Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Hahahaha fyfaaan så pinsamt... det blir fan inte värre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller hur! Snyggt illustrerat är det också :)
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Just att han börjar runka med öppen dörr alltså X) Tänk när han ska sova natten efter, fyfan sån ångest.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
a men när han piggnar till....nerdränkt i bajs sperma och spya och försöka kravla sig hem
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHSAHAHA Madness! Respekt! Fantastiskt!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
haha fan va pinsamt!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
HAHA jävlar roliga komentarer på sidan också :D:D
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA
^ Smart sagt.
hahaha shiiit :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
hahah , fyfan vad ångest dagen efter (Y)
- men nog om dig nu.
Det tar nog några år för att återhämta sig efter den :p
haha det bästa idag
360 GT: Beezwaax
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Tänkte på en sak, hur fan kan han minnas allt så detaljerat? När jag är riktigt dyng, skulle inte jag kunna diktera det och rita ens 1 dag senare.
ClaesTrofobik.se
fyyy fan!
jag har alltid rätt.
BrutaL- Han fick ju det nog berättat för sig några hundra gånger med tanke på att hela festen såg det.
Haha fyfan vad illa det måste ha kännts
vilken tjejtjusare
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
En sådan kvinnokarl, hahaha.
Köp ditt avlagsbrev och lev rövare deluxe.
Fyfan, jag tror att jag på riktigt hade åtminstone försökt att begå självmord efter en sådan incident.
Papalogi Jojo, men allt runtikring själva händelsen då?
ClaesTrofobik.se
länken funkar inte, ny nån ?
SKU - SKU - SKULASON!
man får perspektiv på sakerna man själv gör..
jag har alltid rätt.
sajten fungerar inte för mig.. :(
-- Mellanslagsanvändare --
Han kommer ta sitt liv
Jag pallar inte ha ett citat här.
Länken verkar död :(
Eller jag skojjar bara, den funkiar visst, den var bara lite seg att ladda.
hahahahaha do not do drugs kids!
Wisdom is wonder
hahahahaha, så jävla klockrent
shiiiiiiiiiiiiiiiiiit ahhahahahaha
SunShine Reggae!.
bästa jag läst idag. om inte man begår självmord efter det där, så får han flytta därifrån och byta namn och identitet. hoppas han lärde sig något av sin upplevelse!
What I said, yo!
Så jävla kung !! Min idol fan!
hahahaha fy fan vad bra.. jävla pinsamt jag hade dött!
Den Svenske Fanclub
herrejävla gud. GUD
Follow the dao, right about....NOW!
Hahaha, bilderna gjorde allt 10 gånger bättre.
A Profound Hatred of Man
Hahahhaha. Fyfan vilken ångestbakfylla..
Toastare
2007-03-29 01:10
haha, så sköna illustrationer... och så jävla gött å läsa, inget jag har gjort kommer någon sin vara pinsamt. För jag skulle aldrig kunna lyckats med det där.. ..rent fysiskt
Jag skyller allt på Emma!