det var faktsit riktigt kul. bästa på länge.
hahahaha fan vad jag älskar honom.. om det inte funkar prova uppdatera
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
haha jag vill juu se den!
BAHA!
Skön unge :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt bra :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
haahahah, " i want my money,bitch ! " =D
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
vafan, will ferrel:O
PAO!
haha fett bra (Y)
http://www.herrbitter.blogg.se/
hahaha
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
haha brilljant
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
hahaha jävligt bra
"life's a garden, dig it."
hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha fan va sjukt att han fått den lilla ungen att säga det hon säger! Riktigt bra! Hörde på radion att det gått rykten om at Will Ferrel blivit vräkt efter att den filmen kom ut på nätet :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
sjukt bra !
Rör inte min prilla !
Producent
2007-04-19 21:15
hahahaahahahaha
http://www.soundcloud.com/gyllander
fett sööt
Rädda en ko, ät en vegetarian!
hahah, i want my money bitch!!!! han e la fö go
i get more pussy then panty!
Konung
Mikael Söderlund was here!
HAHAH Sötisnos! :D
JMD, Jag Måste Dansa!
HAHHAA will ferrel!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Rätt ball, men inte överdrivet rolig.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
will ferrel är klockren, fan va söt unge
chase the clouds away
Har för mig att det är Wills egna unge. Söt å rolig.
haha : )
Landskrona Skånes stolthet
Inte så man skrattade direkt men man fick väl ändå till ett leende, jävligt fräck i alla fall.
ahahahahah fyfan det roligaste jag har sett på länge !!! =D
Det är inte Will Ferrels unge. Han har två killar; Magnus och Mattias(mamma är svensk). Han kommer för övrigt till Lund i sommar och skall tala på studentafton, blir kul.
They have gun control in Cuba. They have universal health care in Cuba. So why do they want to come here? – Paul Harvey<br> ___________________<br>
Producent
2007-04-21 14:45
hehe...riktigt skönt klipp =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
det var ju en asskön sketch det.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
va söt unge
Min Morfars sista ord: EN LASTBIL!!!!!!!!!!!
will ferrel är 100% rolig hela tiden, anchorman tex, skrattade nog mig genom hela filmen.
PAO!
Producent
2007-04-26 12:39
will är värd en oscar för sin insats som komiker....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
länken tar mej bara till startsidan typ. inget klipp iaf
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
överst till vänster ser du/ni klippet...The landlord heter det
"life's a garden, dig it."
hahah jag kollar på den varje dag. bästa jag sett i mitt liv.. finns de nå fler med henne? =)
JMD, Jag Måste Dansa!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)