crew island ! [Film]
det är jag och ett par polare hade med oss kameror varenda fest vi var på och filmade allt vi gjorde.. det är inte bara fester det är lite olika saker va vi gör på fritiden.. men ialf så klippte jag ihop en film lite snabbt av allt vi hade filmat. TANKA DEN! http://www.marioproductions.com/filmer/Cru_Island_(SMALL).wmv det är över 50 000 som har tankat ner den och kan tänka mej att det är 5 000 till som sett den.. så det kan nog vara en del av er som redan sett den men jag hoppas att ni tycker den är bra.. den är från 2004-2006 släptes 2006 och ni får den lilla versionen av filmen för hela ligger på 900mb :P . (är sämst på att skriva sånt här shit)ÖLAND IS THE SHIT! peace & kritik ^^
vild och vågad, jävligt begåvad, sexig och het, jo tack jag vet.
skillad med kniven :P
Du har fel. Jag har rätt.
SKön bakisunderhållning
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
uppa ? ^^
Vad heter låten som börjar på 10:10 typ?
Goldfinger - Spokesman heter den. Kom på det! :D
såg precis klart på den, massa bus och skojj, verkar som att ni hade jävligt ballt =) gjorde också en liknande film med mina polare när vi var i Sunnu Beach hehe, fast den lägger jag nog inte upp =)
sotapojken heh okej :D vi har gjort en annan film med fasst den är med jackass liknande.. spyr slåss osv :P .
Undrar vad en låt heter jag med.. Låter som eminem, sorgliga "OPERAN" eller hur jag ska förklara.
Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger
Alla låtarna står i slutet av filmen :D .
fy fan vilka snubbar , skulle va så jävla roligt om det fanns mer av er :D peace !
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Den låten vid typ 2.0 min..
Vart hittade ni all marijuana?!?! :O
va heter låten när ni graffar har fan velat ha den as länge.. o jag vet låtarna står i sluten men de va inte så lätt att kolla när filmen fukka typ vis 36 min
hum filmen funkar bra att tanka hem för mig men vetifan asså :D ..
HAHA SMÖTSIGA HUNDAR vid 14:00 ! :D skönaste jävla vinter låten! ;D nice film än så länge, mer kommentarer kommer ;) ska fan också göra en sånn här ;P
remember my name<br>you'll be screaming it later!
haha asså shit har hört att fler har haft prob med att tanka ner den :D .. ska kolla det :D
ey lägg upp den på 900 mb ey ey yo ey yo
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
fast nu märkte jag att det sket sig, lägg upp den så man kan tanka den istället
Opinions are like rap careers, everybody's got one.
Kan ingen skriva låt listan, för får fan inte ner hela filmen.. Inte med IE eller FF
shit va skumt :P .. jag får fan ner filmen har testat 3 ggr och funkar alla gånger :D .. kan fixa en lista :D .
ingen som har lunst att skriva upp playlisten från filmen
Redman & Methodman - how high part 2 edwin star - war kenta - too many people cypress hitt - rap superstar eminem - hate me now (remix) media - zid emchi ken - dissen they might be giants - your not the boss braveheart - theme cypress hill - hit em' high dizzee rascal - jus a rascal ison & fille - bara kärlek teddybears sthlm - little stereo goldfinger - spokesman bob marley - jammin pastor troy - are we cuttin' dj vadim - the terrorist millencolin - moosemans jukebox millencolin - shut you out wu tang clan - rules eminem - still don't give a fuck ac/dc - shook me all night long mickelito & sober - bilen donny darko - mad world simple plan - i wonder bloodhound gang - foxtrot uniform chords - knockin on my door där har ni en playlist och den är i ordning med filmen :) .
vars var ni när ni var i maja plantaget? :D haha klockren film. kommer ses flera gånger till :P
haha ni får gärna säga till era kompisar :D .. sanrt kommer en film på DVD osv :P .
donny darko - mad world gary jules - mad world
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
någon som har och kan fixa upp den för nerladdning igen? har lite fräna minnen att den var grym den här :P