Egentligen stämmer ju vissa grejjer me filmen... Så som att vi killar alltid e osäkra o alltid tänker på negativa saker om en själv när man står framför en brud som man smågillar men inte känner så bra. Saker som t.ex (e min frisyr snygg? Vafan tänk så har jag nåt mellan tänderna, har jag svettlökar osv osv osv...) o man tror att hon e värsta perfekt, men de gör dom också för det går inte att avstyra sånna tankar.. O "nu" när man vet att båda parterna tänker om samma saker så underlättar det ganska mycket, o man kan börja en konversation mycket lättare... De funkar skitbra när man e nykter o ska "ragga"... Sen när du e wasted så hoppar man över den biten o baara PANG PÅ liksom!!! aja hade ba lust o skriva av mig lite, såg fråga olle nyss o blev lite inspirerad av dem konstiga sexfrågorna.... Men filmen va inte dum, tycker inte jag! Sen att dom överdrivit me "handlingen", extrem bullfitta som man ser från månen o så liten kuk att könshåret e längre det gör det lite sjukt så som Word_Em_Up skrev där uppe.... Peace...
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!