Det Dekadenta Nationella Sverige !
www.antifasthlm.org Klicka in och få er ett gott skratt. Håll er även updaterade, för det kommer fler bildserier :)
brrrapp
ha-ha-ha..? jag har fan fått nog av att läkarsöner spionerar på vilseledda fotbollshuliganer.
fantastiskt
hahaha, ennu ett bevis på deras patetiska liv.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Fattar inte hur dom orkar..
Anima Sola
Många av dom där bilderna såg ju mest ut att vara av klassen "tokiga fester vi haft". Man får gärna förlöjliga nazister men detta var inte mycket att komma med faktiskt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan de hade ändå ett par heta brudar. man kanske skulle ta värvning ändå, de behöver ju inte veta att jag hatar dem och lyssnar på hiphop och reggae...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SunTzu P20 Finns många förvirrade nazis som tycker det är coolt med skins och lyssnar på ska/reggae!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Haha, ganska långsökt faktiskt.
haha så jävla skön..
norrkööping
Guano P19 Vad är det som är långsökt?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
undrar vilka osm e mest patetiska... nassarna som festar eller antifa som letar bilder på dom hela dagarna för o sprida på internet...
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Vad är det som är så patetiskt med att sprida sådana bilder på nazisterna?
Outa dom jävlarna! Go AFS! Man får ju hajja också att AFS dvs AntiFascistiska Skinheads säkerligen ser ner på "sina" mindre begåvade "kamrater" inom skinheadleden. Och innan riktiga skins flippar; jag är till 100% insatt i vad som är skinhead och inte så dra in den gamla 69 klyschan thanx. Jag var ironiskt om att det var "era kamrater".
GangstaMac AFS är Antifa Sthlm i det här sammanhanget, bara så att du vet.
norrkööping
Breakfast Det hade varit pricksäkert... Om det nu varit sant... Men icke sa nicke. Fotbollshuliganer? De kan ju lika mycket om fotboll som du om omvärlden - 0. Läkarsöner my ass, för att du har träffat UV folk som tillhör den privilegerade arbetarklassen betyder det inte att AFS tillhör den... Tänk gärna innan du skriver saker så slipper vi sådana missförstånd.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
RealJoker, frågan är vem som är mest patetisk, de som festar, de som letar bilder på det, eller den personen som spenderar sin vakna tid att vara en grinig mammaspojke över nätet.
extrem liberala jävla bortskämnda snorungar som en dagan tjffsar om hur dåliga antifascister är å andra dagen ger dom sej på arbetarrätten..SNORUNGAR!! bortskämnda jävla as!!!!!!!!!!! Maktskifte 06.
8 diagrams!
babyloon P21 Du menar väl "nyliberala"?
<br>http://edvinalam.wordpress.com<br>
hEadVin Om har menar någonting säger han väl det...
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
babyloon sa det.
"extrem liberala jävla bortskämnda snorungar som en dagan tjffsar om hur dåliga antifascister är å andra dagen ger dom sej på arbetarrätten..SNORUNGAR!! bortskämnda jävla as!!!!!!!!!!!" det sa han!
Kan de inte ägna sig åt lite mer djuplodande dokumentation och langa nummer till puman i amfetaminrutiga kjolen .(
Det bästa med den bilden är att de antagligen ställt kameran på tid och måste luta sig ner för att komma med på kortet haha..
Haha den feta som kissar. Så låg humor men så extremt simpelt kul
Shooo bree
hahahahahhaa.... denna tråden börjar se ut som en debatt på TV4's parlamentet =D HAHAHHAHA
Get Random!
hahah,.. ojoj aså ska de va så svårt för nazister att förstå att dom tror helt fel gällande skinheads.... fast hela grejen är väll planerat
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
lbc__ P2 Vad menar du ?
brrrapp
Nosferatu P26 Långsökt o hitta typ 5 bilder på obetydande lantisar med "nazistkläder" och hänga ut dem med dåliga bildtetxer. Skulle säkert kunna hitta liknande bilder på vilken ung människa som helst om man gav sig hän till nåt sånt patetiskt.
