Galet snyggt [Film]
han trixar o donar med sparyfärg blir galet snyggt i slutetfilmen
jävlar. resultatet blev väl inte direkt vad man hade förväntat sig. jävligt cleant va det iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är jävligt häftigt att se men jag skulle typ hellre skjuta mig än sätta upp en sådan tavla på väggen.
Gerdaman
resultatet blev väl inte direkt vad man hade förväntat sig. Jo, tråkig standard rymdbild
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ghettogerda F21 håller med fullständigt
det är ju coolt och så (nästan iallafall) men fy fan vad fult, jag skulle inte ens ta emot en sån tavla som en gåva.
snubben måste ju använda sin talang till något vettigt istället
Please, save me Jebus!
ångrar att jag skrev talang
Please, save me Jebus!
klart han är talangfull, det kan fan ingen förneka ://
vi haffar småflickor med galnaste makmode, allting från stureplan till smutsiga crackhoes
blev ju snyggt!
fan va rolia
det är coolt men det blir fitt-cp-fult
SMÅLAND!
fan va psykedeliskt. den där ska jag köpa och sätta på min vägg. sen ska jag börja käka svampar och lyssna på psykedelisk musik, titta på min tavla och drömma mig bort till en annan planet.
ÄBOD
Blä.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Helvete, va fult det svarta "landskapet" va...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
haha.. skulle precis göra en länk om denna...för fy fan vad fet!! jag hat alltid hatat sån här konst...men nu ikväll är jag mäkta imponerad...fan...ska köpa en sån nästa gång man e i prag eller nått! =P
har sett sånt irl i spanien. sjukt bra!
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
finns ju typ en sån snubbe i varje stad känns det som. Jag tycker det blir bra resultat men det är ju bara vissa steg han måste lära sig. Hanldar inte så mycket om talang.
den där konstformen är ju sjukt klassisk. Bara gå på gatan på din nästa semester så kan du köpa en psykadelisk tavla för en billig peng av en äkta gatukonstnär. Dock ska det inte förnekas att det lär kräva lite talang för att mecka ihop sånna tavlor.
SKU - SKU - SKULASON!
Man behöver inte åka utomlands för att få tag i en sån. De är inte särskilt speciella...Bara åka till plattan (T-centralen). Finns en lirare som sitter där hela dagarna och målar precis såna där.
Hur tänker du nu?
Graffare
2006-11-30 15:04
Jag tycker det är ganska snyggt, inget jag skulle köpa direkt, men skulle jag göra en egen skulle jag kunna sätta upp den på väggen. Ni som inte ens har hållit i en sprayburk bör inte uttala sig om att det inte är särskilt svårt. Vissa saker har jag aldrig sett, men vissa saker var typiska. Och jag har sett bättre än den där..
har sett massa sånna live
men en sak är ju inte givet snygg bara för att man själv inte kan göra likadant, eller? låter ju helt sjukt om det är så
Please, save me Jebus!
nån som vet om det är Neu! i bakgrunden?
nån som kan förklara för mig varför de som spraymålar i 9 fall av 10 drar till med en eller två planeter ovanför ett gäng pyramider? i sista fallet är det oftast ett vatten fall med ett grupp planeter... varför e d aldrig nån som målar en isbjörn?
vem, ärligt talat, bryr sig?
antagligen för att dom inte har någon smak. alla som vet något om konst vet ju att isbjörnar är betydligt mer attraktiva än pyramider och planeter
Please, save me Jebus!
snacka om att det där är ett standardmotiv för de som målar på det där sättet.
Toastare
2006-12-02 00:16
såg det där överallt i NY... de är så sjukt tacky de där tavlorna.
Jag skyller allt på Emma!
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”
space paitnings it the shieeet
är det någon av alla er snilleblixtar som vet vad det är papper dom använder sig av eftersom det glänser mer än vanlgit papper gör.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Toastare
2006-12-02 16:25
det glänser för att färgen är blöt? kan tänka mig att det är ett vanligt typ 150-200g papper som är coated...
Jag skyller allt på Emma!
skillat
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
sånt där kan mna ju se på plattan varje dag
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
hur många sånnadär stöter man inte på när man går i en storstad och det roligaste är att alla målar samma sak, rätt cool ide men ganska tjatigt
ni säger att det är fult och att han slänger bort sin talang, vad kan han annars göra med den?
Get Random!
-----> http://www.photoshop.nu <-----
Visst, coolt och allting men fy fan vilka tråkiga motiv. Inget man sätter upp i vardagsrummet direkt.
canvas papper använder dom
”I know not with what weapons World War III will be fought, but I know World War IV will be fought with sticks and stones.”
står sånna idioter överallt i st tropez^^
vild och vågad, jävligt begåvad, sexig och het, jo tack jag vet.
såg en sinnessjukt skillad sån där i Paris. var nästan så ögonen ploppade ur hålorna!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Skönt trippig, men sånna där sitter folk och gör vid plattan också.. Och längs strandstrips utomlands..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Precis. Folk gör dom överallt. Känns som nått man lär sig för att inte kunna utvecklas i. Alltid samma jävla planeter och pyramider som speglar sig i något jävla vatten. Håller med någon som skrev förut. Jag skulle hellre hänga mig än att sätta det på väggen.
...
den andra tavlan var däremot snygg :D
"if you cant beat them, join them"
Lyricist
2006-12-04 00:53
Han har skillz, men motiven påminner om motivlack från en 80-talet. Ni har rätt...