[blogg]Blondinbella
Bästa bloggen i stan!
Tiocfaidh ár lá! Uh Ah! Victoria popular!
wtf... ??
www.projectedwin.blogg.se
Producent
2007-01-13 23:24
vad var det för speciellt med den då? en vanlig blogg eller? man orkar ju inte läsa igenom allt, så berätta gärna vad det roliga är..
"En blogg om mitt liv; sitter i styrelsen för Muf..." där tog det roliga slut.
Jaja. Ni vet inte vad ni missar. Jag finner den ofantligt rolig.
Tips på softa saker:
Hennes kille Marcel, allt som rör honom e kul, hans frillas skall vi inte tala om. Allt hon skriver om politik Hennes härliga världsbild Kommentarerna! Men man får ge sig till tåls och tränga in på djupet i det hela så får man belöning.
Tiocfaidh ár lá! Uh Ah! Victoria popular!
Vem e hon i mitten på första bilden?
dingrinn.blogspot.com
vet inte om ja ska gapflabba elr dunka huvet i skrivbordet o böla?? dunka huvet i skrivbordet lär ja iaf göra. såna där människor förtjänar bara att bli ifråntagna sina pengar imo. skulle va kul o se dem prioritera gåsjackan före mat för dagen vilket skulle ske... vidrig människa, funderar på att göra en film om henne. givetvis bara för att visa för världen vilka vidriga individer de finns på östermalm...
Min bild är... för mycket naket kanske?
Hon var ju ganska söt. Jag har dock inte läst.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
en sak jag inte förstår, den här tjejen är 16 och har absolut inget vettigt att säga i sin blogg, (det låter som cirka 95% utav alla bloggar på internet. Men sen finns det helt klart bloggar där skribenterna har något att säga) det jag undrar över är, hur kan någon med en blogg få närmare 40-50 kommentarer på varje nytt blogginlägg som inte innehåller något annat än att hon kom i ett par jeans i storlek 24 osv?! VEM FAN BRYR SIG?!
"power yoga" hahahah
69 - Try it you'll like it
Hmm nån som har läst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allting verkar jättejätte mysigt i hennes värld. ÅHHH vi var å fikade o de va supertrevligt o jette mysigt. Fuck that.
69 - Try it you'll like it
hon finns på Playahead. haha
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
pallar inte andras dagböcker.
Yeah!
Jag fattar fortfarande inte vem som orkar läsa sånt där skit. Vem är intresserad egentligen?
såna människor får mig att må illa...
eeeh okej, hon verkar ju vara en helt vanlig 16 årig tjej iof..
blondinbella must die! hon ska tydligen få en artikel tillägnad sig i dn söndag... (lovar jag snubbla in på den där skitsidan idag igen av en slump).
uppade tråden för att kanske väcka lite whoa-hat. Hon måste ju lätt kvala in på top-10 most hated by whoa!
hon kvalar lätt in på top-10 most hated by everybody
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Hört massa om hennes jävla blogg, äckliga människa.
Google säger att hon är fett hatad.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Har inte läst så mkt som jag upprörsts över faktiskt. Ganska kul att läsa, det enda jag fuckat mig över änsålänge var att det skulle vara egoistiskt och elakt att skaffa barn om man inte var högutbildad, enligt henne.
Alltså det fungerar inte att lägga in en länk längre?
vad ska hon vara med i DN om ?
SKU - SKU - SKULASON!
det sjuka är att hon verkar ha 10000 besökare om dagen :O
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Haha. Besök henne inte. Hon tjänar pengar på det.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
En tjej som gick i min gamla gymnasieskola har en liknande blogg fast ännu ytligare och provocerande, fattas bara att hon skulle få uppmärksamhet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LOL! Modebloggar... Min är grym! Inte massa skvallertjaffs bara rent krök&jävulskap=)
http://madelino.blogg.se ~ if you ain't cheating - you ain't fucking trying ~
ju mer ni går in på hennes blogg desto mer tjänar hon. jag tycker att hon är avskyvärd men jag tycker också att människor som läser hennes blogg för att skratta och tillägnar blogginlägg och grejer för att uppmärksamma henne är på gränsen till patetiska. all pr är bra pr och på hennes besökslista syns det inte vem som hatar henne och inte. ni anar inte hur mycket pengar hon tjänar på den bloggen. hon klarar sig själv liksom.
Ngn som är med på ngt ANTI-MODE-BLOGG attentat?
http://madelino.blogg.se ~ if you ain't cheating - you ain't fucking trying ~
Madelino F17 hemskt gärna. synd bara att man inte är en hacker.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
"Äntligen hemma och framför allt äntligen fredag. Möttes av en härlig citrondoft när jag klev in i lägenheten idag. Vi sparkade vår förra städerska och fick vår nya idag, en riktig bra sådan! Hon har på sig en riktigt gammeldags städdräkt när hon far runt, ser lite ballt ut. Nej nu ska jag ta ett långt bad, musklerna i kroppen värker. Och därefter få i mig någon middag. Min aptit har varit lite dålig på sistonde.. Behöver jag nämna ordet stress?" HAHAHHAHAHAHA!!! så härligt att hon bara kan använda frasen "vi sparkade vår förra städerska och fick våran nya idag." asså det låter som en jävla sak.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
fan jag blir ju verkligen dum ihuvet av att läsa den där bloggen
Jonathan Carl Larsson Winehag, min kärlek
Givetvis är det inte intressant för fem öre, men ingen tvingar er att läsa den. "uppade tråden för att kanske väcka lite whoa-hat." var nog det whoa:igaste jag någonsin läst. Mogna, svälj avundsjukan och gå vidare grabbar.
Robbie P23 det säger du ju bara för att du själv är MUFare.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Tvärtom tror jag, jag är MUF:are bara för att jag säger så.
hahahaha Robbie kommer in och gör tråden ännu roligare
haha
hon är så äcklig.. inte snygg för 5 öre.
Läste någonstanns om denna bloggen för bara någon dag sedan. Ni som säger hon tjänar massa pengar på sidan. Hur vet ni det? Och vad är "mycket"?
mellanöl P22 Tillräckligt mycket för att det skulle vara värt att investera 100k i bolaget Blondinbella AB iaf, tydligen.
mellanöl Hon har själv skrivit flera gånger i bloggen att hon tjänar pengar på varje besök.
shit va hon är dålig... typiskt ful brud som tror hon är snygg bara för att alla hennes polare är ännu fulare
Street savvy
Skulle hon tjata, skulle jag väl kunna bjuda på en svängom..
Om man kollar på YouTube kan man ju se att hon inte ser riktigt likadan ut som på hennes bilder.