Bert karlsson VS the piratebay snubbarna
http://www.youtube.com/watch?v=Eg1S9n81ras Ganska intressant tycker jag, låt detta handla om ämnet det är ganska kännsligt ämne osv vem har rätt enligt er? Motivera erat svar
Men, hahah. Ska bert sitta där och snacka om att det är omoraliskt att ta emot pengar av den snubben när han själv var med och startade kalanka partiet.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Nu kanske jag blandar ihop saker här, men har inte bert skänkt en del pengar till höger extrema partier genom åren?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Dom gaddar ju ihop sig, Felix och Bert. Känns inte som en riktigt rättvis debatt. Eller ja, hon som verkar vara ansvarig för debatten försöker väl styra upp det men lyckas inte. Blev bara sur när jag såg videon, Bert och Felix är dom enda som får tala till punkt. Killen från PB får aldrig förklara och även när han hinner svara så lyssnar inte Bert på honom, och Felix sitter sär som en annan trasdocka.
Förlåt alla fildelare för att jag inte kan namnet på PB-killen.
Papalagi P23 Skänkt pengar har jag ingen aning om, men han var med i Ny Demokrati som var ett parti rätt långt på högerkanten.
Tycker också synd om han, vilken dålig respekt att inte ens få låta han förklara eller låta han tala till punkt sen svarar han på frågan och då får han en ny fråga istället för kommentarer vad han sa
Bert Karlsson ska ju hålla käften, fråga han om gamla goda "ny demokrati".. de hade absolut inga främlingsfientliga åsikter på lager.. tok heller. Bara för att den där lallaren har en agenda och kan tänkas torska rejäla pengar på "gratis musik".. hör ni hur han betonar GRATIS.. Han tar för givet att all musik ska kosta pengar. Att inte någon har skjutit av den där snikna gubbjäveln än går över mitt förstånd.. han förpestar ju hela jävla branchen med sitt överflöd av tvångsproducerad skitschlager..
mama said knock you out
vad jag vet så äe inte sverigedemokraterna extremenister? eller har jag fel? utan ett parti. och alla i sverige har demokratisk frihet så ja vet inte vad dom vill komma fram till.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
f.ö. knäpper man inte bert av rädslan att sedan upptäcka att det finns fler. det vill jag aldrig veta.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
Det är som tidigare sagt sjukt kul när Bertan pratar om högerextremister med en sådan avsky i röstan, humor på topp .D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha bert asså.
SKU - SKU - SKULASON!
bert är så jekla störande .. Även han som satt till vänster av killarna.. Stackarn i mitten .. Haha fyfan:P
be the change
Varför snackar Bert massa onödigt skit? Han försöker att få dem att se dumma ut, men det finns ingenting som är olagligt med torrents över huvud taget. Bert, gå och dö. plz
Det äckligaste är ju hur han försöker lägga upp det som att han har avslöjat något stort och därigenom gjort något banbrytande med sin lilla artikel. Usch och fy!
Alltså hur många medier finns det inte som tagit annonser av Rixtelecom? Är det allmänt kännt att han givit pengar till SD? Somm massmedium kan man inte gå in och granska alla annonsörer på detaljnivå. alla som annonserar för NIKE då? stödjer dom barnarbete? Det här är ju bara löjligt, vad som gör det mer löjlligt är att bert skapade Ny demokrati och kan smygrasismen ett ansikte, fick svenska folket att skrika "kör ut dom" och inspirerade lasermannen, han är väl den sista att bli upprörd?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Vad är det för konstigt program egentligen?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
åhhh.. vill slå bert!Att bli sponsrad av ett företag, vars chef även har gett pengar till SD är INTE att bli sponsrad av nazister håller med, fullt ut!
http://www.myspace.com/micman123
han e en tönt....
LEGALISERA CANNABIS
Sköna kommentarer av er, men det är lite komiskt att Bert tror att han har avslöjat något hemligt som hela världen hållt undan förens nu! Tror ni han är serri med alla hotbrev han fick, typ att man ska tycka synd om han eller vadå :( ?
Har jag fel om jag säger att jag har för mig att bert sa riktigt nasty rasistiska saker i ett tv program typ IDOL liknande.. det som gick på fyran för många år sedan? och att inte tala om Ny Demokrati.. den sniska omoraliska smygrassen ska ju bara knipa!
Hiphop Wont Stop!
