bli tillsammans med någon som var otrogen med en själv?
topicen kanske blev helt fel men saken är att tex om du träffar en träffar en tjej/kille och i slutändan så börjar ni båda fatta tycke om varandra, ni blir helt enkelt kära. tjejen/killen har ett förhållande sedan 2 år tillbak och du vet om detta. Det slutar iaf med att tjejjen/killen sover över / ni har sex eller vad som egentligen inte är rätt under ett förhållande. Hon/han kommer iaf fram till att hon/han har starka känslor för dig och att känslorna för sin kille/tjej knappt har funnits en längre tid. Hon talar om direkt för sin nuvarande kille/tjej vad som hänt och att hon inte kan fortsätta för att hon/han har känslor för någon annan och gör därmed slut. Skulle du tänka dig att bli ihop med denna person som du vet har varit otrogen mot sitt "ex" (med dig själv dessutom) ? Skulle du klara av det utan att tänka, "kommer hon göra samma sak mot mig?" och hur stort fel är det av personen som är med tjejjen/killen som har ett förhållande sen tidigare? lite småa tankar.
Har själv haft detta i tankarna. Svår fråga faktiskt.
Skulle du tänka dig att bli ihop med denna person som du vet har varit otrogen mot sitt "ex" Nej.
varit otrogen mot sitt "ex" (med dig själv dessutom) ? Inte för att det skulle hända, men...Nej.
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
vf inte? jag är ju inte bättre än henne om jag skulle sätta en brud som har pojkvän sen 2 år tillbaka, man blir ju själv orsaken till att ett förhållande crashar.. men gjort e gjort så jag hade lätt haffat henne ;)
Personligen försöker jag undvika brudar som har pojkvänner.. För allas skull. Helt enkelt skulle jag aldrig hamna i den situationen.. och om vi bara spekulerar i OM det nu skulle hänt så skulle jag känt efter vad jag själv kände; hade jag starka känslor tillbaka så varför inte..
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Klart man kan. Ok man vet att om känslorna tar slut i förhållandet, och han får känslor för nån annan så kanske han ligger med denna innan han gör slut, vilket är lite fult kanske, men vafan känslorna är ju ändå slut.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Jo, men som värst är det ju ett taskigt sätt att göra slut. Denna eventualitet ska väl inte hindra dig från att vara med någon du tycker om.
Nu tog du bort ditt inlägg va teambanan så att det ser ut som jag sitter här och pratar med mig själv.
Nej, men kan ju vara sjyst att avsluta det man har. Skönt att du försvarar otrohet...
Ja jag har ju tidigare hävdat att ett förhållande kan överleva trots otrohet, vilket tydligen var helt absurt enligt vissa. men vafan livet är som det är, ibland händer sånt, det är skit men det händer. Man ska inte hänga upp sig så mycket på några absoluta regler om förhållanden, för det går inte, dom är härliga och konstiga och kassa på sina egna sätt och det som händer händer.
Jag kan upplysa om att det blir väldigt svårt att lita på den otrogna parten när man väl blir tillsammans.
There are no stupid questions, just stupid people - Mr. Garrison
Det började så och slutade på exakt samma sätt. En erfarenhet rikare. Med det i åtanke. Nej.
Jag hade lätt gjort det. Lätt.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Såna här hypotetiska frågeställningar är ju egentligen helt meningslösa. Det beror ju på vem personen är, vem exet är, hur deras förhållande såg ut, vad personen säger och hur den beter sig efteråt.
"jag har fin hår. som en waterfall."
Lätt!
det beror ju självklart på hus stora tuttar tjejen i fråga har. nä, men även om jag personligen har svårt för otrohet så är det ju liksom inte terroristbrott denne sysslat med. som sagt så beror det väl väldigt mycket på situationen.
http://www.kommandot.se/wp/
Moderator
2010-01-08 21:34
boogey När man frågar om hypotetiska situationer är det väl alltid något som har hänt TS själv? Det utgår jag iaf alltid ifrån.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Befinner mig just nu i den här situationen så intressant att det kom upp. Hon är vacker som få och har bra personlighet men tror inte jag i längden kommer kunna tackla ett förhållande där grönt ljus för otrohet hela tiden ligger och lurar i bakhuvudet... För vackra tjejer kan i sig vara ett problem eftersom alla alltid är efter dom.
- : Swing Down Sweet Chariot And Let Me Ride : -
Nej, det går djupare än så. Människor är människor, det spelar ingen roll vad du ser eller har sett denne gjort. Bara för att den här personen befann sig i en uppbunden situation när ni hade samlag så kan du aldrig veta om det kommer hända igen och dessutom så gör det inte nödvändigtvis möjligheten större att det händer igen.. Försök gå på känsla. Den erfarenheten du och alla andra bär på skiner i dina ögon. Sätt er ner prata om det, spendera lite tid tillsammans.. ta det sakta.. Gillar du så ta chansen... What the fuck lixom.. Du kan ju inte klandra att människan klev in när det var du som öppnade dörren? Och fuck it, om den här personen kommer att vara otrogen igen så beror det knappast på vem denna har varit. Snarare på vem den har blivit under tiden ni hade tillsammans. Så det mesta hänger hos dig.. Glider du runt och är små svartis och är på vakten hela tiden så ökar det ju chanserna enormt stort för att personen känner sig pressad och tar till vad fan som helst för att ta sig ur situationen. Så mitt råd är.... Vill du bli tillsammans med personen så bli det.. Men sekunden du sätter dig själv i det så är du skyldig dig själv att se på den här personen med respekt och behandla denne med kärlek. Gräv inte upp det förflutna, då är det ju snarare dig det är fel på. Knappast att den här personen har glömt vad den gjorde eller besitter förmågan att få det ogjort.. Om du däremot bara var ute efter lite roligt.. Låt det flyga ett tag sen fuck it.. Du kommer aldrig kunna släppa det från din hjärna ändå. gå på känsla, gå på känsla, gå på känsla orka med facit när det kommer till kärlek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tidigare trohet eller otrohet behöver ju inte innebära ett smack. det är inget som säger att din frikyrklige, oskuldsfulle partner ändå inte skulle vara otrogen mot dig. det är väl bara att berätta din inställning till saken och låta denne ta ställning
http://www.kommandot.se/wp/
Barnsligt att tänka sig att en person som varit otrogen en gång automatiskt är mer benägen att vara otrogen andra gånger. Jag har varit otrogen i mina dagar, men numera är jag i ett helt annat sorts förhållande än de jag varit i tidigare.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
kashel: För det första, är du säker på att hon faktiskt vill ha dig eller är det bara så att hon vill komma ut ur förhållandet hon är i nu? De flesta kvinnor är otrogna för att de inte trivs i det förhållande de känner sig fast i och bland de bästa sätten att komma ur ett sånt är att vara otrogen. Helst så snubben i fråga får reda på det och dumpar henne. Jag kan lova dig att hon just nu är i ett tillstånd där hon inte kan tolka sina känslor för uppenbarligen mår hon inte bra. Skulle hon må bra skulle hon inte vara otrogen. Därför skulle jag inte lite på att det hon säger om vad hon tycker om mig stämmer utan att hon tror bara att det är så. Jag vet många som har skaffat sig flickvänner på det sättet (jag inkluderat) och ingen av historierna har slutat särskilt lyckligt. Folk här säger att bara för att hon är otrogen mot honom betyder det inte att hon kommer vara det mot dig, och det stämmer. Men känner hon sig inte tillfreds i ert förhållande är risken extremt stor att hon väljer samma metod igen för uppenbarligen fungerade den tidigare så varför ska den inte göra det igen? Sen för att titta på det i ett annat perspektiv, jag tror på karma och även om det är något mellan honom och henne som problemet ligger i så skulle inte jag vilja vara en av hennes bönder i deras schackspel. Alltså, rent tekniskt gör du inget fel så länge du inte känner snubben (känner du snubben är du en fitta, rakt av) men samtidigt vet du att du har varit ett verktyg i att troligtvis göra livet surt för honom ett tag framöver. Det är inte kul att vara den som har en partner som är otrogen mot en och jag vet många som aldrig kommit över en sån grej med tanke på att det tär på en ganska psykiskt. Så frågan är, vill du vara en del av en annan människas psykiska lidande och tror du att du kommer undan med det helt utan konsekvenser? Summan av kardemumman, jag hade skitit i för jag är säker på att det i slutändan kommer resultera i någon form av huvudvärk. Det finns hur många andra kvinnor som helst där ute som inte kommer med det här bagaget, även om alla kvinnor kommer med en viss mängd huvudvärk ;)
Redline!
Ah, sen finns det alltid en liten risk att hennes snubbe är farligt kär i henne och väljer att straffa henne och dig med döden eller något i den stilen. Risken är minimal men det har hänt förr.
Redline!
tidigare trohet eller otrohet behöver ju inte innebära ett smack. det är inget som säger att din frikyrklige, oskuldsfulle partner ändå inte skulle vara otrogen mot dig. det är väl bara att berätta din inställning till saken och låta denne ta ställning Barnsligt att tänka sig att en person som varit otrogen en gång automatiskt är mer benägen att vara otrogen andra gånger.Vettefan... Jag känner rätt fort att antingen: a/ den här bruden kommer bli trubbel eller b/ här har vi en människa som jag nog kommer kunna lita på i framtiden
Om hon säger det just efter så spelar det ju ingen roll. För då vet jag att skulle hon va otrogen mot mig skulle jag få reda på det just efter.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Ni är fan helt besatta av otrohet som ett symptom för att någonting inte står rätt till i ett förhållande. Har tanken aldrig slagit er att en del människor inte är kapabla att ha en och samma partner en längre tid? Jag tror att alla som läser tråden bör fråga sig: Vad är poängen med monogami - egentligen? Man kan väl bli tillsammans med en sån tös och ha inställningen att det här kanske tar slut närsomhelst - baserat på hennes trackrecord - och därför njuta av varje stund med henne istället för att gå runt och gräma sig över vad som potentiellt kan hända? Förbereda sig för att risken finns att vi kommer skiljas åt någon dag? En risk som dessutom bör ses som påtagligt större med en tjej som lämnade sitt ex för dig eller en annan kille innan dig? Utöver ovanstående så måste man ju även inse sina begränsningar. Om man är tillsammans med en jäkligt snygg, smart och/eller social tjej så får man väl vara beredd på lite konkurrens? Sitter man hemma, kollar på tv och ökar på sin samling acneärr medan ens tjej är bombhet och framgångsrik så säger det sig självt att hon kanske hamnar hos någon alfahane? Det är naivt att tro att man kan ändra en människa. Det är farligt att försöka hålla kvar i något som aldrig existerade från början. Återigen: Jag hade LÄTT haffat med en tjej som dumpade sin kille för mig. Finns det något större bevis på min egen machismo om det nu vore så?
Jag är av uppfattningen att otrohet kan vara det bästa som kan hända ett slutet förhållande. Om du har tvivel, eller är frestad av någon annan än din partner behöver det inte bero det minsta på att det inte är bra mellan er. Om du sen väljer att ligga med någon annan, och du märker att "varför i helvete gjorde jag det här, jag vill ju vara med min pojk/flickvän" då har du lärt dig det och kanske kan hålla dig trogen i framtiden. Eller så känner du kanske att "fan, det är var ju askul, inte alls som med min pojk/flickvän", och då vet du att ditt nuvarande förhållande inte ger dig vad du vill. Då är du i en utmärkt position att avsluta ditt förhållande. Sen förstår jag inte otrohetshetsen alls. Det är bara sex, ffs.
Moderator
2010-01-13 00:20
De är ju inte bara hon som gjort fel, du gjorde ju också de när du visste att hon hade kille. Om du hade varit man nog så hade du sagt "Nej jag tänker inte inleda något med dig förens det är slut med din nuvarande". Så nu förtjänar ni väl varandra antar jag. Sen finns de väl förmildrande omständigheter i hennes fall, om hennes kille har varit ett jävla svin mot henne osv så är det väl inte så konstigt om hon söker sig till någon annan. Om han inte har varit ett svin så förtjänar tjejen en käft smäll.
my name is xelly smelly
Om han inte har varit ett svin så förtjänar tjejen en käft smäll. Varför då?
Ni är fan helt besatta av otrohet som ett symptom för att någonting inte står rätt till i ett förhållande. Har tanken aldrig slagit er att en del människor inte är kapabla att ha en och samma partner en längre tid? Jag tror att alla som läser tråden bör fråga sig: Vad är poängen med monogami - egentligen? Om man dumpar sin partner för att man inte är kapabel till att ha ett längre förhållande så är allt fine and dandy men är man otrogen så har man ändå utfört en handling som skadar partnern och då är det väl ett symptom att allt inte står rätt till?
Jag hade LÄTT haffat med en tjej som dumpade sin kille för mig. Finns det något större bevis på min egen machismo om det nu vore så? Seriöst, hur lång ner i den mänskliga näringskedjan inbillar man sig själv vara om man måste ta till såna åtgärder för att vad, boosta sitt eget ego?
Redline!
Ni är fan helt besatta av otrohet som ett symptom för att någonting inte står rätt till i ett förhållande. Har tanken aldrig slagit er att en del människor inte är kapabla att ha en och samma partner en längre tid? Jag tror att alla som läser tråden bör fråga sig: Vad är poängen med monogami - egentligen? Absolut men då finns det helt andra riktningar man kan föra relationen åt. Vänner med förmåner tex.
Man kan väl bli tillsammans med en sån tös och ha inställningen att det här kanske tar slut närsomhelst - baserat på hennes trackrecord - och därför njuta av varje stund med henne istället för att gå runt och gräma sig över vad som potentiellt kan hända? Förbereda sig för att risken finns att vi kommer skiljas åt någon dag? En risk som dessutom bör ses som påtagligt större med en tjej som lämnade sitt ex för dig eller en annan kille innan dig? Hell no! Varför utsätta sig själv för påtaglig själslig misär när det finns bra hönor därute? Givetvis kan man hålla relationen levande och njuta av varje sekund men ett förhållande är inte på mattan. Enda undantaget skulle vara om man blev pangförälskad på plats.
To each his own..
Du menar om jag skulle bli ihop med en slampa? ja, det finns ju inte så många icke-slampliga brudar (visa mig i så fall..) så det är ganska fett omöjligt att inte bli i hop med en.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
tngsten För då har hon varit sjukt egoistisk och inte alls brytt sig om sin snubbes känslor och allt helt medvetet. Ett slag i magen psykiskt är värre än ett fysiskt..
my name is xelly smelly
Det är svårt, jag skulle antagligen vara obeslutsam och låtit det rinna ur sanden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag träffade min nuvarande och hade det mesta utom samlag med henne. Hon hade då varit tillsammans med sin dåvarande i drygt 4 år. Jag visste inte ens om hon hade en kille när jag följde med henne, jag brydde mig inte ens, det är ju i vilket fall som helst inte mitt bekymmer ju. F.ö så fick jag reda på det när jag kom hem till henne, men det var försent att ångra sig då (om jag nu ens hade tänkt tanken på att strunta i det, vilket jag inte gjorde) Jag hoppades hon skulle höra av sig igen, (vilket var villkoret, att hon skulle göra det isf) när hon "ordnat upp allt". Jag fick dra tidigt på morgonen för att inte hennes snubbe skulle komma hem. I mina öron lät det som att hon behövde tänka lite och så eller alternativt bara bli av med mig.. 2 dagar senare, till min förvåning, ringer hon igen och vill träffas, nu som nybliven singel och vi har varit tillsammans nästan dagligen sen dess.... Surt för han, men desto bättre för mig. Dessutom har hennes dåvarande en ny nu och han fick aldrig reda på att hon var med mig innan de gjorde slut. Slutet gott, allting gott.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Du pwna honom. Det skulle va nice om han läste den här tråden och pwnade dig!
dr.octagon Om man dumpar sin partner för att man inte är kapabel till att ha ett längre förhållande så är allt fine and dandy men är man otrogen så har man ändå utfört en handling som skadar partnern och då är det väl ett symptom att allt inte står rätt till? Beror väl helt på hur känslig partnern i fråga är - och vad man är villig att förlåta?
Om min tjej skulle träffa en kille och ta en kaffe och diskutera globalisering så är det lugnt med mig.
Om min tjej skulle dansa med en annan kille på en fest så är det stenlugnt med mig.
Om min tjej skulle råka pussa en snubbe på kinden så är det stenlugnt med mig och defintivt något jag som jag kan förlåta.
Om min tjej skulle suga en snubbes kuk på toa medan jag står i toakön så är det inte lugnt med mig.
Men det är väl bara jag? Någon annan snubbe skulle tycka att snackandet, dansandet och pussandet i sig är otrohet?
Allt det här beror lite hur man är som snubbe.
Seriöst, hur lång ner i den mänskliga näringskedjan inbillar man sig själv vara om man måste ta till såna åtgärder för att vad, boosta sitt eget ego? Thats like just your personal opinion man. Jag skulle göra/och gör en massa saker för att boosta mitt ego. Jag behöver det ibland. Jag ser inget onaturligt i att flörta med någon för att må bättre själv. Tror sånt läker mycket.
Jolinjo1 P26 Hell no! Varför utsätta sig själv för påtaglig själslig misär när det finns bra hönor därute? Givetvis kan man hålla relationen levande och njuta av varje sekund men ett förhållande är inte på mattan. Enda undantaget skulle vara om man blev pangförälskad på plats. Utsätta - sig - själv. Påtaglig - misär. Är bara din egen mindstate. Om Lindsey Lohan skulle träffa mig på en krog och vi skulle inleda ett förhållande så skulle jag garanterat (logiskt, och av ren självbevarelsedrift) inse att det här kanske inte slutar med giftemål.
Är du en halvful och arbetslös snubbe; och tillsammans med en perfekt 10:a så får du väl förbereda dig för att det här kan ta slut. Man får väl själv ha lite koll och inte ha en massa orealistiska förhoppningar. Då slipper man "påtaglig själslig misär".
Inse era begränsningar guys..
ZoO-Man P22 Du menar om jag skulle bli ihop med en slampa? ja, det finns ju inte så många icke-slampliga brudar (visa mig i så fall..) så det är ganska fett omöjligt att inte bli i hop med en. Vem fan är du att kalla en tjej för slampa? Du är en slampa! Plus att sekunden du blir tillsammans med en icke-slampig brud och knullar med henne så blir hon ju en slampa (med din logik) för nästkommande kille/killar? Du har säkert slampifierat en hel del tjejer tror jag........
Lepra Du ska alla heder broder. Skitbra jobbat. Big up!
Beror väl helt på hur känslig partnern i fråga är - och vad man är villig att förlåta? Om min tjej skulle träffa en kille och ta en kaffe och diskutera globalisering så är det lugnt med mig. Om min tjej skulle dansa med en annan kille på en fest så är det stenlugnt med mig. Om min tjej skulle råka pussa en snubbe på kinden så är det stenlugnt med mig och defintivt något jag som jag kan förlåta. Om min tjej skulle suga en snubbes kuk på toa medan jag står i toakön så är det inte lugnt med mig. Men det är väl bara jag? Någon annan snubbe skulle tycka att snackandet, dansandet och pussandet i sig är otrohet? Allt det här beror lite hur man är som snubbe. Ja, allt det är cool med mig också. Vem är det inte cool med och vad har det med diskussionen att göra? Tjejen vi diskuterar var otrogen mot sin snubbe och snubben hon var otrogen med undrar om han ska bli tillsammans med henne.
