”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
Förresten kolla runt lite på sidan så fattar ni varför den är kategoriserad under humor.
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
Hehe.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
hahaha, fan vad fint.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Haha! Det där med språken var roligast
You already know, den e on lean!
Leif Waldemark SchulFührer jag vill också vara schulfürer...
bilden på O.J bland personalen var ju kul också.
Fy fan va kul de där va :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Papa Stalin Wrôdnýnek Dénzyj: Fadderskola som ligger i Brest i Vitryssland. Bleka elever och lärare och dessutom oerhört fattigt, men trots detta är det inget fel på tron på Messias. haha, kul skola :D
i get more pussy then panty!
" Denna sida ses bäst i Internet Explorer, 1024*768 upplösning och ett par kristna ögon" Haha wtf
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Kann mann always in Korrideur hören. Aber der Studenten trinken always Milch, Deutschen Alpen Milch. Wir fahren fahren fahren - wir fahren auf dem Autobahn! :D Klockrent!
ossian björk e fan favoriten. Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here Ossian was here... hejdå fabian sämo. hahahaha
tag ett stycke bro<br>tag ett stycke brand<br>blanda, skrik ageri
Namn? Katarina Alm Ålder? Man frågar aldrig en kvinna om hennes ålder. Uppgift på skolan? Lärarinna Hur länge har du jobbat på Mullberga? 7 år Det bästa med Mullberga? Den var svår, finns vissa flickor som det är väldigt trevligt att undervisa. Bästa TV-program? Det har väl inte skolan med att göra, eller? Favorit-maträtt? Se ovanstående svar. Senaste inköpta CD-skiva? Återigen, se ovanstående svar. (Jävla surfitta, rektorns kommentar) ;)
Så jävla underbar sida!!! Riktigt kul :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Är det en riktig skola? =S
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
Ossian!!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Namn? Mahesh Goyerd Ålder? Raipur, Indien. (26 år, rektorns förtydligande) Uppgift på skolan? Kom till Skövde för två år sedan. (Mahesh är elevassistent, rektorns förtydligande)
FREE Ayatolla.
Är det en riktig skola? =S
Jaha ?
ahaha, tack för 20 underhållande minuter.
Stashie Nej fan det är bara fejk
Haha tog ett tag innan jag fattade att det var fejk! Höll på att garva ihjäl mig tills det kom upp lite fööör uppenbara saker :P Annars är allt väldigt bra gjort, fick direkt lågstadieskol-känsla på hur hemsidan såg ut !
^ Smart sagt.
Skivsamlare
2007-06-25 14:13
Årets luciatåg urartade åter en gång på grund av den ständige bråkstaken Ossian Björk. Det här året trodde vi att allt skulle bli bättre om vi möttes halvvägs: han skulle ej förstöra firandet om han slapp stjärngosseklädseln och istället fick ha på sig sin Rambodräkt. Men icke sa Nicke. Det lilla sattyget började mitt under "Stilla Natt" skjuta med sin fördömda knallpulverpicka i luften och skrika: "ALLAH AKBAR". hehe, guld värt
fair enough..
Bögtendenser tillåts ej i gympan. Varken i duschen, där jag absolut inte vill se någon "penismätning", eller i form av kvinnofasoner dvs. Patric(gymnastiklärare) kommer inte att acceptera veklingar som yttrar sig i ord i form av "jag orkar inte, jag är trött". haha guld sida
2 PJÄSER
coolt att oj simpson jobbar där.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Namn? Mahesh Goyerd Ålder? Raipur, Indien. (26 år, rektorns förtydligande) Uppgift på skolan? Kom till Skövde för två år sedan. (Mahesh är elevassistent, rektorns förtydligande) Hur länge har du jobbat på Mullberga? För två år sedan sa jag, innan Raipur Indien. Det bästa med Mullberga? Mullberga? Ahh, Berndt Horst, Bill Gates! Bästa TV-program? A-ekonomi Favorit-maträtt? Svenska mat smakar inget, blodpudding inte starkt alls. Senaste inköpta CD-skiva? Eminem LOL! :D
Get Random!
• Det man tar på tallriken måste man äta upp eller eventuellt finna någon annan som är villig att äta upp.* (* Dock får ingen mata Mahesh eller Tommy, då lunch ej ingår i deras löner. Detta är helt och hållet deras egna beslut, och alla som ser Mahesh eller Tommy i matsalen ska rapportera till mig eftersom de har inget där att göra (samtliga tips som leder till gripanden belönas rikligt.)… ) HAHAHHAHAH XD
Get Random!
sorry för spam men HAHAHAHHAHA LÄS I FORUMEN!!! HAHHAHAHAHAHHAAAHAHAHH xD!!! AHHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAH
Get Random!
Fabian Sämo (elev) skriver: Ämne: bygga giljåtin hej jag heter fabian sämo och jag mår bra. hur mår ni. i träslöjden vill jag och min besta kompis ossian bygga en liten giljåtin som ska funka för vi har till och med hittat en död hare vi kan tästa den på. men träis folke säger att vi inte får göra det för det finns säkert många föräldrar som inte vill att man ska göra sånt i slöjden. tycker inte ni att vi ska få bygga en giljåtin??????????????????? hej då fabian sämo. Folke Birgersson (träslöjdslärare) skriver: Ämne: Re: bygga giljåtin Men Fabian och Ossian, jag trodde faktiskt vi var färdiga med den här diskussionen? Ossian Björk (elev) skriver: Ämne: Re: bygga giljåtin Där ser ni att träis är en jävla bög
HAhahhaahahha :D men ärligt!?! denna sidan måste vara "fake" va fan?
Get Random!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Hej Clarre! Kul att höra av dig! Barnen och Sigvard undrar vilken sorts apa du ska slakta? //Leif PS. Saigon ligger väl inte i Thailand utan i Vietnam? Tjenixen Leif med kompanjoner! Saigon, Bangkok, Motala, different but same same! Smutsigt, undernärda människor som skriker och är påtända dygnet runt. Det är jobbigt ska ni veta. //Snor-Clarre Haha kolla in hela avdelningen på sidan om "Brevväxling med Claes"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rofl. Ossian.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA så jävla klockren sida
Producent
2007-07-10 04:17
Stashie P0 hahaha :D
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
sinnessjukt rolig sida... haha älskar dödskallen över "DEUTSCH" på språkvalet av "om mullberga"... och OJ... HAHAH Ossian is my homeboy... hans teckning av terroristbekämpning HAHA ... HAHA
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Skolledningens signalement till allmänheten är en man av svensk härkomst, 100- 120cm, mager kroppsfigur, blond kalufs, pipig röst och vi har fått in vissa obekräftade uppgifter om att gärningsmannen vid brottstillfället bar en urtvättad Lejonkungen-tröja. haha urtvättad lejonkungen-tröja for president!!
JONIS REST IN POWER