Moderator
2007-10-18 18:05
Jag vill se hela programmet. Förstår inte ens riktigt vad de diskuterar. De fick bidrag av en kille och han har även skänkt pengar till nd. Men gav de honom någonting tillbaka? För ger man ingenting tillbaka kan man ju fan lika gärna ta pengar av Hitler. Hans loss liksom.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Att Lundström var medlem i Berts eget Ny Demokrati kommer inte fram så bra tycker jag :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bert är förlåten, han kan inte haft det lätt med den där tandraden. Däremot steg Felix Herngren ganska högt på min Människor-som-verkligen-behöver-äta-mer-arsenik-lista efter att jag såg programmet. Liten äcklig sak det där...
fyfan så jävla klassiskt svenskt, snubben får ju fan int säga ett ord, bertfjärt sitter där och är tjock och störande.
hahha helt fuckt up bert satt där o dampade som fan o han från PB fick inte ens sej ngt? helt meningslös bert karlsson e så fet o ful att man stör sej o nu detta muhahha ja hatar han :D pz
Sleep is the cousin of death
Fast... Det Bert säger är ju sant. Jag hatar Bert men han är en jävligt nogran och duktig journalist... Tyvärr. Om vi bortser från Bert och bara ser till frågan... De tog emot pengar från någon som skänker stora summor pengar till sverigedemokraterna för att kunna starta sin sida... Är inte det rätt sjukt? Det största problemet är just att du bara fokuserar på sin fråga och skiter i allt annat... Det gör i alla fall mig rätt illamående...
låt det börja...
vafan är det för fel på killen, han tror ju på fullt allvar att han är så jävla smart som har kommit på nån konspiration bakom pb pga att dom fått pengar av en kille som i sin tur har gett pengar till SD. hur jävla korkad kan man vara... så jävla självgod han är också
det ska stå de, inte du.
låt det börja...
Kan inte någon datorkunnig starta en webbsajt med en namninsamling för att utvisa Bert Karlsson från landet?
Länge leve piraterna
Mikael Söderlund was here!
såg på tv8 för länge sedan, riktigt lågt av bert och felix där. buuuuh !!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Blir bara förbannad när jag ser det där.. Fyfan! Argh, hur jävla dum i huvudet får man vara?! PB-killen är kung som är så cool genom hela klippet. Jag hade flippat totalt! Dom VILL ju inte lyssna när han ska förklara! Och sen rasist snacket, herregud! Gratis serverar, klart som fan man tar dom! "Känns det bra?", "Har du kvar serverarna?".. Vad fan spelar det för roll?! Jävla idioter, en fet jävla smäll skulle dom ha, både Felix och Bert!!
Det finns alltså en tråd om detta redan då, det var ju typiskt men tycker det var givande iaf... kom ju fram lite prat som ej stog i förra
Jag hatar Bert men han är en jävligt nogran och duktig journalist... Tyvärr. hahahahhahaa
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Haha, vad Bert gör bort sig, som vanligt.
dom lyckades förvisso framställa det som rätt skumt av dem att ta emot pengar av denne "Lundquist", men det kan ju ha varit för att de inte lät honom prata över huvud taget.
hur som helst, oavsett hur mycket det var som vi inte fick höra, var det jävligt dåligt argumenterat av både Felix och Bert, som ju dessutom lyckades hiva en hel del stenar i sitt glashus.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Nånstans inom mig hoppas jag ändå att Felix insats i inslaget är ett något avslaget försök till sarkastisk humor efter att ha studerat 500 avsnitt av Plus för att få till rätt Sverker-vrede.
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
Kollar på hela nu! Skönt att Felix säger att han tankat en skiva för att hans var repig en gång och det var olimligt att betala för samma produkt två gånger. Så om någon slår en hammare i min vinge på bilen, kan jag då rycka någon annans och sätta på min då? Om man ska tänka efter deras argument.. Hmm! Kollar vidare nu..
KoCone: Den där jävla sopan till komiker gör rollen "Dan Bäckman" i slutet och säger öppet att Tobias är rasist!? han är ju förfan helkörd!
SaXoR P17 :
Kollar på hela nu! Skönt att Felix säger att han tankat en skiva för att hans var repig en gång och det var olimligt att betala för samma produkt två gånger. Bra sagt"
oneoo P19 Ja, det är för fan samma princip! Han förstörde min nya cykel.. Då tar jag en ny från någon annan, för jag ska då inte köpa en ny eftersom jag redan betalat för en!
Tänkte på samma sak enligt rasse-snacket! Dom har fått serverar av en kille med koppling till högerextremistiska grupper. Betyder det att man är rasist? Jag har en polare som är nasist, gör det mig till en?
Sen att han inte får öppna käften utan att dom avbryter.. suck.. Vad ska man säga? Pritatbyrån-snubben sitter ju och skrattar åt dom. Kan bara göra det samma, även fast man blir riktigt sur över deras sätt att argumentera.
Ordet "fruktansvärt" och "fildelning" går inte ihop asså... Ändå nämns de i samma mening fleeera gånger. sick...
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
fan va starkt av snubben från PB att inte lacka ur eller ens höja rösten.. en annan skulle ju få rage om man blev utsatt för en sån där Nurembergrättegång i TV
Graffiti is like music for your eyes.
Jag hade själv lutat mig fram och klappat till mr. Karlsson om jag var "PB-snubben"
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor