I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] 2 parts till våran skatefilm

Övrigt - Webbsidor

2007-10-17 23:39

[Video] 2 parts till våran skatefilm

holla, vi håller på med en skatefilm som kommer bli klar nån gång i höst/vinter..
här är iaf 2 parts med robin och jocke och så en liten kortfilm med blandat bråte.

http://www.youtube.com/user/margeritacrew

Lämne piga hemme!

2007-10-18 00:02

Riktigt bra mannen!

Musiken var bra och passade perfekt till åkningen.
Cleant och enkelt redigerat. Gör det hela intressant att titta på.
Sist men inte minst, Cleant filmat och bra trick variation..

Brabra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-18 00:38
tack som fan :D gött att du förklarar oxå.
Lämne piga hemme!

2007-10-18 15:36
jocke hade clean skatestil.

snyggt redigerat också.
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet

2007-10-18 17:17
Robin hade ingen stil alls, orkade inte kolla hela hans.
Jocke hade softare stil, forwardflippen va sjuk!
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2007-10-18 18:42
Tyckte det såg ganska lovande ut.. fortsätt såhär, kör på som fan, filma mycket och samla så mycket material till filmen som ni bara kan sen så är det ju bara och välja och vraka bland allt material ni fått ihop och på så sätt kunna få ett så bra slutresultat som möjligt av filmen

cleant filmat, inga konstigheter eller så

bra redigerat

musiken gillas

trickvariationen kan jag väl få klaga lite på..

sen vet jag ju inte hur det ser ut där ni bor, med nice spots och sånt, men det är klart mycket roligare och se annat än när ni åker utanför Elgiganten hehe.. men om ni har möjlighet så tycker jag att ni ska bege er till lite andra städer/ställen och filma också, kul för er, kul för oss som tittar.. som sagt så blir slutresultatet mycket bättre om ni samlar så mycket material till filmen som möjligt.. då kan ni ju gallra bort en del klipp osv. för att få ut det som ni tycker är allra bäst

keep it up!
va?

2007-10-18 23:17
tack allihopa :D

pool P0
fint att du säger vad som är bra och dåligt.
bor i en liten stad och elgiganten är typ det bästa spotet vi har.
men det blir att åka runt mer nästa sommar, vi får hålla oss i den sketna skatelokalen i vinter.
Lämne piga hemme!

2007-10-18 23:35
Men kom och kör lite i stockholm och andra städer innan snön kommer!
Tycker också att det ser finfint ut. Trevligt filmat och redigerat och passande musik som sagt. Men vore helt klart ett plus med fler spots. Finns ju säkert ett ton med skatare som kan hjälpa er hitta spots i staden ni åker till.
Hojta till när man kan se det färdiga resultatet förresten.