Polisstat [video]
Idag fick jag ett mail av en god vän, vilket visade sig innehålla en mycket intressant film. Nu är det säkert så att jag är extremt sent ute och att alla whoaliter har sett denna film ett antal ggr, men jag lägger upp den ändå; www.earthfiles.de Så, nu när ni har tittat på den, vad är era reaktioner?
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
kan inte se den..
---------------------------> ---------------------------> --------------------------->
Uppskattad tid; 10 min. Slå på ljudet.
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse
och hur apatisk var hon då? helt klart bland det dummaste jag sett och samma gamla saker varje gång.
all fire burns, little baby, you´ll learn
javla seg och trakig karring som pratade. sag aven ut som nan javla reclaim the city skit. hippies go home!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jofan den va helt ok fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men nu är det så att den frktansvärt apatiska och urtråkiga tjejen som pratade inte har huvudrollen i filmen.
eller hur, skit i hennes röst, vem fan bryr sig om hur ens röst låter? det är det som händer och hur det händer som är viktigast!
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
handla bara om en demo bara...lite trist... kunde haft fler exempel...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja men det lär inte vara det lättaste att få tag på polisens egna övervakningar.
hippies sager jag! det finns ju uppenbarligen en anleding till att polisen filmar? sa varfor ens ifragasatta, dumkarring!
Ja men precis jaquil! Det är klart dom ska filma, spruta pepparsprej, slåss med pinnar och skjuta pepparkulor med paintballgevär! Dom är ju hippies!
strypa P16 bra, dud ar dum. grattis
Det säger jag inte emot, kanske är jag det. Men jag kommer inte sänka mig till din nivå.
och min niva ar att jag klagar pa en massa luffare som hatar polisen foratt dom skyddar mot brottlighet, vald, demonstrationer som overgar till upplopp osv..ja, helt enkelt for att polisen gor sitt jobb? ja javlar vilken skit niva horru. bast att du inte sanker dig ner till min niva, kan ju handa att du tar en dusch, kammar haret och gor nagat vettigt ist da. och det vill vi ju inte att det ska handa va?
Seriöst, har du läst va du nyss skrev? :S
har du
Japp jag lästa det, och jag är förundrad på hur du kan tro på det där själv. Du säger att polisen skyddade mot "brottslighet, våld, demonstrationer som leder till upplopp osv", men exakt vilka lagar hade brutits vid den demonstrationen? Eller va det just det att de förmögna som skulle infinna sig i Hotellet inte tyckte att dom passade in? Det andra du skrev är ju bara pinsamt.
demonstranterna är ju inte bättre, att ta med sig barn och tom spädbarn till en stor demonstration och sen ställa sig nära kravallstaketet är inte bara korkat men även fegt att använda barn som någon personlig sköld. detta är bara en av flera saker som faller helt i videon. att sedan jämföra vänsterdemonstranter med judar under andra världskriget är inte bara osmakligt utan bevisar helt den mentala nivån hos vissa individer.
all fire burns, little baby, you´ll learn
jaquil, hippies är ju förfan fredliga. varför ska man på något sätt skada dom. och det är nog inte polisen man demonstrerar emot, men när man demonstrerar mot något och staten skikkar dit polisen är det ju givetvis dom som får ta smällarna. om jag klagar som fan på något , typ kärnvapen eller vafan som helst, sen kommer det massa poliser med vapen och skit för att tysta ner folkhopen? klart som fan folket blir sura då. men du har nog ingen aning om vad staten osv egentligen gör med folket, utan tror på allt GP och reinfeldt propagerar för. Polisen är ju faktiskt statens förlängda arm. så länge du har mat tv dator och kläder osv är du nöjd och låter skiten på gå, så länge majoriteten har det bra så får det fortsätta. för i denna värld kan ju inte alla ha det bra osv? segregerad värld, och demonstrationer har ofta ett budskap som döljs i tidningar osv med "våld mot poliser" osv osv. sen så finns det ju folk nu för tiden som har lessnat på det och enbart far på sånna tillställningar för att slåss med polisen osv. och inte något fel med det heller. staten är en bluff!
