I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Hemsida] BratBlogg

Övrigt - Webbsidor

2007-03-21 23:38

[Hemsida] BratBlogg

Duktig snubbe...

brattblogg

vem, ärligt talat, bryr sig?

2007-03-21 23:40
Walking the street of dreams
Poet

2007-03-21 23:40
"life's a garden, dig it."
Poet

2007-03-21 23:41
vad duktiga vi är...

vad handlar skiten om? orkar inte läsa utan att veta.

2007-03-21 23:49
hehe.. om ni bara visste
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job

2007-03-22 00:00
"Hela dagen har jag suttit och trummat med fingrarna utan att förstå varför. Sveret blev väldigt tydligt när jag satte mig på min träningscykel och kände hur mina kulor hade vuxit mer än mina småbolagsfonder. Anledningen till detta är inte svår att gissa. Det är två veckor sedan jag senast drack skumpa ur en kvinnas dekoltage och min strupe börjar bli torr."

Haha, dryg snubbe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-22 00:07
Balhoo, någon självkär kille som bloggar
om sitt (i sina ögon) spektakulära liv.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Poet

2007-03-22 00:17
ok där är ju bara nån som driver... eller, det måste det nästan vara.

2007-03-22 00:21
fast det är ju uppenbart att han driver..eller =s

Antingen är han en stekare med humor. som driver med sig själv och sina jämlika

eller så är han en snubbe med brat-förakt som med intenet och ironi som vapen försöker att förlöjliga den kultur han vill se förintad.

eller så är han så där. skrytig, förljugen och överdriven klycha av 08a brats.

Jag hoppas på det första...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2007-03-22 00:34
jo jag med
Carlsberg don´t do circumcisions.
But if we did.
They´d probobly be the best circumcisions in the world.

2007-03-22 09:39
Den här är min favorit. Har läst igenom hans blogg några gånger under natten och är killen på riktigt är han sorglig jävel.

Jag är på väg ut och sitter och funderar på om jag ska försöka tackla den här uppgiften nykter eller med lite bubbel i magen. Jag behöver absolut inte mer självförtroende men jag måste vara tillräckligt vaken för att inte ha tappat känseln om gnistorna skulle flyga.

Det känns som att man kan missa en del viktiga saker när man är lite på lyset men att man också kan vinna på att inte vara för petig.

Men man vill ju inte vara så full att man inte ens märker att man går hem med en tjej som har druckit öl och jäger halva kvällen. Om jag hade velat ligga med en tjej som smakade snus hade jag köpt ståplatsbiljett på råsunda.

Då återstår bara valet, full eller nykter?

Ett par timmar senare är svaret tydligt...
Fullt ös, guccitös!

2007-03-22 10:06
Ett par timmar senare är svaret tydligt...
Fullt ös, guccitös!

HAHAHAHA, vilken mupp
SKU - SKU - SKULASON!

2007-03-22 17:21
jag tycker han är skitcool, hade jag haft mer pengar och inte gillat kombinationen stor stark ooch iskall jäger så mycket hade jag varit likadan.

2007-03-22 17:43
"Om jag hade velat ligga med en tjej som smakade snus hade jag köpt ståplatsbiljett på råsunda."

Roligaste han sa i den bloggen.  HAHAHA
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora

2007-03-22 17:52

Skön lirare hoppas dock han inte är på riktigt

Shooo bree

2007-03-22 20:40
"På morgonen hade hon redan gått upp när jag vaknade och jag fann henne i badkaret med skum i håret och ett leende på läpparna. Efter ett snabbt dopp åt vi frukost tillsammans och när vi skiljdes åt tänkte jag på att hon förutom ett fantastiskt utseende hade det där lilla extra som man inte hittar så ofta.

Hon såg verkligen ut att kunna vänja sig vid den här livsstilen, synd bara att hon var från norrland."
joråsåatt

2007-03-22 20:55
Många som bloggar brukar ju bara ljuga ihop något spektakulärt.(ursäkta stavning på det sista ordet)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2007-03-22 22:00
Hon såg verkligen ut att kunna vänja sig vid den här livsstilen, synd bara att hon var från norrland."

hahah kul snubbe

2007-03-23 01:31
Min brorsa underhåller en liknande blogg för förnöjelsens skull. Kräver dock att författaren har en viss insyn i den sortens livsstil för att det ska bli riktigt undehållande, vilket det sannerligen är i det här fallet :) Duktigt!

2007-03-23 08:33
På väg till vårt bord var det minst 25 tjejer som hälsade på mig vilket fick mig att börja tänka. Ser dom mig som en riktig människa eller bara ännu ett vackert ansikte?Visst, mitt yttre är felfritt men är det verkligen så jag vill att tjejerna ska se på mig?

Haha, vilken jävla pajas alltså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-23 21:23
äsch, tror ni inte att snubben e på riktigt?

jag hoppas lite på det, skulle liksom ge jultomten och alla andra lite upprättelse de oxå...
vem, ärligt talat, bryr sig?

2007-03-23 23:13
Jag har vaknat i rosersberg en gång, 105-säng i en enplansvilla, NEJ TACK!

hahaha NEJ TACK! 
jag har alltid rätt.

2007-03-25 01:37
Studenter utanför stockholm har fan ingen stil. Bara tanken på att jag spenderade 20 minuter på att raka bröstet och pungen för att sedan trängas på ett dansgolv med 50 brudar som alla hade samma outfit på sig.

2007-03-25 04:36
Haha tyckte han va riktigt iskall. Underhållande läsning :)
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef

2007-03-29 18:42
fett kul
69 - Try it you'll like it
Graffare

2007-04-03 21:09

FAN VA SCHYST, rolig läsning ja!

http://metafourhiphop.com/

2007-04-03 21:53
klart att jag behöver träffa någon riktigt snygg tjej för att inte tona ner mig. Men jag vill ju också att hon ska vara seriös, allmänbildad och kanske till och med kunna tänka lite själv.

hahahaha
snubben har höga krav. "kanske skall kunna tänka själv".

2007-04-03 21:57
grymt skön snubbe ju haha

2007-04-03 22:26
Haha, kylig snubbe. Bra självförtroende iaf.