I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge kritik på min nya hemsida? [Request]

Övrigt - Webbsidor

Promotor

2007-01-03 18:34

Ge kritik på min nya hemsida? [Request]

Då är det så att jag precis har blivit klar med min nya hemsida. Personligen tycker jag att den blev svinbra, men som "nybörjare" tycker man att allt man gör är fett, så det skulle vara skoj att veta vad som kan förbättras!! Om det är så att ni också tycker att den va svinbra så vet ni ändå säkert nånting som kan göra den bättre! Jag vill ha kritik, tips och allt sånt!

tack på förhand!

www.Senick.info.se

2007-01-03 18:45
Skitful Loggo.
Skitful font på menyn.
Skitful design.

Men visst den är informativ och man kan orientera sig lätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-03 19:37
sjukt ful. fula bilder, dåligt gjort. fula design. bättre kan du (hoppas jag)
syumoan akoinwe!

2007-01-03 19:37
ful design*
syumoan akoinwe!

2007-01-03 19:38
Vafan jag vart inte alls för hård!

I varenda jävla tråd jag har lagt upp med hemsidor har jag fått svidande kritik och de sidorna jag har lagt upp har varit så otroligt mycket mer genomtänkta och designade!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor

2007-01-03 20:13
Okej, tack för ärligheten. Designen antar jag är en smaksak och som det verkar så har jag riktigt annorlunda smak, men förhoppningsvis så blir det till det bättre i framtiden :).

2007-01-03 21:17

hoppas jag också......

2007-01-03 22:21
Inte bara vad som står ovanför, din bakgrund är inte över hela.. kanske en bug men det ser värkligen oproffisgt ut
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Promotor

2007-01-04 13:11
Fatcaesar P20

yeah, jag tycker inte att man ska kalla sig för proffisionell efter c.a 1-2 månaders byggande och självlärning?

2007-01-04 14:56
"Undvik att adda mig för att:

Få mer låtar
få hjälp med att lära dig rappa
Be mig bygga dig en hemsida"

hehehh
www.erikbergstrom.se

2007-01-04 23:00

fyfan va hemskt...

vild och vågad, jävligt begåvad, sexig och het, jo tack jag vet.
Promotor

2007-01-05 00:49

Ok, sidan verkar inte tyckas se speciellt bra ut.. Men jag frågar igen:

Vad kan jag göra för att FÖRBÄTTRA hemsidan? Jag är ganska nya med hemsidor och även photoshop så jag är inget geni i hemsidor. Jag har även kollat runt på andras hemsidor för inspiration, men ville ha nånting eget..

2007-01-05 05:55
lägg en under construction bild på hemsidan innan folk börjar svimma..

2007-01-05 22:43
testa byt font från jävla "JAG ÄR SÅ JÄVLA KEFF SÅ ATT JAG MÅSTE HA TOY STIL PÅ ALLA JÄVLA SAKER DET STÅR MED" stilen.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Promotor

2007-01-06 01:40
Byta font på menyn då alltså? Ska se på lite andra fonts.. nåt mer då!?

2007-01-06 02:42
asså var lite skjyssta mot han elr?
gör bättre ni bitcha ass säger jah..

Optimistisk P17

stå upp dej ,kaxxa tillbaks
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.

2007-01-06 02:46
alltså börja om från grunden istället bäst så ;)

www.webdesignskolan.se kolla lite där
hej
Promotor

2007-01-06 04:17
mc9
behöver inte kaxa tillbaks :) det räcker att dom skämmer ut sig själva..

oKaN
Har läst nästan allt på den sidan, men det är designen som folk tycks klaga på...