[Film] saker träffas av kula i slow motion
Vackert :)
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Haha fan va ballt. Och fan va man började undra i slutet när det kom en liten grabb.. haha.
...och det är det som är så fint med whoa!
Shit. blev fan rädd i slutet. Riktigt mäktigt. Visste inte att det är så mycket kraft i en kula.
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
haha fan va go video trodde nästan dom skulle skjuta ungen i huvudet haha... äpplet såg coolt ut tyckte ja :) pz
Sleep is the cousin of death
ääh trodde du nästan? hahaha så galet! för hela jävla idén med grejen var ju INTE att man skulle reagera på det sättet och tänka efter lite.... eller jo, det var det kool film iaf
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
slutet var en besvikelse men annars en bra film. 4 ugglor äv 5
Din hojtlåda är tom.
Du och dina ugglor.... Men ja, det var fett nice
Jävligt cool video, bra budskap också, coolt helt enkelt.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
wha! ere så stor "explosion" av en kula? Trodde fan vattenmelonen bara skulle bli genomborrad.. cuult
be the change
Bra budskap i videon! nice vattenmelonen vart
applet va ballast!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
cool.
http://www.myspace.com/micman123
vattenmelooooon...
Ja'da!
vattenmelonen var skönast.
SKU - SKU - SKULASON!
jag gillade pet flaskan med vatten ja....
tut!
Highspeed cams är sjukt balla!! Melonen var kung!
ja lägger min röst på vattenflaskan.
Mr. Lahey and Randy to the Fuck-off department and hurry the fuck up!!
Måste ha varit ett riktigt brutalt vapen dom skjutit med, knappst en liten pickadoll.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit va rädd jag vart på slutet.. grym film
Tråd dödadar!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
vattenmelonen va koolast fo sho yo niggazzz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vattenflaskan va coolast!
jag har alltid rätt.
jag är coolast
work some magic
jag som hoppades på det bästa i slutet.. snyggt med melonen
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
cool film, men jag är coolare
Steam P20 ja, ganska fläskig kaliber på den ja.
jag skulle vilja se en sån video när dom använder en såndär AKAN (eller vad den heter) på den svenska patrian
SMÅLAND!
"cleant", "ball" kulan va ju nästan lika fet som korken på flaskan, iaf 20 mm
Fyfan vad underbart! Jag sitter och ryser av njutning.
all 'bout the bluntrap
oh, grym reklam
Grymt
haha fy fan, ett tag trodde jag att det var någon sjuk jävel som hade gjort denna film och sköt en unge:P
EBEN!
Jag måste dock säga att det hade varit jävligt nice att se ett människohuvud skjutas på samma sätt. Hjärna här, kanske ett litet öga där...och en jävla massa blod. Att bara se hur skallen försvinner, i slowmo, fan vad ballt.
hehe lugna dig hannibal
AIK
Grymt fet film med sjukt bra budskap... kaliber på kulan kan ju ha varit mindre, finns ju massa olika sorters kulor... typ.. dum dum och diverse annat..kommer inte på nå fler nu ? men med slipade toppar filade kanter... you name it... alla små förändringar har stor inverkan på träff...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Finns väl såna där ihåliga kulor, hollow tips, som splittras och "spränger" sönder det den träffar?
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.