Nintendo Wii köare hyres [Blocketannons]
hahahaha
jag har alltid rätt.
HAHA!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
haha. hade jag bott i sthlm hade jag ställt upp lätt :D
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Haha jag hade lätt gjort det, problemet är väl att han inte lär vilja betala i förskott och jag hade fan inte stått där och betalat för egna pengar
borde tjäna mer på att sälja den på blocket sen?
Suck me beautiful :D
"borde tjäna mer på att sälja den på blocket sen?" Lätt att man skulle! och sen skriver han på blocket oxå; "bra betalt om du lyckas" tjena, har man stått där och det visar sej att dom kanske bara har en konsol ska man inte få pröjs för att man stått där då?
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
själv ska jag iaf köa utanför elgiganten på fre morgon, sen sälja konsolen vidare. lättförtjänta pengar ju :D och får man inte den sålt har dom 30dagars öppet köp, bara o lämmna tillbaka.
vad kommer den kosta i affären då?
Ak47 P3 fult...
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Ak47 inspirerande läsning
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
äsch vafan, det e en hård värld :P tänker bara sälja den för typ 4-500 spänn dyrare så ajg tjänar igen pengarna på min babyshambles biljett :P
annat är det med bajenbiljetter! Där anses det VÄLDIGT fult att sälja biljetter för ett högre pris än vad dem kostar i kassan. Såg till och med en man ge bort biljetter till en farsa helt gratis =)
Det här är inte fotboll.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Nej. Men det skulle kunna finnas samma heder som det finns där...
heder? det handlar om ett jävla tv-spel...
hur lång kö rör det sig om, när börjar folk köa?
Haha ...ärligt iaf
Love Music And Dance
inte en aning, men så farlig kö borde det inte vara. har hört att nintendo ska lansera fler konsoler den 15e dock så det e nog lönlöst. men man kan ju hoppas.
Känns lite som en reklamgrej för att hypa upp läget?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Känns lite som en reklamgrej för att hypa upp läget?" känns snarare som att : 1. din förmåga att dra slutsater är under allkritik 2. det är ett skämt
gamertag :ridleywhoa
Det lär inte vara en reklamgrej och det lär inte heller vara ett skämt. Bara en snubbe som på ett billigt och halvfult sätt vill få en snabb Wii.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
lifeforms haha..fyfan vilken dålig replik! Där sköt du dig själv i foten.
vade bara jag som tror att det var en reklam grej att bara släppa några få konsoler för att hypa upp det..inte annonsen på blocket... tror iaf att det är ett säljar trick från nintendos sida =) r-tards
^^syftar då på lifeforms inlägg!
Eh man måste hustla lite för att få nått!
Gaah mupparna börjar köa utanför giganten redan nu. Känns lönlöst att ens gå upp kl 10 immorn om det e så. Där sprack min djävulska plan.
Ak47 Eller hur, bor i sundsvall och fått höra att det redan står 10 pers o hänger utan för elgiganten helt sjuk.
Ge normalt folk en chanse!
Tråd dödadar!
det spöregnar också! fol är sjuka i huvet. Om wii:n är så viktig förhandsbokar man ju ffs!
Ak47 word! har de inte ¨gått att förhandsboka wii i typ ett halvår?
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Men hur äkta är det att förhandsboka då? Då försvinner ju allt det roliga.