[film] Smoke shit, I like shit, you like shit?
Haha vet inte om den varit uppe innan, men jag måste tipsa de som inte sett denna:Shiiet
suck eller vad säger man?
löglög
Producent
2007-07-05 19:19
vilken jävla nörd....så drar han upp en vanlig cigg oxå...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
hahaha vilket skämt han är.
Berra upp i era hörlurar!
gammal men gó
work some magic
hahahah, lovar att de är nån från whoa:)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
klart det är :)
work some magic
Han fular nog inte sig va?
dingrinn.blogspot.com
d e min polares polare.... o d är helt o hållet på skoj . kom igen folk
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Han måste ju driva, men även om han driver så är det jävligt pinsamt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför är det pinsamt om han driver? Fattar inte varför alla tycker det här är värsta grejen, han är med 99 % säkerhet inte direkt seriös med det här...
Twang System fi de werl
Hock, den som sa det han var det? ;)
Mikael Söderlund was here!
även om han driver är han riktigt dålig på engelska.
PAO!
Producent
2007-07-06 04:30
Trrism P1 han kanske bara improviserar dåligt och glömmer vad orden heter på engelska :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
jag tror han driver, aa visst ere LITE pinsamt.. men kom igen tror ni verkligen att han e allvarlig?
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
känner snubben, tragiskt nog så driver han inte han e sån på riktigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tråkigt var det verkligen, men seriöst var det inte.
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Hehe... Lite rolig tyckte jag han var i alla fall. För han verkar ju knappast seriös.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
This is cost... you know, one hundra per gram, you know. This is shit, strong weed... I like shit. Arkebuseringslampan lyser.
Signatur får rum här
habala dabala smalabia! Haha fan vare för snubbe?
BAHA!
HAHAHAHAHA!!
Would I shit you? You're my favourite turd.
HAHAHAHAHAHA FAN VA ROLIG =D You know Africa, all Afrifa, Jamaica, you aaallll people... Like smoke shiit! Snubben e ju kung, och han lär driva
You already know, den e on lean!
Han rökte väl en vanlig cigg? =P
take one bloss
your career is a typo, mine is written like a haiku
"I smoke shit.." Sicken Bajs unge :P
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
'stupidos, alla ni som hänger upp er, vad ni bryr er så mycket då saker och ting är annorlunda än vad ni vant er med.Och om han röker? och om han inte fick dig att skratta? och om han är taskig på engelska (det är väl större delen av svenska befolkningen ändå så, så jävla off är han då inte)? Allmänt så hänger många här på whoa upp sig på saker, istället för att säga sin åsikt på ett normalt sätt så 'grinas' det i trådarna, fatta att man inte alltid måste skriva i trådarna.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
isofu P3 e min polares polare.... o d är helt o hållet på skoj . kom igen folk wadodo känner snubben, tragiskt nog så driver han inte han e sån på riktigt vem tror vi på?!
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Battlerappare
2007-07-10 22:23
en sak är säker, han har gillar From Dusk Till Dawn :). Tror inte han är seriös för fem öre btw.
:c
wadodo skrev d nog bara för att kontra me samma credability
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
hahahahaha nej, jag menar allvar har sett fler sjuka klipp med han.. han är sån på riktigt
känner snubben har sett fler sjuka klipp med han aha ok, jag tror dig...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
palla övertyga er,, ni får tror som ni vill =))