((MAAD))
strypa P16 lilla vannen, jag tog polisen som helhet. det ar knappast sa att du och dina vanner gar hem fran en polishatande demonstration och tycker att; fan, dom dar poliserna ar allt bra javla hyvens. nej, ni fortsatter att hata for att dom skyddar er. hade jag varit en av de "formogna" i hotellet hade inte jag heller viljat ha en massa parokta, smutsiga demonstranter upp i ansiket. likasa om jag hade varit en smutsuig demonstrant hemma i fororten sa hade jag inte viljat ha hundratals kostymnissar med en massa provocerande plakt som vill komma in och skrika pa mig. allt du skriver ar pinsammt, sa lagg ner. jag orkar inte forsoka lara dig vett och etiket mer
Demonstrationer är ingen plats för spädbarn. Punkt! Men jämförde dem vänsterdemonstranterna med judar under 2:a världskriget? tyckte mer att dem jämförde kravallpolisen med nazisterna under 2:a världkriget.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
smutsiga demonstranter? du är ju rakt av rasist.
((MAAD))
davve_d P20 jag har ablsoult inget emot hippies, anvande det endas som skallsord i det har sammanhanget. jag anser att ord ar bara ord, men anvander det garna for att ska en reaktion, som jag ju nyss sa uppenbart gjorde? och du tycker att dom inte ska skicka dit polisen for att halla en fredlig demonstration da? blir staten tvungen att skicka dit polis sa har val syftet med demonstationen helt tappat sitt syfte och uppenbarligen overgatt till upplopp och vald, iaf om polisen tvingas till att ta till vald. men hey, hata lite mer pa polisen du, du lar dig sakert att uppskatta bra saker i livet nan dag ocksa
davve_d P20 haha, rasist? men snalla
jaquil hade jag varit en av de "formogna" i hotellet hade inte jag heller viljat ha en massa parokta, smutsiga demonstranter upp i ansiket. likasa om jag hade varit en smutsuig demonstrant hemma i fororten sa hade jag inte viljat ha hundratals kostymnissar med en massa provocerande plakt som vill komma in och skrika pa mig. Dem har ju samma rätt att demonstrera som alla andra oavsett vad andra tycker, dessutom ville inte dessa demonstranter in, snälla pojk, dem stod utanför och demonstrerade! allt du skriver ar pinsammt, sa lagg ner. jag orkar inte forsoka lara dig vett och etiket me r Ska du peka fingret mot honom kan du lika gärna peka en på dig själv för dina ord är inte mindre pinsamma!
Apatisk tjej, smålöjlig paralell med Nazityskland och tillbehörande nazimaterial. Annars: tragisk är den värld vi lever i.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
INTE alls kul! när jag bodde i Argentina o var med i en mäniskorätts organisation så fick jag en dag (efter många manifestationer och upploppen) ett video band i brevlådan,inehållande mer än 10 min på bara mig i olika manifestationer. efter upploppen kom vi över ett par st band där vi i organisationen var filmade inte bara på manifestationer utan även i vårat vardagliga liv. det var ganska sceery(stavning) med tanke på att dom sköt rätt in i min lägenhet 2 dagar efter jag hadde fått video banden glämde tilllägga att i audion på bandet så spelade dom national sången och sa me en mörk röst ,vi har dig övervakad och det kommer gå för dig som det gick för din far.(min far e försvunnen under militärdiktaturen och avrättad efter tortyr) så d e inte alls kul me deras filmningar ,man ska passa sig jävligt noga när man e ute o demostrerar,beroende på vad det handlar om så klart. det kommer säker någon som kommer skriva , som man bäddar får man ligga eller ger man sig in i leken ..... nä så e det inte! man har rätt att demostrera o då e det inte så jävla kul att dom har film på en, visst om det bara hadde varoit att dom filmar hur mycket folk där var osv men när dom bärjar zoma in skor,skärp,sår,tatueringar osv osv då har dom gått för långt! du kan vara en person som bara går förbi just då me din cyckel o hänger på 20 mo dom får för sig att du leder just den klicken! då e det inte så kul längre.....
jag e så RAK att du blir SNE!
