I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ska man bli talliban[arikel]

Övrigt - Webbsidor

2006-10-15 16:53

ska man bli talliban[arikel]

där rök den chans  bush (nej va dålig)

kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.

inte målaren tillståndet

2006-10-15 17:12
Att bli hög är väl "negativa effekter" enligt dom...
>:D

I rz 3vul g33nuz

2006-10-15 17:13
Några kanadensiska styrkor tar också nytta av den rika tillgången på plantan. De använder marijuanan för att kamouflera sina bilar.

Det e vad ni tror ja
>:D

I rz 3vul g33nuz

2006-10-15 18:34
haha jag kan abra tänka mig vad mycket weeb soldaterna röker...     

What would macgyver do?

2006-10-15 19:48
Indisk hampa innehåller det narkotikaklassade ämnet cannabis, och torkar man bladen framställs drogen marijuana. haha vaa?

är det inte

Indisk hampa innehåller det narkotikaklassade ämnet THC, och torkar man bladen så kan man röka det.  typ ?
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2006-10-15 20:02
jaja klart, fan va fett, 3 meter höga ?! paradiize
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke

2006-10-15 20:03

ja ojj, läste det mer i sammanhang my baad

2006-10-15 23:10
En soldat sa enligt generalen:
  – Sir, för tre år sedan innan jag gick med i armén trodde jag aldrig att jag skulle säga ”f-n ta den där marijuanan”.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-10-15 23:26
"Några kanadensiska styrkor tar också nytta av den rika tillgången på plantan. De använder marijuanan för att kamouflera sina bilar"

haha visst..

2006-10-15 23:31
Mjo, men då de är ute ur området.... ;)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!

2006-10-16 07:27

"Eller rättare sagt; vad är negativa effekter när det gäller weed?"

Dom befinner sig i krig ditt jävla ljushuvud

2006-10-16 07:59
Fan skulle jag kriga skulle jag vara stenad 24/7, skulle inte palla all press och skulle röka så fort jag fick en chans.

2006-10-16 10:25
fan va fett, det e varmt, dom har weed, dom har vapen.. går nog med i armén snart.. ärligt
www.twitter.com/mzamora036

2006-10-16 10:59
Haha xD Undrar om kanadensarna hoppas att bilen ska fatta eld ^^