Skivsamlare
2007-08-30 20:27
vi brukar lira tower defence i skolan. detta funkar med^^ fan jag vill testa en sån superapa! måste få råd!:O
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Skivsamlare
2007-08-30 20:56
Skivsamlare
2007-08-30 21:02
LOL superapan är <3<3<3<3 han skjuter ju snabbt som faen
jag har klarat det spelet med bara apor och utan att förlora ett enda liv
www.google.se
nån som har nån bra strategi, det här var rätt svårt tyckte jag!
// be the change you wanna see in the world
Skivsamlare
2007-08-30 21:21
vilken lvl e ni på? jag e på 48. har 2 super monkeys och 28 fullt uppgraderade vanliga jäfflar. och 2 istorn.
Skivsamlare
2007-08-30 21:21
Skivsamlare
2007-08-30 21:32
yey nu klarade jag ut det^^ dock med bara 25 liv kvar men ändå^^
hur fan börjar ni? Jag klarar de två-tre första rundorna sen är jag fucked
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-08-30 22:33
Skivsamlare
2007-08-30 22:38
så
här var min line-up. började med en apa i början, sen en i mitten, sen bara uppgradera dom, sen en till, o uppgradera den, osv osv. uppgradera så den skjuter dubbelt hela tiden.
klarade det på första försöket utan att förlora ett liv. ganska enkelt.
Be the change you want to see in the world.
Skivsamlare
2007-08-30 23:28
mitt nästa mål e o skaffa så många superapor jag abra kan! hur många har ni skaffat som mest?:O
Var ganska lätt faktist, dock hadde jag bara 5 liv kvar när jag vann, för jag förstod inte rikigt hur jag skulle göra i början :P
Don't!
Så, nu klarade jag det skitspelet :P
Det som inte dödar, det härdar!
Skivsamlare
2007-08-31 11:48
jag sålde inget men jag tappade 15 liv innan lvl40 :( fast sen gick det bra^^ köpte 2 superapor och 2 isgrejer som jag uppgraderade till max. det lönade sig på sista banan tror jag^^
Jag älskar mina 2 superapor :D
Jaha ?
Jag klarade det :P Med 3st superapor, 1st fullt uppgraderad kanon, 2st ismaskiner (en uppgraderad) och 49 st vanliga apor (dart towers) .. jag e fan elite ;D
Jaha ?
jag pwnade!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha, har nött det där spelet senaste veckan :D
Klarade det med 2 super apor, 2 tack towersm 6-7 apor och 2 cannons. Förlorade inget liv.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Skivsamlare
2007-09-01 10:58
hahaha, jag höll på ett tag, sålde allt och köpte en massa superapor :P.
*snaark*
Klarade det nu med, med hjälp av era kommentarer. Köpte bara vanliga monkeys tills jag märkte att jag hade "för många". Sparade till 2 upgraderae super monkeys. Köpte en tredje bara för kuls skull. Blev nästan enklare efter det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Klarade det nu med, med hjälp av era kommentarer. Köpte bara vanliga monkeys tills jag märkte att jag hade "för många". Sparade till 2 upgraderae super monkeys. Köpte en tredje bara för kuls skull. Blev nästan enklare efter det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
kom till 40 =(.. hur många banor finns det?
jag har alltid rätt.
klarade det utan att dö ett liv. bara apor är det som gäller. apor överallt och tre superapor
detta va det roligaste jag spelat på väldigt länge :D jag har klarat det över fem gånger nu och kan ej sluta försöka igen :D
spamma apor så klarar man det
6 superapor, 16 vanliga. förlorade inte något liv. finns det liknande spel som är lika bra? hittar bara jävligt tacky tower defence.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Skivsamlare
2007-09-03 14:56
hgaha bra jobbat ;D
BAHA!
Äh orkar inte, går ju åt helvete hela tiden..