Underbart.
spliff macht frei
Tragiskt nog tror jag att ifall info14 skulle "replikera" med bildserie på s.k. banditvänstern så skulle de briljera med betydligt klämkäckare bildtexter. Om bilder säger mer än 1000 år kanske de skulle nöja sig med just bilderna eftersom tillhörande texter mest kändes som desperata försök att greppa efter halmstrån.
amfetaminpsykos. Tro kan man ju alltid.
spliff macht frei
I kyrkan på söndagar.
Guano Långsökt o hitta typ 5 bilder på obetydande lantisar med "nazistkläder" och hänga ut dem med dåliga bildtetxer. Skulle säkert kunna hitta liknande bilder på vilken ung människa som helst om man gav sig hän till nåt sånt patetiskt. Snackar du om? Ja det skulle man säkert. Helt orelevant dock. Med tanke på att syftet med sidan är att hänga ut och göra narr av högerextrema unga människor. Och jag förstår inte riktigt varför du tycker det är patetiskt? Tycker du synd om de obetydande lantisarna med "nazistkläder"?
Vi får väl hoppas att nästa uppdatering blir smaskigare/roligare och framförallt mer omfattande.
Patetiska AFA tar sig ett steg närmare utrotningen av nazister. "Vi gör en saga om de" hihi
Signatur får rum här
www.antifasthlm.org jag vill ju inte va den som är den. men antifascisterna är inte så jävla snygga själva.
Rehab is for quiters.
afa kan ju gå och lägga sig. de är, precis som nazisterna, en pöbel hormonstinna människor i nedre tonåren som har något slags onödigt behov av att ge uttryck för sin omogenhet.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
clone P20 Haha WTF? Hippieclowner haha inte längre ett öknamn utan dom har även utseendet.
Shooo bree
Nosferatu Nej, tycker inte minsta synd om fjortisar som gör bort sig, dock tycker jag det är sjukt trist att kolla på såna bilder med usla bildtexter. Det är tråkigt och intetsägande.
gällande bildtexter. hur efterblivet är det inte att klaga på polisens
"felparkering" . doh!
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Speciellt när man ger sig på så ospektakulära objekt såsom lågutbildad arbetarklass (en tillhörighet som krävs för att ta på sig dylika outfits). Jag förstod inte riktigt bilden med "sanningen som vapen"-texten. Vad är dealen med den? Att göra sig lustig över folks övervikt som är ett ökande samhällsproblem?
Sfinx Jag menar . att det är irriterande att nazister kallar sig skinheads. eftersomatt du säkert själv vet att skinheads inte är nazister.. från början
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
herregud. jag är också antifascist, men jag tror inte på att ta kort på idioterna och sedan hänga ut dom på en community. det handlar endast om att försöka förlöjliggöra några enstaka personer. och nej, det är inte kul. och nej, jag gillar inte antifas metoder heller. klipp er, duscha, och skaffa ett jobb förfan. Polemik är det enda som kan rädda dessa vilseledda osäkra snubbarna från den dekadenta medelklassen. Inte ett brutet näsben. Punkt slut. Väx upp nu, vem det nu var som startade tråden.
fantastiskt
Whoa folk...shit... Sanningen som vapen är taget från info14's slogan "Sanningens Vapen" som provokation. Även Bildtexterna och sättet det skrivs på. Om du inte gillade det, så gilla det inte, men sitt inte och gnäll på exakt varenda jävla grejj då. Hate It or Love itBut don't whine it !
brrrapp
hahahhaha, clones bild. fyyfan vilken skön snut. hahahah. han står precis bakom dom och så snackar han i megafon, och han killen till höger om honom verkar ju inte bli lite döv.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Men helvet, som ett par människor redan sagt, det mest tragiska är att folksitter och letar upp bilder och publiserar... Ganska kul när folk sitter och avskyr 3'e rikets propagandamaskin, och svara med något sånt här...
smutsig_slampa P21 Du vet, ibland råkar man komma över bilder, vare sig man letar eller inte. Så det är inte alls så att folk suttit och letat i flera timmar och hittat bilderna.
brrrapp
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Svinstian är och förblir underbar .)
hahaha så sjukt bra
REVOLUTION I DIN VARDAG!