I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Artikel] Pojke lurade hela svergie!

Övrigt - Webbsidor

2007-06-03 19:41

[Artikel] Pojke lurade hela svergie!

Länken

Kvinnan manipulerade ett helt samhälle.
Politiker engagerade sig och tusentals personer skrev under protestlistor mot utvisningen av hennes 12-årige fosterson.
Nu har hon dömts till sex månaders fängelse för att ha utnyttjat pojken sexuellt i flera år.
Hon har även fött hans barn.

Jag har känt killen sen han kom till Sverige det är helt omfg. Jag gick i samma klass som hans f.d. flickvän i sju år.

"..Pojken placerades tillfälligt i ett fosterhem. Men när han fyllt 18 år flyttade han tillbaka hem till kvinnan och deras gemensamma barn. Även kvinnans två barn från det tidigare förhållandet bor med dem."
Han sa till oss att han flyttade för att han inte fick vara ute så länge som han ville o.s.v. vanligt tonårs-jidder.

Helvete asså, jag är helt jävla chockad nu!

Länken

>:D

I rz 3vul g33nuz

2007-06-03 19:48
Jag tror precis jag insåg vem grabben är... Läste om fallet när han var utvisningshotad : /

Stackars kille...

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-06-03 20:08
jag känner honom o tycker att de är onödigt att hänga ut honom och hans familj mer än vad som redan har uppmärksammats.
skandal är jättekul men vafan

2007-06-03 20:56
Läste om det imorse, verkar sjukt.
You already know, den e on lean!

2007-06-04 13:45
Hänga ut honom? Jag har inte sagt vad han heter eller vart han bor och jag tror inte att någon på det här forumet vet vem jag är eller vart jag bor. Inte ens AB har sagt i vilken stad det här har inträffat i.
>:D

I rz 3vul g33nuz

2007-06-04 13:56
yazer P17

Näe men folk som känner han, där han bor vet ju klart vem han är...Sen ifall någon som du inte vet vem det är spelar ju ingen roll

2007-06-04 14:25
Jag förstår inte hur pojken kunde välja själv att vara tillsammans med henne ..

Men var verkligen tanken att grundlura i princip hela Sverige när de började prata om det  här, och att han borde stanna och inte bli utvisad?

/C

2007-06-04 14:31
Shaman

jag tror du har missuppfattat, han var 14 första gången de hade sex

2007-06-04 14:38
Verkar ju vara helt wierd. alltså kolla på det.
Få hela Sverige iaf, en hel kommun engagerat i ett fall om en liten pojk som egentligen har sex med sin "foster-morsa". Låter pojken stanna kvar.

Han och hans "foster-morsa" har en relation med varadra, och de får barn ihop. De har sex när han är 14 (enligt dem) = pedofili.

Tänk sedan när sådant här händer en gång till. Tror någ att de flesta  har förlorat empatin över sånna fall om det skulle hända igen så att säga. Inte så många som skulle engagera sig i det eftersom frågan kan dyka upp "tänk om de ligger med varandra?"

Folk blir bara mer och mer konstiga för var dag tycker jag.
-- Mellanslagsanvändare --

2007-06-04 15:12
Ja, så brukar ju folk tänka när folk ska bli utvisade. Tänk om dom ligger med nån? Wtf.
www.google.se

2007-06-04 15:54
fulfrihet DU förstod inte riktigt vad jag menar, men det är förståeligt. Ibland förstår jag heller inte mitt tänkade..

Men det har med tänk om denna situation händer igen så att säga.
Då kanske folk är lika villiga till att hjälpa till längre..
-- Mellanslagsanvändare --

2007-06-04 15:59
* "Jag förstår inte hur pojken kunde välja själv att vara tillsammans med henne"
- Pedofiler brukar vara bra på att manipulera barn till att tro att de behöver dem.

Är f.ö. lite fundersam till trådens titel, för det känns inte som att det är grabben, utan snarare det sjuka aset till "fostermamma", som har lurat Sverige.

10-4, over...

2007-06-04 16:38
Tekniskt sett är hon nog hebefil (d.v.s. en som dras till barn i puberteten), men han är ju ändå att räkna som ett barn i den åldern.

10-4, over...

2007-06-06 11:17
oj helvete, de här blir sjukt konstigt och jag föreslår att ni slutar gissa om saker för de är allt som verkar bli resultatet av den här tråden.
att basera en "diskussion" på en "artikel" från aftonbladet har alltid kännts absurt men nu blir jag till och med irriterad.
gällande hans utvisning så har ingen lurat någon, anledningarna att han får stanna är fortfarande relevanta!

2007-06-07 18:31
Nej eeriikaa.

Styvmamman sa vid flera olika tillfällen och byggde hela "fallet" på att pojken var kriminell i sitt hemland och att han bodde på gatan och han därför borde få stanna, han skulle inte få ett bra liv i sitt riktiga hemland sa hon. Detta var helt fel då hans familj levde väldigt bra och hans farfar var med i regeringen.

jag har hört rykten om att pojken blev utkastad MEN fick en egen bostad av sina föräldrar.

och angående att yazer hänger ut killen är ju helt sjukt, han har inte sagt något om vad killen heter eller vart han bor osv, yazer har inte ens uppgifter om sig själv på sin profil.
Och dom flesta vet nog vem det handlar om ändå .
FuelDOg P23

har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..