CP KUL!
jag har alltid rätt.
level 73 :]
shupp shupp! pilliwillie!
räckvidd är inte det viktigaste om ni inte hajjat det än. räckvidd suger om du placeras den fel så att du likväl får färre skott avfyrade totalt. det bästa e att använda hörnen så att prickarna går rakt in i towern.. då får man maximal effekt =)
cry me a river! --> thcrew
lifetowers ftw X)
cry me a river! --> thcrew
9
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skit i bygga Eld..Dom e inte braaa
level 77(på den ohackade) :D
shupp shupp! pilliwillie!
Så hur går det? Så jävla beroendeframkallande! Lyckats komma till level 75, känns som om det kommer bli svårt att komma mycket längre men jag ska över 80 hade jag tänkt...
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
77 ngn som fått bättre ännu?
jepp 78 nu, med massor blad och ett vatten. Men vetefan hur jag ska kunna ta det längre.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Moderator
2006-12-18 18:38
Men alltså... Elden har ju sämst damage och sämst räckvidd när den är fullt uppgraderad. I jämförelse med de andra alltså. Jag kom till 55 på första försöket, sen körde jag med hackade versionen och då kom jag till 91.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
71 kom jag till. Vad är det för hacked version ni snackar om? Hittar ej :D
Copyright © 1980-2006 Bmo. All rights reserved.
81!..Sen e det tooootalt jävla omöjligt.. FÖr att få bättre måste man verkligen sätta dom i precis rätt rutor och uppgradera precis i rätt ordning å skit...Nära 82 men ack:(
jag klara 88 på den hackade verisonen
work some magic
Producent
2006-12-20 10:08
jag hittade en bugg ^_^ tror jag. när man ska trycka space för att få en ny våg, håll inne space så ökar den vågorna. jag råkade komma till 59 från 30 -.- gick inte så bra då...
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Producent
2006-12-20 10:11
eller ja, håll inne space först en runda, sen när nästa runda kommer så ökar den ^_^
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
69 :O
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Så jävla dåligt och så jävla bra spel. Varför är det så bra? Jag vill att någon berättar för mig varför ett spel som är fult, långsamt, linjärt och dessutom har en matematiskt logisk slutpunkt utan att man kan "vinna" faktiskt är så otroligt beroendeframkallande och roligt? Genial speldesign by mistake, eller nåt. I vilket fall är min punkt jag inte kommer över våg 72. Jag klarar mig aldrig längre än så.
Allt med torn e roligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fattar inte heller varför det är så jävla roligt... kommer inte förbi 79, måste över 80 gränsen för att ens orka kämpa till 90 som spelskaparen säger sig ha fått...det är något jag måste missa för tycker det känns omöjligt att klara sig till högre, kör nästan bara löv ibland ett vattentorn också
Han som gjorde spelet kom upp till nivå 90 pga av att "range" inte fanns då dvs tornen nådde hela mappen
lycka till ;D
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
73
did u know ur moma has a deep throat ?
32 nu fortsätter:P
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
61:/
yesh 64 ahha:
om man bygger så tornen skjuter från flera sidor kommer du över 70 iaf:P
79. och jag tror fan inte på att man kan komma längre
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Lyricist
2007-01-09 08:32
påminner om wc3 :P
har nog inte orken o fortsätta längre, är på 76.. orkar inte mer ! bye .. :P
66
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
73 andra gången..
fortsättning följer...
fast nu 15 o nu gick det fan bra
nu 61 ;D plötsligt blev ja bra yE
74, har en till taktik ja ska testa annars verkar de omöjligt att nå över 80.. skaparen till spelet ska ha klarat 90 :S
Straight up Menace
76 nu skiter jag i detta spelet
Straight up Menace
nu kommer ja inte över 77 =(
134 på ORGINAL VERSIONEN!!!
jag har alltid rätt.
651 på orginalversionen.. haha =)... håll bara inne space hela tiden så bara rullar poängen in ^^
jag har alltid rätt.
94 på hackade... börjar lacka som fan nu asså..
Min bild är... för mycket naket kanske?
74 klara jag nu men jag ska fan inte ge upp än