I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[req]Sida...

Övrigt - Webbsidor

   

2007-10-21 22:39

[req]Sida...

Läget är detta.
Jag drömde en sjuk dröm i natt. Jag låg med en tjej som jag i drömmen tänkte var min drömtjej(iaf rent utseendemässigt). Jag minns bara väldigt vagt hur hon såg ut. Jag minns däremot att jag i drömmen tänkte mig hon som en mix mellan pokerproffset cecilia nordenstam, nån av systrarna kallur(Minns inte vem av dom. Det känns dock mindre viktigt), en tjej jag hade en flört med för en massa år sen(vi kan kalla henne tjej A) och en tjej jag haft å göra med nyligen(tjej B).
För att jag nu ska få en klar bild över hur min drömtjej kanske ser ut så skulle jag vilja hitta en sida där jag kan ladda upp bilder på cecilia nordenstam+nån av kallurarna+tjej A+tjej B å få fram ett ansikte som är en blandning av alla fyra. Jag inbillar mig att det finns en sån sida. Länka i sånna fall. Annars kan ni ju alltid tipsa om programvaror man kan använda sig av.

Mvh // Pilsner...

What would macgyver do?