Gratis Godis!
tror att den passar bättre här än i blandat forumet =/ snubbla in på den här sidan =) www.sweetcollect.se genom att värva folk får man gratis godis!
haha galet måste vara en pyramid skeam
-vad e klockan -va? -inte vatten ...MILK
Umos ja precis jävla fetto sverige vi borde efterlikna danmark eller finland mykcet mer eller varför inte UK
Fett nice, måste testa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2006-01-13 18:56
nu har jag klickat ihop till en godispåse! Hoppas allt kommer på en gång.. smaskens
Jag skyller allt på Emma!
BountyBoo Kostare stålars?
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
Det räcker alltså att klicka på länkarna för att få godiset?...
asså hur ska man göra för att få godis då? fattar inte :S :D
-va tjock du har blivit!!... -Ähh kolla frisyren kalhygge!!...
Toastare
2006-01-14 14:36
RandomHero P18 nope gratis.. vissa saker kostar ju som t.ex att man måste signa upp för en prenumeration på en tidning eller nått onödigt som vara med på en mailinglista. Andra saker är bara att klicka på en länk så får man godiset.. eller ja, gå in på en site...
Toastare
2006-01-14 15:52
Hwoarang P14 haha, gör som jag...ljug om det... inte så att de kollar upp det. Ett pyramidspel fungerar inte heller så... man ska ju inte köpa in sig för att sälja något och värva nya säljare.. BEATM klicka på de du kan..du får ju ett rör smarties redan när du blir medlem, sen om du kollar under ditt konto så ligger de saker du klickat på och väntar på att bli godkända för att skickas. Kan ta upp till 45 dagar står det... För att påminna folk, man får INTE lägga in sina värvningslänkar här på whoa!
detta är juh en amerikansk grej, och varför man ska lämna inkomst å så är så man vet vars reklamen ska skikkas, onödigt å göra reklam för rolex till en som har årslön på 70k? =) man fyller juh i det när man gör en hotmail åxå.
((MAAD))
Vart ska man klicka?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
står det inte fel på dajm pappret? "dime" har jag aldrig sett :S
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jag fattar inte, hur många gånger ska jag klicka för o få nånting :S?
Vart ska jag trycka!?!?
Ah, nu vet jag. Läste lite. Finns det ingen guide om hur mycket man ska klicka och besöka reklamer för att få olika godisar?
Toastare
2006-01-15 01:10
BEATM P18 Jodå, 8 länkar kan man klicka och få godis... några annonsidor som man ska gå in på och kika runt lite och något annat. Blastboy P17 Dajm hette från början Dime även i sverige tills de försvenskade namnet nångång på 90-talet. Därför blir inte den engelska reklamen "You never forget your first Dime" rolig på svenska.. eftersom det då stavas Dajm. Onödigt vetande..
hehe nej nej Bounty Boo, allmänbildning ;) Crunk_Dude: haha jag har skrivit min adress :D haha
Toastare
2006-01-15 02:54
jag har gjort det, men jag är vuxen och har mig själv att skylla... har ändå "ingen reklam tack" på dörren..så några adresserade reklam grejer dör jag inte av. de får ju säkert pengar för alla som klickar på deras länkar och så har de godis att skänka så de tjänar pengar på det... +att de då får cash för att samla in namn etc.
Artiklar i väntan på att packas e det hur mycket man har fått godis eller?
R.I.P J.Dilla & Big Proof!
hm....jag undrar om det är nån som fitt sit "godis" än? jag är ju inte 18, och vill inte helt plötsligt få godis och sedan en räkning på teleforäkningen, som min morsa måste betala : / hon skulle flippa.
bad minded dawg yuh gweh far wit yuh dutty ratface!
Brizon P16 jag fyllde ej i tel. å sånt d funka endå..
30 prylar väntar på att bli skickade!!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
haha tank om bara smarties var gratis :S:P
varför var kunde man bara vara född 87 som lägst?
haha ja de undrar jag med, jag skrev inte heller i tel nummer men adress gjorde jag..
Jag undrar om man måste betala för porto :D?? nån som vet
Står på registreringssidan; "Allt porto betalas av oss. Du kommer inte att betala någonting alls, och har möjligheten att få massor av gratis godis!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aha phew tack så mkt..
aa det räcker att bli medlem sen får du godis, eller för mig iaf, ska få en 1 tube smarties haha...
ochsåvidare för att man måste vara 18 gissar jag på
Det verkar som om man kan trycka flera gånger på samma grej ju ? :D
Sorry för trippelpost men ja undrar om dom verkligen kommer skicka en pall godis till mig asåå... :]
Klickade på alla annonser som fanns. vet inte om ja har gjort rätt men =P
TERMS AND CONDITIONS: 1:# Du måste ange äkta information när du blir medlem i SweetCollect, och verifiera din e-postadress innan du kan använda sajten. Om felaktig information anges kommer ditt konto att stängas och allt intjänat godis gå förlorat. Om en transaktion redan gått igenom och vi får höra att den information du angett är falsk är du skyldig att betala för eventuellt godis som redan skickats till dig. haha
skylined P23 det är marabou också om dajm ingår i marabou som jag e ganska säker på att det gör
är något gratis i slutändan?
-Ros-::nopp, inget här i världen är gratis
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
precis :)
det är det vist om man inte räknar tid som pengar =)
kan man inte ta bort sitt konto :S
fortfarande ingen som fått nått?
http://felidae-music.com
alltså det går ju inte att trycka på nåt?
hur ska dom veta hur gammal jag är :D?
men vafan, jag vill uppdatera mina uppgifter men jag vill inte skriva in mitt telefon nummer, det går inte o uppdatera annars.
Blastboy, spelar ingen roll på åldern, inga fyra sista siffror direkt :D
alltså ja fattar fortfarande inte vart man ska trycka? finns ju inga länkar ingenting!