Mcdonaldsspel [Spel]
http://www.mcvideogame.com/game.html
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: vad skulle promoe ha gjort? Och sen gör jag det. - Stepfucced
Moderator
2006-11-15 20:55
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
At the gates of Eternity...
lol Simdonalds.
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Vafan går inte:( får minus i kassan:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vilket helt galet flippat spel?! vem fan har gjort det? fy fan vad äckligt superkapitalistiskt!
jahaaa.. nu hajar jag. det är ett skämt! hahaha vad seg jag är
ja blir ju sugen på en burgare men inte mc donalds.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAhaha sjukt roligt ju, klockrent initiativ!
ochhur slaktar jag dem jag har?
hahah har typ 30k nu yeah
Varför bölar han?! "the cistern is full" hur fuck ska jag fixa det?
fan jag klarade mig bara till 2035, var tvungen att ta in hunden och på den korta stunden gick allt åt helvete...
Asså... hurfan tömmer man "Cistern" ???? :P
www.Myspace.com/InsoMusic
skaffa mer kor?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
redmike de plockas automatiskt när de är mogna
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
"shame on you, you have bankrupted our company" Ronald McDonald såg inte glad ut gick inge vidare
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Haha fan skitbra. Bara sjukt svårt :P
Ok gäller bara att gå försiktigt i början... ligger på 50k 2006
det blir svårare sen..
Toastare
2006-11-16 20:14
Jag skyller allt på Emma!
bounty nä det här är roligare.
ooooh fimp drar ner bounty på jorden innan man kan säga chokladöverdragen kokos!
det är läskigt när ronald blir arg. då bestämmer man sig för att aldrig mer reta upp honom för det ser ut som han säger typ " jag ska slakta din familj om du visar dig här igen". om barn spelar detta så kan jag förstå att de blir rädda för honom.. anske finns en anledning att barn är rädda för tomten idag... anywaaaay jag börjar få in snitsen på det-- inte så många aktivister längre^^
ronald mcdonald är elak :E
va?
skövlar regnskog.. =)
-- Mellanslagsanvändare --
Efter en timmas spelandet ledsnade jag på det.. ...
la av år 2069
-- Mellanslagsanvändare --
"äckligt superkapitalistiskt" men för fan väx upp är det superkommunistiskt eller? stick
jaaahaa ni skövlar regnskogen.. det vågar inte jag göra för då kommer de arga aktivister efter mig.. men man kanske ska göra de??
man kan muta forskare att säga att det är lugnt. gå till kontoret
klarar mig till 2020 som mest.
klara mig ganska länge men de blev föroreningar på fälten o steksnubbarna börja spotta i maten
ja förlorar hela tiden :( har typ max kommit till 2005
nja det här spelet har ett budskap bakom sig. läs lite på sidan så förstår ni bättre.
JAg å Xavante är kungar..
svååååååååååååårt
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
haham det spelet som bounty tipsade om var ju roligare!
...Jag skojade bara!
klara mig till gögst 51 k och till october 2015
... i don't need this to talk,but i talk like i need it
klarade mig till 2015
2022 med 184000kr som mest :D
Toastare
2006-11-21 21:47
några tips på hur man börjar rätt? jag blir fan bankrupt efter några år bara..
www.twitter.com/jimmypistol232