[Video] Hockey Fighten vi aldrig glömmer [klassiker]
Haha så jävla underbar.. Tycker det är så klockrent när det är tekning & dom bara flyger på varann :D Vet att denna är gammal & många har sett den.. Men finns säkert folk som inte sett den oxå :)LÄNK
be the change
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Rolig du är.. Dock jävlit ful film..
be the change
Ingen som har länken till det VÄRSTA hockeyslagget någonsin, tror det är från Ukrainska ligan eller ngt i den stilen. Spelare, tränare ja t.o.m massörerna är inblandade. Ni som sett det vet viket jag menar!
b0b0b0b0
Hur kan domarna bara stå där? sen när handlar sport om att slåss...
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
för att i just hockey så är det ju "lite" accepterat med fighter men jag vet vad du menar caesar
Hangaround
2007-11-02 07:55
Ser ut som en enda stor böghög det där=/
sen när handlar sport om att slåss... boxning och kampsporter är inte sport eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SkankyWhore Men kötthuvud, är det boxning eller kampsporter vi kollar på just nu?
"
Fan jag undrar när målvakten ska in i depån för skärbyte... runt 15 minuten bruakr det vara va ?"
Jag förstår precis vad du menar Caesar, är helt med dig också.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess P27 Men kötthuvud, det spelar ingen roll, han frågade om
sport, inte en speciell sport.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vuxna män? snälla kan någon förklara allt det här med hockey. Vuxna män som jagar efter en liten puck och tror att det är vm och allitng Ena studen är dom macho, sen grinar dom, slåss, och filmar för att vinna respekt fattar verkligen inte som sagt, vuxna män?
Mycket stöd, och ja SkankyWhore det är ju en "slåss" Sport men sport handlar om ärligt tävlande mellan individer för att se vem som är bäst, att ta upp knytnävarna som MR-J sa är ju inte manligt någonstans, det är skamligt
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
MR-J: TROR att det är VM? Antingen är det VM eller inte, jag tvivlar på att en enda hockeylirare som inte spelar VM TROR att dom gör det.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke P23 haha vet, men dom är ju helt seriösa med att slåss och sånt
MR-J: Ja? Jag har slagits ett flertal gånger under den tiden jag spelade hockey. Det är en väldigt intensiv, fysisk sport, ibland rinner känslorna över, då är det bättre att kasta handskarna och slåss lite i stället för att crosschecka någon i ansiktet, eller slå av någon underarmen med en slashing. Jag anser faktiskt att slagsmål har en plats i hockeyn, delvis p.g.a de anledningar jag beskrev ovan.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
MR-J: Sen när är det vanligt att man filmar i hockey? Jag tror nog att du menar fotboll, där dem springer och halkar lite lätt stortsett hela deras karriär. När dem slåss så springer dem o jagar varandra o försöker sparka. Eller någon italiensk tränare försöker bitchslapa någon spelare. Hockey är den riktiga sporten.
KungVikke P23 Håller med dig till 100%, det har varit mycket tjat om att yngre spelare slåss och att det borde bli hårdare straff för fisticufs, men själva grejen är att det knappt gör ont när man slåss med galler.
Något som däremot borde diskuteras är varför man inte får rättsliga påföljder när man skadar någon under match, bara för någon vecka sen så slog nämligen en i mitt lag av näsan på en annan spelare, och hans straff blir nog avstängning för resten av säsongen. Hade det varit utanför arenan hade det nog betraktats som grov misshandel.
They call me....BBQ Lou, i got a thing for BBQ ribs :D R.I.P. Whoa !
dirtyfist P3 haha fan va du försöker sätta dit mig i alla trådar :D vad är det med dig!
Men ok jag kan förstå att dom slåss men vafan lite väl att överreagera, föresten filmar dom inte i hockey med typ?
MR-J: har du någonsin sett en hockeymatch eller bildar du din uppfattning på mightyducksfilmerna eller?
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
jomenvisst..
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Sätta dit? Nej, men du säger så konstiga saker så jag är illa tvungen att skriva något, så du inte går o tror en massa saker du har inbildat dig.
Hockey är ju tyngsta sporten! MR-J Hur kan du äns tro att det filmas i hockey! En manligare sport får man ju leta efter! Tänk dej att en snubbe puttar ner dej, slår dej, fäller dej .. om och om igen under en hel match utan att domaren ser något eller gör något åt det.. Du tror inte själv att du skulle lacka ur till slut och vilja nita jäveln? Det är inte själva grejjen att slåss, det är som KungVikke säger .. att känslorna rinner över, precis som om det hade hänt ute på gatan .. Är det lika töntigt att försvara sej på gatan när någon pucklar på dej?
Fucka ur!
Klart jag är med på det, jag ska försöka bevisa att dom visst filmar ibland i hockey
Klart att det hänt och händer! Men det är jävligt ovanligt om man jämför med fotboll... Jag har nästan aldrig hörtom en filmning eller sett en filmning med egna ögon.. Kanske nån enstaka gång! I hockey känns det mer uppenbart när någon filmar, i fotboll är det inte lika solklart..
Fucka ur!
klart det är vanligare i fotboll MEN jag har aldrig jämfört med det heller
Sista var ju valdsam.. ^^
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
haha vuxna människor alltså? ...pinsamt.
"life's a garden, dig it."
Balhoo X61 Äntligen någon som förstår mig, (om du var serri asså)
Hahaha, sånt här gillar vi
Mikael Söderlund was here!
Det är mkt filmningar i hockey, därför domslutet "diving" finns och används. Tro mig jag har varit på hockey ett X antal gånger och sett många matcher och sett spelare som filmar
Allt försvann i tvätten!
Mkt filmningar är det inte. Däremot är det en tråkig trend att vissa spelare hjälper till och förstärker situationer för att få domarens uppmärksamhet.