Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Haha. Det var det skönaste på länge. Hoppas det blir stort. :)
We are just statistics, born to consume resources.
Det där är ju gammal klassisk 'Väktarsport', kommer dock inte ihåg alla regler och poängsystem. Det finns en variant där man uppträder 'mystiskt' inne i butiken så att väktaren förföljer en och man ska då försöka gömma sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha :D
Det som inte dödar, det härdar!
hahahaha, när han fintar vakten den första gången!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Haha fan vilken dyr sport med all rättegångar och skräp
Shooo bree
Vad åker man fast för då?
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Snatteri. Även om det inte håller i rätten eftersom man inte har något på sig så skulle nog många köpcentran ändå anmäla.
Shooo bree
Urban Sprinting hette det väl?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
haha de där ska lätt testas
thundercooperfuckinbird
farbrorbla P24 Du behöver ju inte betala rättegångskostnaderna om du inte blir dömd. Dessutom tror jag knappast att butikskedjor lär anmäla dig då de inte har någonting att anmäla. De kan ju inte anmäla någon för snatteri om den inte har snattat. En åklagare driver definitivt inte ett sådant (själv)mål. Jo, urban sprinting kallar han det, dock de på brake har utban shoplifting som rubrik.
We are just statistics, born to consume resources.
jag har testat de nu :D fast jag hadde inte nån pipande grej utan jag började bara springa
lilleman hehe, fick du nån munkätare efter dig då?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2006-11-13 18:44
Hur fan får man tag på ett larm då?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P21 Åhlens har ju alltid sånna där klisterlarm på parfyrmer osv..
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
jo, för i sverige så har vi ju faktiskt privilegiet att offentliga försvare inte kostar dig nånting och man behöver inte betala någon rättegång själv. riktat till någon av föregående talare.
Äntligen ett helvärt onödigt nöje, synd bara att vu inte har större mall´s (svensk översättning?) här..Undra om detta funkar med dörrvakter oxå, verkar mer brutalt.
skulle inte vara så kul om man blev tagen på bar gärning när man tar bort klisterlappen, tror inte att "ville bara ha larmet" håller i rätten hehe
ska testas i gallerian i sthlm =)
thundercooperfuckinbird
Graffare
2006-11-13 19:48
Helt klart den grymmaste "sporten" det värsta är väll att man säkert skulle åka dit för snatteri av dessa små "larmbrickor" om de tar en. Man kan ju lixom inte börja axxa om man håller i ett eget larm.
haha fan vilken skön snubbe.
mhm
det skulle ju aldrig bli nåt mer än gnäll från väktaren. du har ju inte gjort nåt olagligt, skulle va att du har snott ett larm då... hehe skulle dom ringa dit snuten, skulle dom bara skratta åt det.
Wisdom is wonder
Fan det ska ju läggas på listan över saker jag ska göra i mitt liv :D
Jag hade nog inte tagit så lättvindigt på det, man får nog springa ganska lätt så att säga, som han jeans och skjorta. Har du ryggsäck eller ens en tjocktröja lär det bli värre :P Hade jag inte varit feg hade jag testat
Follow the dao, right about....NOW!
kan ju spela in brandalarm på mobilen, sedan spela upp det i affären när du går ur.sedan sprina som fan.. kan funka
BLÄ
zenil Ett köpcentrum, Flera köpcentra...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
fast den där kändes inte särskilt äkta
Wisdom is wonder
det enda som var roligt var de tjocka vakterna som inte riktigt hängde med
va?
Så jävla värd sport!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tror Solna är rätt bra centrum för det där. Kista är så jävla öppet.
skönaste vore ju om man kunde styra att sånt där larm mha en fjärrkontroll, och se andra springa xP
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
har för mig att en nätverksladd kan göra så larmet går. Testa nätverkssladd i väskan och sedan rusa när vakterna kommer:D
WWW.PHOTOSHOP.NU
min digitalkamera får larmet på vissa bågar att börja tjuta...kanske borde ta tillfället i akt och kuta en runda nästa gång det händer!
RandomHero Ska du rätta någon...gör det rätt!centrum , centrumet , flera centrum
"Som klockrenh säger." - oneoo
Moderator
2006-11-15 20:26
Men snor man ett sånt där larm så har de ju faktiskt rätt att ta en. Själva grejen är ju att om man blir tagen ska man inte behöva stå för någonting.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick