Jag blev en idiot.. haha orkade inte konsentrera mig efter ett jävla tag ^^
Lightest blue square grejen föll jag på och orkar inte göra om.
Smart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
brilliant, way to go!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
fastnade på när man skulle trycka på knappen "QUICK!!!" tog ju 2 sekunder sen förlorade man
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
"dont press the red button" Hur fan gör man där? man är ju tvungen att klicka på den.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
gör som det står? eller är du en idiot?
Jag har ingen forumsignatur.
Inte längre.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
klarade på första försöket:)
You Have Passed The Idiot Test And Can Now Consider Yourself As: Brilliant YEAH ^^
http://www.herrbitter.blogg.se/
jag förstår inte riktigt... vad fint att jag skriver så om ett idiot-test, det måste ju betyda att jag är tokidiot, haha :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
tar tillbaka mitt första inlägg, förstår mig på skiten nu!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Klarade det på tredje försöket, höll dock på att falla på den dör "press the green button quick!"
At the gates of Eternity...
You Have Passed The Idiot Test And Can Now Consider Yourself As: Brilliant happ, fan man kan inte vara så smart om man inte klarar det här.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
light blue vilken ska man trycka på
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, jag blev smart också.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Herregud asså. Klarar man inte detta är man fan korkad.
Cause I'm cooler than a polar bear's toenails...
jag vart brilliant :G
- men nog om dig nu.
jag är suuuuuuuupersmart
Shoo
Nej, den frågan om att du ska trycka på den ljusaste blåa fyrkanten så ska du alltså INTE trycka på den turkosa..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
"press the green button quick"....har inget me smarthet att göra.
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
brilliant!
facebook.com/idiomatisk - fan page
finns d inte mer sånna där idiot tester för idioter? d e kul
From delusion lead me to truth From darkness lead me to light From death lead me to immortality
hörru jag gjorde fan fel på första :S
Procreate, receive compensation.
haha jag gjorde om den 1000000 gånger press the rectangle twice hann man inte göra jävla cptest
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
lightest blue square (ljustaste FYRKANTEN inte rektangel) :) I´m brilliant 2 ;D
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
En rekatangel är väl också en fyrkant...
JÄVLIGT kul test o göra när man är FÄRGBLIND!!!
www.justdet.se - svensk hiphop
leonelli P23 Square betyder kvadrat, som i alla sidor är lika långa
facebook.com/idiomatisk - fan page
Första försöket blev jag smart på. Andra blev jag brilliant på, hehe. Föll också först på den där "push the green (?) button quick."
You Have Passed The Idiot Test And Can Now Consider Yourself As: Brilliant hah.
ja e oxo brilliant! haha fast ja klantade mej nåra gånger i början
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
d va roligt. ingen som vet nåt mer sånt här test?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
ja e smart
Brilliant
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
haha fan jag är borderline. fast det var på första försöket!!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
pretty smart:D
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
sitter folk och försöker "klara" spelet typ?? ett test ska ju inte repeteras direkt.... Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Soder .. så man kan säga FÄRGBLIND = IDIOT ?
fortsättning följer...
lol jag fasna på R Jäveln
Shoo
you darn right filip :/
www.justdet.se - svensk hiphop
Congratiulations! You Have Now Passed The Idiot Test You Can Now Consider Yourself As: Brilliant Way To Go! alright... det där var ju inte svårt