Fan vad drygt det börjar bli nu, inte många kvar, vafan ska man dra för slutsatser av ett fucking berg liksom, :S
Om du menar de -->2<-- bergen högst upp så kan du tänka på att det är just 2 berg. Tvillingar så att säga. 2 toppar.
Signatur får rum här
Skyltarna, stop, one, no, hotel, Was i das? Nu blir det säkert pinsamt igen men skit samma, liemannen? Har provat, jack the ripper, the new york ripper, ripper, the ripper? hmm..
Jävla förbandade förband
ZooLive P25 Vad heter skyltar på engelska?
Det har inget med grim reaper att göra.
Stephen king har gjort en bok med samma namn! (lie-grejen alltså.)
Signatur får rum här
åååååhhh....det såg jag nu att det var ett suddgummi nu har jag m&m snubben som kastar pengar, snubbarna på trappan (nej, jag kunde inte lista ut ledtråden någon gav mig), hon som bär barnen, döden som står till vänster, stop-skyltarna och några till kvar
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
tack åffer, att jag inte kopplade det där med skyltarna alltså..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Mic_Styles P18 Mamman (hon som bär barnen) har inget att göra med "mamma, barn" osv. Det är snarare vad hon är. Ett annat ord för mamma på engelska?
Mother, mom, *****?
Signatur får rum här
Hmm, jo nu trillade poletten ned... tips skyltarna blir vad på engelska? Han kastar hur många vad? Snubbarna på trappan har vad mot varandra, de ligger i beef.
Mic_Styles P18 Den med pengarna är sinnessjukt korkad och ologisk :)
Kan dock berätta om du vill :P
Signatur får rum här
nu har jag bara 6 st kvar men jag hittar bara 3: hon med barnen som jag inte kan klura ut vad det är, han med pengarna och den där mörka byn eller staden där vart är resten?
just det, bollen av hö eller vad det är också
Typ samma här samt slynan i trappan...
den mörka byn: M Night shamylan, eller vad han nu heter
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
GAIA P24 Titta på hennes kappa, det är färgen och materialet som är svaret..
åååh..vad trött jag blir på mig själv, vissa är ju så extremt enkla så man inte tänker på dom ens, som med byn där
Ahh okej, nu fattade jag hon i trappan. Den andra (övre) delen av staden har jag dock inte löst även om jag vet svaret men inte kan få ut det på tungan, haha...
Mic Styles, räkna antalet pengar och vilken sorts pengar det är.
alltså jag måste vara helt bränd... fällknivshelvetet.. står heeelt still..
MNC - MuskotNöt Cowboys baxar din ranch.
alternativ för kniv, vilka synonymer finns det på engelska
ööh, jaha...den med pengarna var ju hyfsat långsökt
Nee, nu går det fan inte mer, vad är bollen för ngt, vad är den mörka delen av staden, typ eyes in he dark liknande, vad är planeterna, den där fisken nere i hörnet borde vara leviathan eller om långsökt typ beneath the surface, men icke, snubben med korg på skallen har jag gissat ca 15 filmer på, ingen träffar plus ngn till, hjälp?
Vi diskuterade den osynliga mannen innan, har fortfarande inte klurat ut honom än, inte hollow man och inte invincieble man, likså mannen med pennan som huvud och han med korgen över kroppen?
Jävla förbandade förband
six pennies, six cents, six coins inget är ju rätt!! blir toookig
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
Det är inte handtaget på kniven som det handlar om, utan själva bladet. I filmen är det en vampydödare som spelas av Wesley snipes.
Signatur får rum här
det är "invincible man" det är bara att du har stavat fel
east man, sixth sense zoolive, invisible man
korgmannen - tänk vide mannen istället
come on, upplys mig nu, orkar inte lira mer, men ge inte för lätta ledtrådar bara.