Jefe P2 fast nu svarade jag ju iof bara pa vad tradskaparen skrev, sa ta och las igenom hans och mina inlagg sa kanske tillockmed du forsar vannen. jag pekar, och forvantar mig att bli pekad pa. har aldrig sagt motsatsen
jaquil fast nu svarade jag ju iof bara pa vad tradskaparen skrev, sa ta och las igenom hans och mina inlagg sa kanske tillockmed du forsar vannen. Jag förstår mycket väl och har läst både hans och dina inlägg men det har inget med det jag skrev till dig att göra om att alla har rätt att demonstrera oavsett offentlig plats eller vad andra tycker om det, vilket du inte tycker i ditt inlägg som jag citerade. Och jag känner inte dig så jag kan knappast vara din vän. jag pekar, och forvantar mig att bli pekad pa. har aldrig sagt motsatsen vem har sagt det? vilken löjlig disskution du väljer att fortsätta på men jag får väl ta detta vidare till, inget. Så jag svarar inte på det där
Jefe P2 haha, bra att du hpppar in i en diskussion men inte sjalv vet vad du svarar pa eller inte. du tar ju bara random saker jag skrivit och lagger en klatchig diss pa det. men det ar bra att du lagger av nu innan du fornedrar dig sjalv annu mer. vad jag svarade pa har ablosult inget alls med att gora huruvida man far demonstrera eller inte, du forstar ju uppenbarligen ingenting, vannen
du skrev att du inte vill ha kostymnissar i förorten som skriker på dig eller hur? vad är det jag inte fattar, då jag svarar på att jag tyckte att alla har rätt att demonstrera oavsett vad andra tycker, säg mig nu vad jag inte fattar i ditt inlägg så kanske jag får en chans att be om ursäkt för att jag missförstod, men inte fan tar jag något "random" för att lägga in en klatchig diss? men du verkar ju så vis lille pojk så du har nog rätt... Det enda jag inte orkade fortsaätta med är det där peka-fingret-snacket som du fortsatte med på ett helt annat spår...eller knappt det du spårade ur mer sagt.
Jefe P2 haha okej. han skrev Eller va det just det att de förmögna som skulle infinna sig i Hotellet inte tyckte att dom passade in? , och jag svarde med att nej jag tycker inte att dom passar in, och hade inte polisen varit dar sa tror jag absolut att folk hade stormat in och skapat kaos. jag har inget alls emot demonstrationer eller demonstranter sa lange det gar civiliserat till. sen ser jag inte att de flesta demonstrationer leder till nagat vettigt, men det ar min ensak. om du vill ga in pa vem som ar smartas osv. sa kan du ta det med nagan annan. jag vet att jag ar battre an dig och du vet att du ar battre an mig, finns inte en chans att nagan av oss kommer erkanna den andre som den smartare av oss, sa lagg ner.
jaquil dem pasade annars rätt bra där, ex. finns det ett nazitåg som går i Vittebobergsgatan på månen så finns det garanterat ett antitåg också, varför ska dem göra sig hörda på andra sidan där det inte är aktuellt...? Skulle inte demonstrationer leda till något vettigt? Att göra sin röst hörd är inget vettigt, att visa vad du står i vissa frågor, är inte det viktigt, kanske inte för dig tydligen men visst fan är det viktigt! ok....ärligt så vet du inte mycket om vad jag tycker eller så, jag tror mig inte vara bättre än någon och jag ser ingen vara bättre än mig, kan vara att jag inte tänker i sånna banor och det där är något som är svårt att mäta...men men...skitsamma. men du är nog jätteduktig på en massa andra saker som jag inte är eller hur? hahaha Jag vet iaf att jag är snyggare! Aja...men denna disskution är ingen disskution längre så jag loggar off och får väl svara på dina "smarta" inlägg då jag har mer tid...ha det bra pojken, paz!
