I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En Stoners Dagbok

Övrigt - Webbsidor

2007-02-05 23:31

En Stoners Dagbok

En Stoners dagbok

bara att läsa och njuta

LEGALISERA CANNABIS

2007-02-05 23:45
"men ja tjata lite å fick klämma henne på brösten å till sist lät hon mig FINGERPULLA henne!!!! fett!! nu luktar mina fingrar fisk ja ha ringt åt en kompis han får lukta på mina fingrar i utbyte mot en joint WITHE WINDOW!!"

haha asså?
Wordlife no doubt baby

2007-02-05 23:48
De e de roligaste ja läst haha

"ida hende det!!!! ja ringde till min tjej å fråga om ja fick knulla henne å hon sa att ja fick det bara ja va drog fri...... ja sa att ja va de å så fick ja komma över.... först tog ja henne på pattarna.... sen stack ja in handen under kjolen å runt trosorna å pulla henne...... hahaha hon stöna å tyckte de va skönt lol SEN SÅ KNULLA JA HENNE Å KOM PÅ HENNES MAGE!!!!!! å efter de så sa ja att ja ville att hon skulle suga av mej men de ville hon inte.... men ja tjata lite å då gjorde hon de!!!!!

sen sa hon att hon ville att vi skulle va till samans för altid men de vill ja ju inte...... så ja sa att ja bara ljög!!!!!! ja tar visst droger ännu!! då börja hon gråta men ja tenkte trösta henne å pulla henne lite till men då slog hon mej jevla hora!!!! men skit samma ja ska försöka upp föra mej riktit illa så ja hamnar på de där LVU hemmet å får treffa tjejen me rasta igen.... men nu ska ja röka fett weed!!!!"

CHILL Å PEACE!!!

LEGALISERA CANNABIS
Lyricist

2007-02-06 01:46
HAHAHAHAHAså bra

2007-02-06 02:25

haha vilken snubbe! hur kommer han på allt de...?

BAHA!
Graffare

2007-02-06 02:33
"FY FAN BÖRJAR FÅ TJACKPSYKOS!! sov inte någå på hela natten å börja må illa då morsan ville ha mej å äta.... sen så ringde tjejen å sa att hon hade känslor för mej.... hon kom å helsa på å va jette kåt..... hon sa att hon hade tenkt å kommit fram till att ja e den rätte för henne.....

så hon komm på besök vi börja hångla riktit soft sen tog ja hennes bröst å hon tog i mina byxor å drog av dom.... å så va min kuk jette liten fö den hade blivit så av tjacket!!!!!! hon fnittrade å sa åh va gulli den e!!!

ja sa att den inte e så liten på riktit men hon fatta inte så ja måste förklara att de va tjack som hade gjort den liten.... glömde att hon hata knark.....

hon börja ropa å ha sig fick helt psykos jevla hor fitta blev så förbannad att ja vägra ge hennes BH tillbaka som ja hade tagit så hon fick gå hem utan den........... men ja e så redd att min kuk ska va pytte liten för alltid...."

HAHAHAA stackarn! HAHAHAHAHAH 
http://beltontorsk.tumblr.com/

2007-02-06 02:35
asså seriöst nu, jag tar för givet att detta är på skojj! men är de inte de så behöver ju den fjortisen seriös hjälp!
BAHA!

2007-02-06 03:56
HAHahAHAHHAHA, DET E SÅÅÅÅ JVÄAL KULLL HAHAHAHAH
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-06 08:58
NUUUU HAR JA PROBLEM!!! va hos tjejen å den här gången skulle ja värkligen få ta hennes oskuld denna gång.... hon va jettekåt de vet ja för då ja stack in handen under hennes kjol så va hennes strings jättevåta heheh

men sen hende de hemska!! hon stack in handen i byxfickan å SÅ HITTA HON EN HASHBIT DÄR! ja försökte lura henne att det var snus som torkat men hon trodde mig inte jevla hora!!! ja sa att hash är lixom bättre en alkohol men hon bara börja gråta å lipa.... då ja skulle trösta henne skrek hon att hon hata mej....... sen kasta hon ut mig

aja hon e en hora endå ja har min mary jane så ja bara chillar softish!!!!

a joint a day keep trubbles away!
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.

2007-02-06 10:14
han kan ju verkligen inte vara seriös.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-06 10:21
haha vafan ? stackars jävel om han är på riktigt.
SKU - SKU - SKULASON!
Producent

2007-02-06 11:46
'ida hende det!!!! ja ringde till min tjej å fråga om ja fick knulla henne å hon sa att ja fick det bara ja va drog fri......

....

så ja sa att ja bara ljög!!!!!! ja tar visst droger ännu!! då börja hon gråta men ja tenkte trösta henne å pulla henne lite till men då slog hon mej jevla hora!!!!'

jävla horunge själv är han...
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2007-02-06 11:58
hahahahahah ÅRETS BÄSTA ALLA NI SOM HATAR KAN DÖ HAHAHAHAH DÖÖÖ HAHAHAH FYFAN den här killen 4 president!
Straight up Menace

2007-02-06 12:50

HAHA det låter precis som min polare. sick

2007-02-06 14:02
hahaha asså jaja
Carry on tradition.

2007-02-06 14:54
Old but Gold.
shupp shupp! pilliwillie!

2007-02-06 15:00
ha oxå chatta me tjejen på MSN hon va jette oroli att ja knarka ihjel mej hon grät på webcam å allt!!!!! men ja lova henne att hon ja alldri mer skulle knarka om hon visa pattarna på webcam.... å hon gorde det!!!!

ahah fett knas sida:)

2007-02-06 15:22
nja flashback påhitt är va de är..
If i cared.. would it matter?!

2007-02-06 17:35
Hahaha fan vad kul det är

2007-02-06 18:25
Nemesis1 @ Flashback..

Allt är påhitt, tillvisso är snubben inte riktigt klar i huvet för fem öre, sköna historier dock