Google Trends [Hemsida]
Hade väldigt tråkigt en stund så jag surfade in på Google Trends och sökte på lite olika ord. Visste ni att Pakistan är det landet som söker efter flest tjejer ? Skellefteå är den staden i Sverige som söker mest efter bajs ? Släng upp era roliga sökord.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! www.legalize-art.cjb.net
New Zeland har mest sökträffar på "dick", antingen är det väldigt homoerotiska där nere eller så är namnet väldigt vanligt..
Indien söker messt efter
Google .
Iranier funderar mkt på
anus
Göteborg söker mest i världen på
Whoa
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
hahaha! sverige har officiellt flest nassar :P http://www.google.com/trends?q=sieg+heil&ctab=0&geo=all&date=all
Suck me beautiful :D
hur räknas detta ?
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Östeuropa verkar vara inne på det där med "Blood and honour".
Walking the street of dreams
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jag sökte på de först, men tyckte att de va roligare när de bara va Frankrike :D
Iofs, men fan vad stenade canadickerna är, hehe...
Go figure :)
Dom är ju iofs mer fransmän än fransmän i Kanada så... :)
hahaha sant sant!
Moderator
2006-10-11 02:27
-=The True Almighty Oracle=-
hehe fett med gbg som staden som söker mest på whoa :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Graffare
2006-10-11 10:54
tycker man får lite olika utslag fast på samma ord här.. har provat fler ord som nämts i tråden fast med andra resultat än de som visas här.
Graffare
2006-10-11 11:00
Bielsko-Biala i Polen söker efter mig... :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
...och det är det som är så fint med whoa!
Jag pallar inte ha ett citat här.
hahahhahhahahaaa
Jag pallar inte ha ett citat här.
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
Battlerappare
2006-10-12 04:38
att Sverige har sökt med på Usama bin laden än USA? låter fan inte troligt, stämmer verkligen dom här grejerna?
:c
Men vafan, som någon skrev tidigare i tråden så heter han Saddam Hussein och inte Sadam Hussein. I USA heter han Osama Bin Laden och inte Usama Bin Laden. Stava rätt, :)
Yes! Lunarstorm flyttar till finland!Jakobstad , Finland
-- Mellanslagsanvändare --
Hasch är populärt i västerås.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
"3d sex villa" , vilket är den roligaste söktermen jag sett (såg den på topp-sökningarna på Eniro, och det har blivit något av ett internskämt på jobbet) visade sig vara omåttligt populärt i Polen, av alla ställen. Hela östblocket är klart överrepresenterat.
Oslo söker i allafall mäst på smegma. kunde väll tro det
Wordlife no doubt baby
haffad Antagligen inte, då "tattos" inte ens är ett riktigt ord?
Signatur får rum här
...och det är det som är så fint med whoa!
åffer spela roll om det är inget riktigt ord? och på tal om det så heter det la så i engelska? och en sak till, UNDRAR VAD SOM KOMMER FRAM NÄR MAN SÖKER PÅ TATTOS? ¨jo det kommer upp hundar.....precis..precis..
www.gbg031.se