där ser man vad kärlek kan göra.
Twelve Tribes of Israel
aw, blev alldeles tårögd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett rörande. Läste nån artikel om killen ett ganska bra tag sen, ska se om jag hittar den.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
vad gör han ere tävllig eller
vad gör han ere tävllig eller "Now they've done 212 triathlons, including four grueling 15-hour Ironmans in Hawaii" Hans handikappade son sa att han känner sig som att han inte är det när dom springer... Läs på länken som jag postade. "This year, at ages 65 and 43, Dick and Rick finished their 24th Boston Marathon, in 5,083rd place out of more than 20,000 starters. Their best Time? Two hours, 40 minutes in 1992--only 35 minutes off the world Record" Oh shi...
Mikael Söderlund was here!
sicket snyfteri...
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Kärlek övervinner allt. gud vad underbar film <3
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
ah shiit va fint, verkligen tårskapande å de ger ju en lite hopp om att man blir en fin pappa till ett barn i framtiden :)
Hopp? Detta ger ju en prestationsångest!! Hehe, nä men detta va vackert. Matadåren fick en tår i ögat.
jahapp...ännu en fredag med lipande...
tut!
starkt.
SKU - SKU - SKULASON!
man blir ju helt tårögd..av både videon och artikeln..att få höra att dom kämpar... att han gör det enbart för att se sin son le.. det är fan magiskt !
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Jag ska ställa upp i tävlningen lätt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det alla ni gangster rappare (jag själv inkluderad) Är en riktig jävla man!!! Tårögd
2 PJÄSER
eller hur, ångest!
i get more pussy then panty!
hahahahahahahhaha core, du har ju "can" på hög nivå! hahahahaha..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
core haha..
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
``The thing I'd most like,'' Rick types, ``is that my dad sit in the chair and I push him once.'' så nära på att brista ut i storgråt
core P18 översätt CAN
hur länge lever en mäniska?
vafan jag trodde det skulle vara kul.. va ju bara massa gysar som sportade...
Jag fiser THC !
core P18 CAN som i "kan"?
Hur länge lever en mäniska? Svara på det och du har ditt svar
hahahhahaha, core for president, dumfan!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
utsätts inte den bräcklige grabben för rätt stora risker typ om han skulle råka krasha med cykeln eller en våg skulle vända uppochner på båten..vad skulle fassan gjort då ute på havet?
Ät
SödraMalmö Är man totalförlamad så kanske det är värt den risken hellre än att sitta och dö sakta inomhus
grymt, svårt att föreställa sig men jag misstänker att om ens son mådde skitmkt bättre av att man sprang triatlons med honom så skulle man nog göra det. all respect till farsgubben. manlighet om något.
Skivsamlare
2007-11-10 18:47
dude..
http://www.soundcloud.com/adamkross
är hans farsa typ elitidrottare isf? om dom är 35 min från världsrekordet och en av dem är rejält handikappad .. herrej.. strongt som fan. har jobbat med handikappade personer , fyfan vilken glädje detta måste vara.. sjukt.
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Shit... mäktigt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Riktigt starkt av pappan. Vad stolt man skulle vara över sin pappa ;)
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
alltså vafan är ni sjuka? han kanske är världens sportnörd och är sjukt besviken på sin son som inte kan prestera lika bra så han har så mkt ångest och måste göra sånt där, kanske inte alls är nå snäll egentligen, "världens bästa pappa" bara för att han tagit med sig sonen sådär? ni är ju fukked, nog krävs det mer i min bok än att deltaga i ett triathlon för att få titeln "världens bästa pappa" , vi har ju inte sett baki kameran vad som försegår, fast visst var det sött, men man behöver ju inte gråta och idolisera denna man för detta?
((MAAD))
Shit vilken rörande video, är nog en sån farsa man ville ha som liten, hehe eller ja nån som hör av sig iaf..
Dom säger väl att han har varit överviktig och knappt kunnat springa en mil innan ? men att han ansträngde sig för att hans son sa det där med att han kände sig levande då?? om ni hade växt upp med ett sånt barn som varit olyckligt hela sitt liv...och just DU kunde få honom att känna sig levande..skulle ni inte göra det då?? Sluta snacka skit för å låta "tuffa" ni blir fan inte mer gangsta för det !
Tha_SlaYer Sluta leka mogen genom att påstå att alla andra spelar gangstas. Typ alla inlägg i tråden är "Aaw, rörande"
Emotional crap
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Spelar inte mogen... jag syftade bara på alla inläggen där dom dissar... du däremot behöver ju inte klaga på nån som gör så?? varför klaga på nån som står upp för nått sånt här ?? det känns lixom lite fel helt enkelt...
davve_d Jag tänkte lite likadant först, men sen litade jag på hans kroppsspråk, en kort sekvens där han justerar hjälmen på sin son mm., sånt som utstrålade smärta och stor kärlek på samma gång. Du kan ha rätt men jag tror att du har fel :) Helt klart är iaf att detta endast inte kan utgöra prov på att han är världens pappa. Rörande likväl tycker jag.
Toastare
2007-11-12 23:23
Erkan tänkte precis samma sak.. där han rättade till hjälmen, tog ögonkontakt och liksom "är du med?" grymt.. älskar att se föräldrar som fött handikappade barn och ger dem allt och verkligen allt och vilken skillnad det är i utvecklingen på de barn/personer som bli stimulerade själsligt och kroppsligt. det är rörande..
Jag skyller allt på Emma!
Tänk om det fans mer av dessa människor i världen.. 'One love
mama said knock you out