nuss haha grattis, jag gissade på radio
cool jag har oxå lämnat det svaret idag :)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
Ni är alla helt lurade, det är ju ramen man ser på hemisdan runt bilden... ha ha ha!!!
gissade på grammfon... tydligen fel..
Ja'da!
Hangaround
2007-10-27 23:51
JAG TAR DENNA! Som kommer om 10 min, då jävlar.Nuss Hoppas du vinner, skall kolla direkt då det visas. Vad har du för pris?
Hangaround
2007-10-28 00:04
hepp. Mina kriditer försvann då den nya bilden kom.
spt man måste logga in på nytt för att få sina krediter. sidan är helt jävla efterbliven (jag fick inte min ipod, va inte ens med på topp 5) det är någr ajävla efterblivna miffon från skara som gör sidan. dom vill ha brandbomb i munnen
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
den blir ju AV NÅN MYSTISK OM STÄNDIGHET fantastiskt seg exakt 5 sek i 12 också. mkt underligt. jävljfkjfajfajfnaklfmppttTTT
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Hangaround
2007-10-28 00:17
Tack NUSS.
Ah såg det, synd. next time.
för att vara lite snäll:
0:16 - Du svarade DIGITALTERMOMET, vilket var fel.
00:15 - Du svarade DIGITALKLOCKA, vilket var fel.
00:15 - Du svarade KLOCKA, vilket var fel.
00:14 - Du svarade TERMOMETER, vilket var fel.
har gissat typ pärm plåmbok fotoram, osv.. nu skiter jag i. jag är friiiiii =D
PS VINTERTID. VINN 1 H
Hangaround
2007-10-28 00:35
ja just det, tack. Skall ställa tillbaka mina klockor nu.
Fan, jag tror att jag vann! Får se sen imorgon. ;)
Vinylspelare var fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
testie: Spara krediterna. Jag har redan svarat rätt.
Hur funkar det med krediterna? Jag trodde man bara kunde ha typ 3 om man inte skicka sms eller något?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
testie: Allt står på sidan, fattar inte hur du kan missa det.
Men om jag inte loggar in på en månad? Får jag fortfarande mina dagliga krediter? Det är det som förvirrar mig.
Aja, läser på sidan, skit samma.
dina krediter försvinner varje natt klockan 23:59:59 så du kan bara ha 18 som max =) om ja förståt det rätt :)
Det är din mamma!
Signatur får rum här
Meddelar sedan vid kl 12 ifall jag vann eller inte. =) Svarade rätt efter 5 min igår, då bilden kom.
Skulle inte förvåna mig om 5 minuter är för lång tid :/..
att ni orkar sitta här "/
http://www.myspace.com/micman123
blast? WTFFFFFF!!!!!!!
grattis Kenny Lindahl
don't watch me, watch yourself
Tackar. Någon som listat ut vad dagens ska föreställa? Gångjärn var det då inte. =/
Men vafan, jag glömde bort igår precis som alla andra dagar :(
Blasta, svarade du rätt på första bilden? Hur fan kunde du gissa på att det var kompass?
testie: Kollade på materialet och färgen. Såg att det var en gedigen pryl, så jag körde ett par alternativ innan jag gissade rätt.
dagens bild är knepig ? ser ut som en sån där grej man sätter på gameboyet för att slippa solljuset ? :D
haha ja kom på mig själv där :P ganska uppenbart vad det var när ja hade skrivit inlägget ;D hade ju itne alls med gameboy å göra ;D
04:40 - Du svarade JAK, vilket var rätt.
04:39 - Du svarade GET, vilket var fel.
04:39 - Du svarade FÅR, vilket var fel.
04:38 - Du svarade HÄST, vilket var fel.
04:38 - Du svarade LAMA, vilket var fel.
04:38 - Du svarade MOPPS, vilket var fel.
04:36 - Du svarade HÅR, vilket var fel.
Vad fan är en jak förnågot.,.,.
Hoppas du vann GAIA! =) När svarade du rätt? Limbino har fortfarande inte kontaktat mig. =(
Vad är detför lösenord man ska skriva i när man blir medlem?
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Antonq: Ett konto måste ha ett lösenord. Vad är det svåra?
Blasta, förstod det sen, var bara förvirrad eftersom det inte fanns nån verifieringsruta. Trodde de ville ha mitt maillösen:)
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
01:42 - Du svarade HUND, vilket var fel.
01:41 - Du svarade KATT, vilket var fel.
01:39 - Du svarade PERUK, vilket var fel.
01:39 - Du svarade HAMSTER, vilket var fel.
01:39 - Du svarade MARSVIN, vilket var fel.
01:38 - Du svarade FÄLL, vilket var fel.
01:37 - Du svarade HJORT, vilket var fel.
01:37 - Du svarade REN, vilket var fel.
01:36 - Du svarade RÄV, vilket var fel.
jag gissade rätt 3 min över tolv undra om jag vinner nuuuuu
Men fan, alltid jävla lika sen :(
Seriöst, även att man gissade rätt på första försöktet, jävla skit liv...
Noshörning
Hoppas det Nuss! =) Jag börjar bli lite orolig, de har inte kontaktat mig ännu, det har gått 4 dagar. =/ Det står ju att de ska granska ens användare och så, så att man inte har fuskat, men det kan fan inte ta över 4 dagar!
riktigt konstigt.. testat maila?