I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Film] Sjukaste jag sett

Övrigt - Webbsidor

2007-03-29 09:08

[Film] Sjukaste jag sett

Vet inte ens vad jag ska döpa skiten till, men det måste vara bland det sjukaste jag sett, i ala fall på nätet....

Film

"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass
spill blood on the walls and play tennis with your balls
If the phone rings, don't answear the call
Im a slit your throat, fuck you like a ghost
cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2007-03-29 09:22
Det sjukaste du sett? Hahahaha
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-03-29 09:27
OOOOOOLD
My heart lives in my vagina.

2007-03-29 09:34
haha ere så aja tyckte i alla fall att det va det sjukt haha...
inte vart mycket på Webbsidor forumet innan så jag visste inte att det va old news, Admins remova den då...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2007-03-29 09:35
Den är inte sjuk alls????????????????
"Någon kan ju rammla på din bullfitta och dö"
vafan vad var inte sjukt med filmen...?
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE"

Spöket i Scary Movie

2007-03-29 09:50
aaaa men visst jag kan oxo säga sånt, men jag har inte sett nån sjukare film på nätet i alla fall, vet inte vad ni sysslar med om det här va normalt för er hehe...

Spöket i Scary Movie

2007-03-29 10:11
det finns väl inte en jävel som undgått att se filmer på avrättningar osv?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-29 10:16
Tom. dvärg- och shemaleporr klassar ju ut detta med hästlängder!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet.
Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand

2007-03-29 10:27
Ja, denna var ju bara söt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-29 17:23
hahaha fan va ful
thundercooperfuckinbird

2007-03-29 17:55
filmen äger allt hahahahaha
http://www.myspace.com/micman123

2007-03-29 19:13
haha öveeeeeeer skön !
SunShine Reggae!.

2007-03-30 12:10
Haha aa visst överdrev lite, men tyckte den va helsjuk när jag såg den...

Och nej mainec, som du kanske missade ovanför så skrev jag att jag vanligtvis inte hänger i det här forumet så mycket...

Spöket i Scary Movie

2007-03-30 12:24
det bästa e ju när pengarna sprutar ur röven på killen hahaha
thundercooperfuckinbird

2007-03-31 00:23
hehe, jo den e grym som fan.. men sjuk?? checka salad fingers förfan!;))
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.

2007-04-01 13:43
aa fy fan vad bra

http://www.homage.nu/

2007-04-01 15:19
Egentligen stämmer ju vissa grejjer me filmen...
Så som att vi killar alltid e osäkra o alltid tänker på negativa saker om en själv när man står framför en brud som man smågillar men inte känner så bra. Saker som t.ex 
(e min frisyr snygg? Vafan tänk så har jag nåt mellan tänderna, har jag svettlökar osv osv osv...) 
o man tror att hon e värsta perfekt, men de gör dom också för det går inte att avstyra sånna tankar..
O "nu" när man vet att båda parterna tänker om samma saker så underlättar det ganska mycket, o man kan börja en konversation mycket lättare...

De funkar skitbra när man e nykter o ska "ragga"...
Sen när du e wasted så hoppar man över den biten o baara PANG PÅ liksom!!!

aja hade ba lust o skriva av mig lite, såg fråga olle nyss o blev lite inspirerad av dem konstiga sexfrågorna....

Men filmen va inte dum, tycker inte jag!
Sen att dom överdrivit me "handlingen", extrem bullfitta som man ser från månen o så liten kuk att könshåret e längre det gör det lite sjukt så som Word_Em_Up  skrev där uppe....

Peace...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!

2007-04-01 18:45
den e ju skit bra
Ajde, din smuts, gå med daj

2007-04-01 18:51
HAHAHAHA jag kan bara sova på en stor bullfitta, vafan blire.