Det ska vara invisible man, duh! 6th sense? Korgmannen (wicker?) Suddhuvudet, vad heter sudd på engelska? Jo, Eraser, och var sitter detta sudd? Jo, på huvudet (head).
Signatur får rum här
ja men ta mina nu då, inte avslöja för lätt bara
det är två planeter som "krigar mot varandra" eller två olika...
eastman, fan vad billigt, skrev det och star wars, ja allt som över huvud taget fanns men fick ingen träff, kanske inte skrev rätt första gången dock, ;)
Ledtrådar här då: Den mörka delen av BYN är just det... Planeterna fightas lite..eller krigar kanske? Fisken är en Piraya fast man skriver det på engelska Vad heter korgar på engelska? ****basket. alltså materialet Osynliga snubben...ja, översätt bara Kniven sa jag innan, en synonym för det på engelska bara Pengarna är rätt långsökt men kolla nedanför om du inte pallar.SPOLERS!!!! Den mörka delen = The Village Planeterna = War Of The Worlds Fisken = Pirhana Korgsnubben = Wicker man Osynliga Snubben = Invisible Man Kniven = Blade Pengarna = Sixth Sense
och nu undrar jag över höbollen och kvinnan med barnen, någon måste ju ha löst dom
GAIA P24 Du var inne på ögonen där. Det är en film som handlar om hillbillys som dödar folk.
"Bollen" är en apelsin och kommer från en känd film av Stanley cubrick(stavning?)
Monstret nere i hörnet kommer från en film som på svenska heter "djuret från svarta lagunen, slarvigt översatt. Finns dock inget bra sätt att förklara den sista på.
Signatur får rum här
Ja men fan, de andra då, ingen som vet utan att spoila svaren? Bollen på marken, kvinnan som bär ungarna borde vara carrie men icke. leviathanmonstret nere i hörnet? facklan porten trappan
Kvinnan: Syftar varken på att hon är kvinna eller har barn, utan snarare att hon är mamma. Engelska ord för mamma? Mother, mom, Mu***?
Signatur får rum här
ok, nu hittade jag en till på hon m&m kärringen i trappan, vad är det för något? och sen den där jäveln med barnen kvar
Mic_Styles P18 "Kvinnan: Syftar varken på att hon är kvinna eller har barn, utan snarare att hon är mamma.
Engelska ord för mamma?
Mother, mom, Mu***?"
Kärringen, vad har hon för färg på klänningen, och vad kan det vara för fabrikat?
Signatur får rum här
Hahahaha, bullshit, vadå mummy, hahahaha, fan vad kasst spel... Six cents, lol...
menar du porten nere i vänstra hörnet gaia? isåfall, kolla i den..det är kolsvart , alltså... facklan gör någonting, ett verb. tänk "Here´s Johnny!" fisken i hörnet är i en sjö fast ett annat ord, börjar på L.. titta också på färgen på vattnet
åffer P23 ja, jag har gjort Blue Velvet men det fanns tydligen en till på henne
Bah, lägger ner nu, 4 kvar... Kvarstående hos mig fisken i hörnet, hormamman med ungarna, slynan i trappen och jätteapelsinen.
Jävla förbandade förband
"menar du porten nere i vänstra hörnet gaia? isåfall, kolla i den..det är kolsvart , alltså..." Rättelse: menar du porten nere i högra hörnet gaia? isåfall, kolla i den..det är kolsvart , alltså...
Signatur får rum här
oj, porten i högra hörnet menade jag sen spoilade jag ett svar av misstag också, sorry
nej, den filmen är på en lykta, inte en fackla, sen så sög den på den svarta porten, riktigt långsökt och kasst, fan, den dieselrullen är en pers favorit också, ;) Bara trappan och facklan kvar nu...
Mic_Styles P18 Nej, ska bara vara Blue Velvet. Men jag fick också upp att det fanns en till film med kärringen i klänning, men så var inte fallet.
Du har missat någon!
Signatur får rum här