Boooyah, Haslams boardslide hardflip to fakie out var en ögonöppnare.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
herrejeblar! inget får mig att känna mig så mindervärdig som grymma skatefilmer :(
Göteborg på låtsas.
absolut de bästa jag har sett inom skateväg
CHRIS HASLAM!!
Den Svenske Fanclub
bästa låten/videon jag någonsin hört!!! llama 4 president!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
han är så jävla über bra. fyy fan
gillar lama sången
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
är det chris haslam och daewon song ?. fetaste ja sett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
galet feta grejjer dom gjorde i cheese and crackers videon då :O haslam for president!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Ja jävlar. Gillar man inte skate innan almostvideon så lär man ju göra det nu. Så jävla kul med alla innovativa hembyggnationer också!
Producent
2006-08-06 15:12
jag e ingen skatare alls..men dom där 2 videona va riktigt tunga....duktiga killar som fan
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
haha shit, så kul o kolla på skatefilmer, kommer ihåg "back in the day" när man satt med polararna o kollade på 10st, drack öl och sen drog ut o rullade. Haslam FTW! sen får man inte glöma gamla klassiker("") som sorry, Arto Sari - det fettaste finland producerat sedan Boomfunk MC´s
"du ska inte tro att du kommer undan för att du är ful!"
Lyricist
2006-08-06 23:13
detta var tjockt fett...sjukaste jag sett på länge alltså^^
kul att ni uppskattade dem :) fattar dock inte att jag kunde stava fel på klassiker haha.. Avaratz: men Rodney Mullen har ju regerat så länge kul med lite fler kreativa eller hur ;)
tur att dom inte är bra i miniramp. haha, fan det var sick deras minirampsåkning alltså
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Chris Haslams stil är sjukt härlig, man kan inte sluta titta fan. Han andra snubben vart också härlig.
Tant-Brun P21: Trappan i slutet vart ju sjuukt. Har aldrig sett värre trappa någon har försökt på.
Blasta: Hehe vem som helst poppar väl en ollie utför en 25-stegs trapp! ;) Iaf fulla svenskar! Haslam, fan va skön!
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Ja song och haslam är helt sjuka, almost teamet är det fetaste teamet! 77m P18 Märks att du inte vet något om skateboard!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
länka om dräglebra skateboarding!!
Jag pallar inte ha ett citat här.
haslam är totalt bäst, tech som fan men ändå inte tråkig och rodney och dom. han gör snyggaste cleanaste sakerna i världen. OH!
PAO!
chris haslam e den största rått-apan av dom alla....
kreativ snubbe:)
Den Svenske Fanclub
Helvete vilken grym åkning. Det är sånt där som är kul att kolla på samtidigt som man blir riktigt inspirerad
Ohhh önskade jag kunde så där bra! ngn som kan lära mig, har fan kämpat jöh!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pnks Det där var ju helt sjukt. Verkligen kreativt.
han får det att se så jävla enkelt ut! :o
- men nog om dig nu.
boooayka!
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
one foot wheely är cp.
SKU - SKU - SKULASON!
HUR snygg är laman i sportbilen? HUR?
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
hahahahaha lama in the car... inte så gooooo!!!!!!!!! ah men haslam var ju helt sjukt grym. Jag gillart-
gah
Rodney Mullen-filmen. Aldrig sett nått sjukare. Fyfaaan!
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Dread_Lime: Old school skate kan jämföras med old school hiphop - det var bättre förr;)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
Rodney Mullen: är fan världens bästa street-freestyle åkare no talk about it.- peace -
Rodney Mullen har sex med brädan... så enkelt är det!
Min tro är starkare än din övertygelse.