du är ny på att lyssna på hip hop va?
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
om du tycker heroin e soft eru ju bara dum i huvet
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Haha, fan vad jag älskar bitterheten som råder på whoa.
www.blackbeltgraphics.com
Denna är ju så sjukt gammal. Sen är den inte "härligt" att se någon skjuta heroin. Har du sett det i verkliga livet? Mina gamla vänner som jag lämnat nu höll på med det och det är vidrigt att se de pumpa i sig heroin i ådrorna. Hatar den drogen så mycket för den har förstört så jävla mycket för en jag älskar med hela mitt hjärta
buhuhuu, heroin är asballt, sålänge det är på film och inte i ens direkta närhet. Samma sak som med gangbangs, explosioner, och knivhugg.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Brunsås said it, lite som folk på whoa också, det är rätt ok så länge man inte behöver umgås med packet här ;)
Look with your own eyes - See with your own mind
eller hur, " shit fler personer känner till necro, nu måste jag hitta nån annan musik bara för att få vara den coola killen i klassen som har den unika musiken, vad sägs om det" mhmm.
Orale!
kunde inte ha sagt det bättre själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när kom den här låten ut? 97?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
föröverigt var ju videon jävligt lökig
Necroes alltså
Det är bara äckligt att se folk ta sprutor.. Fyfan
...och det är det som är så fint med whoa!
Sen har jag hört att både Necro och Uncle Howie är helt rena nu
Det är nog sant, mest en image nuföriden i guess
Fan vad tråkig version lilleman17. Samma video, men nån helt annan som sjunger. Riktigt tråkig
Om jag hade inkluderat följande text i min originalpost så hade kritiken från vissa vart befogad (= "Jag anser mig själv, Dazzling Visions, härmed att vara den första personen i världens historia att se och höra musik från Necro, och jag har en fjortis-relation till heroin och andra tunga droger"
videon är varken bra eller härlig nånstans, låten, som förövrigt är en parody på I need love, är inte heller ett av necros mästerverk precis
va?
Dazzling_Visions du är en jävla fomme änna
va?
maran P2 för att han gillar våld och sex? de gör väl 90% av alla andra rappare också?
Räfjused P55 nä han verkar bara vara jävligt ur balans som människa.
SKU - SKU - SKULASON!
jävlar va sugen man blir på att knarka. blir förbannad nästan
ucle howiiie!!!
i get more pussy then panty!
Räfjused P55 svårt att sätta fingret på det, men det är det intrycket jag får av han.
SKU - SKU - SKULASON!
Han är cp, men han gör ändå fet musik
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Tycker det är jävligt gött att man får 1 år för att inneha 1 gram heroin. Sen är det väl runt 3 år för 5 gram.
mellanöl, har necro fått det?
i get more pussy then panty!
Nej nej, inte necro. Men här i Sverige får man det straffet. Tycker det är jävligt bra för det har förstört livet för många av mina polare.
Jag snackar inte om de som tar drogerna, utan de som försörjer sig själva och blir extremt rika på att första andras liv. De flesta som säljer den drogen, brukar den inte själv.
fan va groteskt, vad är det för jävla rappare?
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
SunRa Jag tycker att dom människorna som skjuter borde få hjälp istället för att åka in i finkan, men langarna det är inte mer än rätt att dom åker in, detta handlar om riktigt tunga droger, och dom förstör ju andras liv så det är inte mer än värt att slänga in dom, sen däremot tycker jag också att pervomänn och kvinnor borde få högre straff. hade man legaliserat grönt så hade inte lika mycket sånt här förekommit tror jag, och så hade man kunnat satsa mer pengar på att hjälpa heroinister än att jaga småungar som röker på.
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
fast ja, detär ju ändå köparnas eget val så jag vettefan.. men iallafall mer hjälp åt dom som skjuter tycker jag.