Jefe P2 haha, jo det ar nog bast att du loggar ur innan jag lankar en bild pa mig och krossar dig totalt. men det ar kul att du tycker lite olika i varje inlagg, lite som att du argumenterar med dig sjalv. dina fagra satt att forvranga mina asikter var aven de valdigt underhallande. tack for nagra minuter med underhallande, jag maste erkanna att jag tycker det ar kul att argumentera med lagre vetande folk pa whoa, lite av en hobby jag har. pa aterhorande
finns inget sätt du skulle kunna krossa mig på grabben men kul att du kan tror så iaf länka bilden ändå flicka lilla, var inte blyg nu och låt mig få se hur du posar framför kameran kan du svara mig var någonstans där jag tycker olika? intressant att se var nånstans du tycker att jag argumenterar med mig själv, det fungerar ju inte att argumentera med dig så det kan ha blivit så omedvetet...men skriv gärna var jag tycker olika bara angående underhållningen så visst, vad gör man inte för små barn vars realism inte ha hunnit fatt dem pga näsan dem har uppe i vädret hela tiden vilket roligt och underhållande liv du måste ha då din hobby är att sitta på ett sketet forum och argumentera med en massa människor du inte känner...KUL! Oj vad jag önskar att jag vore dig just nu, hahha, vad lätt underhållen man skulle bli då, precis som ett barn, det är inte mycket som krävs där...hihiii.... ...förresten, skulle du som är så smart kunna lära dig skriva med åäö , det är inte så svårt även på utländska tangentbord...jag lovar dig, testa. migränen börjar krypa, fast det är nog mer tack vare dessa storväxta bäbisar som tror sig mycket mer än andra och stoltserar det som en trofé.... ....en trofé gjord av plast...chiääää...ha det kul pojken, pa aterhorande pa dig sjalv..jävla bw.
Är den nån som ser USA som en demokratiskstat nu mera ? Inte då jag. Att kritisera politiker är bara ett sätt att stärka Demokratin. Om politiker förbli okritiserade och ogranskade då leder det till en Tiktatus där det är politekerna som bestämmer över landet och inte folket. Att alla idioter säger här rätt åt dem förtjänar fan att leva i forna sovjet där man inte fick tycka vad man vill utan att bli fängslad eller dödad.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
Akut, yeah. Demokrati for life, det är väl det du representerar är det inte?
Hennes röst går mig på nerverna.
My heart lives in my vagina.
Jag tycker dom lägger för mycket tanke bakom de hela...
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Sen när blir folksamlingar bemötta med respekt? Vi fotbollssupportrar får skit hela tiden. Senast var det Djurgårdarna på Lilla london(109 gripna för våldsamt upplopp, inklusive middagsgäster och kvinnor runt 40-strecket.) Och så fort det händer "vanliga" människor så är det genast katastrof och folk drar paraleller till förintelsen är lite sjukt. Polisen älskar detta men det är inte dem det är fel på(förutom att dom gillar att svinga med batongen) utan deras chefs fel.
jävla typer, hur fan kan man ens göra nåt sånt? ingen själ gissar jag på...
Ja'da!
Stevoo, du har delvis rätt. Det är ju han som bestämmer, men man har alltid ett val.
Fuck tha Police by NWA är en mycket passande låt till sammanhanget! BTW: Kan ingen se att Neo-Fascismen(Bush-admin) håller på coh tar över USA helt o hållet.... nästa president kommer vara nån Puppet till Freemason-gänget osv. Krigen mot terrorismen kommer eskalera, och till slut kommer hela världen ligga under NEW WORLD ORDER's FÖTTER! Fatta och förstå vi vanliga människor är slavar och det kommer märkas ännu mer om vi inte börjar ta strid nu!
The New World Order IS Here