haha han va lite upprörd.. xD
Graffiti is like music for your eyes.
hehehe, kickaeees! lite svartsjuk på lillebrodern kanske?
mama said knock you out
HAHHAHA fy fan alltså.. detta e hans bror och allt.. detta lär dom aldrig visa på tv när shown kommer ialla fall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta är inte "kändis" brodern eller är det? .. små bröderna e ju tvillingar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"I'm gonna teach you a little something about respect" Haha, vem vill inte slå skiten ur Aaron Carter liksom.
Signatur får rum här
hahaha fan det lät som han skulle börja rappa! :D "Let me tal u something real quick// u betta turn the musik down and respect me bitch//
Tror ni att han var sarkastisk när han rörde armarna som en, gud förlåt mig... neger?
Signatur får rum här
I seriously doubt it... fast om han var det så ägde han ju sin brorsa där
hahah syskonkärlek.
Nick låter förövrigt exakt som Pablo Fransicos tjejröst.
cocaine is one helluva drug
chase the clouds away
Är det bara jag som hatar alla "Fan-jag-är-en-avdankad-kändis-som-vill-ha-mer-pengar"program som ploppar upp lika ofta som aftonbladets rapporter om Kickis kollaps?
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
hahah såg den igår, tänkte sån backstreet boys video klipp i huvudet när jag såg nick skrika haha
damn, lil'bro' pimpar hans x-bitch haha, looser
Jävla förbandade förband
DONT SPIT IN MY FACE DOG
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ahahahahahaha, han e sur för att han lillebrossa hokka Paris? Han lär inte ha fattat att alla har gjort det =)
"DONT SPIT IN MY FACE DOG" - Nick Carters lillebrorsa hahah dagens quote
Qvanton Nej, du är inte den enda, och det allra jävligaste är att det verkar som att alla som vill får göra en sån serie. Jag menar Hulk Hogan...Bara det
fy fan han håller på gråta.. fan jag blir lite rädd för att kolla en 3e gång.
de där var som straight ghetto shiit sa han inte nått innan han börja bråket typ "ohh its on" eller?
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
hahahha!
sjukk nice med disfunctional families =D
Everytime you fight me, I run away from you!
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Producent
2006-10-07 02:00
kan inte någon kul whoa kille klippa upp deras röster och lägga på ett beat? skulle kunna låta jätte kul :D
http://www.soundcloud.com/gyllander
hahahaahahahahaaha chill out whigguh!!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
GyllandeR: Lätt att jag ska göra det så fort jag hittar tid =D
Hahahaha.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
fan, ja vill se fortsättningen!!
Lyricist
2006-10-07 16:33
Ja jävlar! Bästa klippet på länge hahaha
HAHAHA THUG LIFE!
work some magic
hahahah :D roligaste på länge .. "ooh , its on .."
"cus when i broke up with paris" buhu vilken fjolla
Jag är en modig prick som rappar med blodig mick Shaolin - the reason to this
hahha straight up menace!
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
fyfan varför såg jag det där
tjerna... jag visste inte att nick carter va en 30 år gammal, svart kvinna...
vem, ärligt talat, bryr sig?
oj! ja gillar hans "mixa-plattor" gester i brorsans ansikte
"fan, ja vill se fortsättningen!!" Det är precis vad deras producenter vill att du ska tänka!:)
Smash the show, glas on the go, geezers like whoa! jewelheist.tumblr.com
Battlerappare
2006-10-14 19:46
tror han var sarkastisk me armana där i början, för övrigt hade han lite mer krut i sig än va jag trodde, den där Nick :>
:c
"Every time you fight me... I RUN AWAY FROM YOU!" Liskom... ooohhh great comeback.
Serien bör ju tankas. Det är alltid sjysst att gotta sig i framgångens baksida :)
aa fy fan vad gjutet
http://www.homage.nu/
Först och främst, vad fan gör lillbrorsan i början? Hans jävla dans asså... Och varför dansar han mitt i natten i en studio och varför filmar dem Nick när han försöker sova? Lätt uppgjord jävla plojserie. Sen, var nick fett skön när han gjorde narr av brorsans wiggerstil. Sen körde han dock "let's go baby, let's go" och sänkte sig själv. Serien måste vara en parodi på deras riktiga liv.
Jag vill att Nick Carter gör en cover på eminems Kim...
http://www.youtube.com/watch?v=3skqa1ovWZM&mode=related&search=
Det klart hela scenen är uppgjord och uppklippt med utbrottet är ju äkta. Vem skulle vilja planera att framstå som en komplett idiot?
haschpuppie P13: Just en avdankad kändis...
Stick len.
DaNiSh P20: Mjae, han har för korkad uppsyn och är inte så slug. Visst han vill givetvis ha uppmärksamhet, och gör att allt för att få den. Bråket skulle antagligen inte heller uppstå om han inte var just en avdankad kändis. Men är det fake för det? - Nej, det är deras verklighet. Vidare så är det ett moment. Jag tankar gärna ett par avsnitt och myser när de gör bort sig.
Du missförstod nog mig. Jag menade inte att grälet var iscensatt, även fast jag nog inte skulle bli förvånad om det nu var det. Jag ville bara lite "kul", påpeka att just en avdankad kändis skulle göra det som du frågade om i mitt förra inläggs föregående inlägg.www.DP-Sound.se
Stick len.