[Video] got talent?
har inte sett denna postas innan så jag postar den nu iaf. blev en gnutta förvånad måste jag säga :)länk
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
aah shitt. detdär va fränt verkligen! trodde de skulle vara nå "american idol" geek som inte alls kunde sjunga, men ack så förvånad jag blev:D
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
fan va mäktigt
www.myspace.com/dressyourself
Konsertbesökare
2007-06-14 16:49
Fan vad coolt! Man blev fett glad när dom gav honom såna bra kommentarer och han såg ut som om han skulle börja grina typ, måste känts hur bra som helst för honom.
Oj oj oj. de va grymmt faktiskt!
Shit va grymt att kunna sjunga publiken till tårar på det där sättet! Riktigt mäktigt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
får håret att resa sig på nacken :P
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"
skämtar du TestTube? Aeorsmith? hört talas om de? :P
Aerosmith - I Don't wanna miss a thing, så heter låten iaf..
Hehe, kolla tjejdomaren vid 01:55 ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad heter låten han sjöng?
Riktigt imponerad.... Trodde att Simon(?) skulle säga nåt taskigt som vanligt... Dock så var han inte vacker, så han hade ju inte blivit nån "idol" direkt, men sjunga kunde han :)
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)
det är inte ofta som operasångare ser ut som några brad pitts eller jennifer aniston :)
asdasdasd ... låten heter Nessun dorma
oooh shiiit, grymt underbart
Fantastiskt!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
helt övergrymt, vart ju så att man övervägde att börja lyssna på opera.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
davidan. Hon hade ju lätt gift sig med honom om han friat i det ögonblicket.. Otroligt bra sjunget. Damn, jag gråter nästan, tihi. ^^
Göteborg på låtsas.
jag vill inte göra nåt påhopp men jag gör det iaf han blir ingen pga av sitt utsende
när jag inte titta blev det bra men så fort jag titta så blev det dåligt.... nä skoja :) jag kan inte vara så taskig får skuldkänslor:P
0IS. Alla gillar väl en underdog? Förutom du då. Sen tror jag inte utseendet spelar jättestor roll i den bransch han vill in i.
Göteborg på låtsas.
aha juste oprah:P bara gamla tanter å gubbar som gillar det så spelar ingen roll
alla vill väl in i oprah`s branch...hon tjänar ju monsterpengar. Nä men seriöst, han va grym!
Skivsamlare
2007-06-15 13:18
Skulle vart ballare om han inte redan var en operasångare som sjungit med b la pavarottihmm..
fair enough..
Åh, fick tårar i ögonen. Jag är så jävla känslig, men fan vilket moment.
fan va kåt hon blir dommaren btw
work some magic
såg ju ut som om det gick för henne. grym var han
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snubben e ju utbildad å har spelat roller i operetter... han e ju långt ifrån färskingen han utger sig för att vara..
mama said knock you out
dope!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Producent
2007-06-16 18:53
Mäktigt sjunget O.O Kunde inget annat än le :)
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
bra jhu damn
Irriterande att han var en erfaren operasnubbe... där satt jag, blev fjantig och kände att det var mäktigt, och så var han en jävla bedragare!
jag hoppas han vinner britain's got talent
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Producent
2007-06-17 18:58
DegenereraD P26 Har du källa på de? Sjukt störigt om det är så. Det vore ju verkligen en fet jävla hoax hela skiten då ju...
Skivsamlare
2007-06-17 19:21
The_Donut P16 Kolla länken jag postade lite längre upp i tråden
fair enough..
Degenerera hur vet du det?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Producent
2007-06-17 19:51
Hahaha, fyfan villket skämt! Rent skådespel...
Skivsamlare
2007-06-17 20:56
Bakelse1 P19 Paul Potts Radames
A student of Ian Comboy, Paul has appeared on national and local television and radio. He has spent two summers touring Northern Italy training with one of the major opera schools, and has taken part in masterclasses with Vilma Vernocchi, Katia Ricciarelli and Luciano Pavarotti . He has also performed with the Royal Philharmonic Orchestra. With Bath Opera he has sung the roles of Don Basilio (Marriage of Figaro) , Don Ottavio (Don Giovanni) and the title role in Verdi's Don Carlos . Future plans include the role of Chevalier des Grieux (Manon Lescaut) for Southgate Opera, London, and another concert with the Royal Philharmonic Orchestra in the summer. Oh yes! He also plans to get married in May this year!!!Länk
fair enough..
so what om han är erfaren? är inte det nästan av ett måste om man ska gå vidare i en sån tävling?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Herregud, brukar inte bli känslig av musik.. men herregud.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Roligt att han igår vann hela tävlingen =). Får uppträda för drottningen och shit.
*snaark*
Han har aldrig påstått att han är olärd, förstår inte varför folk lackar och säger att han är bedragare.
gåshud rakt av