ja jävlar när det där slår.. då mår han bra
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
den funkar ju inte!
"I Have No Name So Death Can't Find Me"
skoja
Yeah :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
ja herrejävlar, han kunde dricka som en karl iaf...
Försök inte överleva livet, ingen har lyckats hitills.
men fyy fan, han lär vara rätt tjock i magen efter det där
One puff, Two Puffs i know Teraq goin' nuts som vanligt
Med biggie och pac phat flowar med Bob Marley
Myspace: In memory of teraq
haha herrejävlar..
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
måste va fejk.
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
tror inte att de är fejk. min polare drar en bärs på 2 sekunder, då kan man nog dra 6 på 10.. kanske iaf.. :D
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
skulle va kul o kunna
~~~War, Hate & Confusion~~~
Skivsamlare
2006-05-31 13:35
trevligt med rjd2. måste va fejk för övrigt
fair enough..
bärsdrickarträning blir det i fortsättningen för detta ska jag slå :D
Ibland undrar jag varför jag bryr mig om så ointressanta saker...
säga vad man vill men han måste få ont i magen efter det där eftersom han drar allt på en gång.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Men alltså, det där var typ 50cl? Klarar du dricka 3liter utan att pissa?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.
vadå klarar? blåsan e lite större än tre liter... tror du att man skulle typ explodera i en smarrig blandning av kiss o blodig urinblåsa om man drack 6 öl utan pisspaus?? easy, boy... ä
ä
hehe. varför skulle den vara fejk, det är liksom inte omöjligt. tänk lite själva..
jag dricker en öl på mindre äön 2 sek..men hjan måste använda en bong? isåfall äre ju inte alls omöjigt....
BAHA!
Dricker en öl på 2 sek jag med, inga problem. 2 öl på 6 sekunder. Men jävlar va tung jag är i magen efter det. Kan fan inte tänka mig hur hans mage mår. Däjm.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
men de måste väll vara me bong han gjorde de? eller i glas?
BAHA!
klart de är på riktigt. de är ju bara att öppna strupen. liksom hur lång tid tar de att hälla ut 50cl öl ur ett glas?... precis, klart det går att dricka 6 öl på 10sek.
SUCK SHAFT
klart de inte är fejk, ni ser ju filmen själva.. svullo va också en jävel på att dricka bärs.. ska leta upp filmen med han..
oh fy fan säger jag får nog ligga lite i lä ett tag till.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
alltså, hur fan klarar han att ens prata efteråt? fatta mycket kolsyra han måste frigjort i magen, det borde ju bubbla rätt upp igen.
klast som fan att det inte är fejk . tänk lite
- yes
Hatar att alla ska säga att ALLT är fake hela tiden.. Det är ju fan bara att öppna strupen och sedan hälla på..
fejk my ass. det gäller bara att härda magen litegrann.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
FEJK FEJK FEJK de e taget från en film som heter gangtapes ...killen gör ett intagningsprov i coola gänget... allt är manus o specialefX
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Konsertbesökare
2006-06-03 16:09
den förstörde min winamp-lista! GHAA
nej de där e 33cl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså kolla på den där ölen han dricker, och sen på ölen som bara står vid sidan om, är inte ölen han han dricker mindre "skummig" och ljusare?
klart det är på riktigt! jag sätter 7öl på 10sekunder!! å då menar jag avslagna 7.5or
Redaktionen
2006-06-06 14:12
vilken hjälte, eller inte
www.tobar.se
Son_of_Allecz P21 : hahah, där kom den igen!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
vafan.. jag drar en 30 cl burk på 5 sekunder och då låter jag det bara rinna rakt ner i halsen.. detta måste fan va fake det är omöjligt
jag har alltid rätt.
de e lättare i glas
Det är inte fake..Så är det bara
Burn this after rolling
nää de e inte fake ja ska klara de imorron:P
tyckte det rann in i munnen lite lustigt
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
sjukt jobbigt. Koolt party trick dock... -Höhö, om du lyckas svepa 3 öl på 10 sekunder bjuder jag hela kvällen... -Taget.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Bläh, här i finland så kan typ var tredje 15-åring det där.
I belong with all the glamorous trash, sex punkettes, bruised faeries, kinderwhores and art sluts. And cause rehab is for quitters. Awright?<br>
Producent
2006-06-18 09:01
Ni säger bara att det är fake av ren avundsjuka ^^
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold