag skulle skaffa ett liv haha
Lunatic Menade inte handikappad som i förlamad från midjan neråt.
BigIssue P22 Nej jag fattar att du menar "slow".
Men hon kan ju vara helt fullt frisk med dansk brytning.