I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Request] Fråga om bloggar

Övrigt - Webbsidor

2007-02-27 08:46

[Request] Fråga om bloggar

Jo, det kanske låter lite corny men jag undrar vilken som är den bästa blogg sjaten. Den man kan göra flest grejer i. Vore najs ifall någon länkade lite sidor. Jag har googlat men det dycker upp så många så det är svårt o välja....-
Ni vet ju bäst vad som är bäst!!! tror jag ..

MVH//

I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm

2007-02-27 12:24
Så fel du hade. :)

(kolla in wordpress.com)
..skaru ha en stänkare?

2007-02-27 12:51
bloggspace är helt ok. Men välj blogger.com eller blogg.se  om du ska ha en lite seriösare blogg.
...och det är det som är så fint med whoa!

2007-02-27 13:15
blogg.se samt webblogg.se är inte att rekommendera, har en på vardera adress o det är ofta det krånglar, för ofta. man kommer inte in på sidan ö.h.t ibland o så.
dock har dom jättebra service , svarar oftast inom en timme typ efter att man kontaktat dom så det är skitbra!

2007-02-27 18:47
blogg.se funkar jätte bra för mig.. simpel address med som är lätt att komma ihåg...
Lyricist

2007-02-28 02:31
den "nya" grejen är väl ändå nogg.se  , den är väl precis som alla andra fast med superflashiga bildgalleri för dom med pixbox men inte får in tillräckliga bildkommentarer under varje bild.
Eftersom att vi människor vill förklara varje bild mer än vanligt "Nä men asså jag var fett full där och hade precis fått en fluga i soppen och när jag skulle skölja ner den så fick jag en fluga i vattenglaset och då blev jag så arg att jag tittade bort mot kameramannen och fick en fluga i ögat, så jag var arg, förtvivlad, full och min fluga till kavajen hade låsnat och ramlarner i soppan, glaset och ögat"
Lyricist

2007-03-01 06:43
Blogg.se är förövrigt min grej.

2007-03-23 14:49
Hahahah, för guds skull, det klassiska problemet är väl att folk använder google för lite, inte för mycket. Youtube ägs också av google.

Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.