Thats like just your personal opinion man. Jag skulle göra/och gör en massa saker för att boosta mitt ego. Jag behöver det ibland. Jag ser inget onaturligt i att flörta med någon för att må bättre själv. Tror sånt läker mycket. Klart det är min åsikt eftersom jag skrev den. Nu var det inte flörtande som var på tapeten, jag citerar dig: "Jag hade LÄTT haffat med en tjej som dumpade sin kille för mig. Finns det något större bevis på min egen machismo om det nu vore så?"
Redline!
Dr.Octagon
Ja, allt det är cool med mig också. Vem är det inte cool med och vad har det med diskussionen att göra? Tjejen vi diskuterar var otrogen mot sin snubbe och snubben hon var otrogen med undrar om han ska bli tillsammans med henne. Jag skrev det för att illustrera en poäng.
Klart det är min åsikt eftersom jag skrev den. Nu var det inte flörtande som var på tapeten, jag citerar dig: "Jag hade LÄTT haffat med en tjej som dumpade sin kille för mig. Finns det något större bevis på min egen machismo om det nu vore så?" Ja? Hur lyder frågan?
det är så skönt. jag tolkar det som att tngsten LÄTT haffar varje brud som skulle kunna tänkas dumpa sin pojkvän.. oavsett sinnestillstånd, oavsett känslor.. bara för att få ett bevis på sin "egen machismo".. vilket är askul :D
Utsätta - sig - själv. Påtaglig - misär. Är bara din egen mindstate. Om Lindsey Lohan skulle träffa mig på en krog och vi skulle inleda ett förhållande så skulle jag garanterat (logiskt, och av ren självbevarelsedrift) inse att det här kanske inte slutar med giftemål. Är du en halvful och arbetslös snubbe; och tillsammans med en perfekt 10:a så får du väl förbereda dig för att det här kan ta slut. Man får väl själv ha lite koll och inte ha en massa orealistiska förhoppningar. Då slipper man "påtaglig själslig misär". Inse era begränsningar guys.. Vet inte vad du försöker hinta med men jag ser bra ut och är på väg dit jag vill vara karriärmässigt.
Det hela verkar bottna i hur seriöst man tar ett förhållande / en relation. Är du ute efter en lojal soulmate eller bara nån att byta könssjukdomar med ett tag och vilken stämpel man väljer att sätta på det hela... Beror självklart på situationen men som jag ser det brister självrespekten / omdömet hos en person som tar en otrogen tjej och gör henne till sin kvinna.
Det hela verkar bottna i hur seriöst man tar ett förhållande / en relation. Är du ute efter en lojal soulmate eller bara nån att byta könssjukdomar med ett tag och vilken stämpel man väljer att sätta på det hela... Beror självklart på situationen men som jag ser det brister självrespekten / omdömet hos en person som tar en otrogen tjej och gör henne till sin kvinna. Jolinjo verkar vara något på spåret här, lutar nog åt samma håll!!!
Enligt min erfarenhet slutar det aldrig bra,men visst: Go for it...
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Jolinjo1 P26 Är du ute efter en lojal soulmate eller bara nån att byta könssjukdomar med ett tag och vilken stämpel man väljer att sätta på det hela... Beror självklart på situationen men som jag ser det brister självrespekten / omdömet hos en person som tar en otrogen tjej och gör henne till sin kvinna. Ja, det beror väl på situationen antar jag.
Hohohoho, det hände mej.. Vi var otrogna båda två, med varandra! Jag hade förhållande sen två år tillbaka och killen jag träffade hade förhållande sen tre år tillbaka. Det höll mellan oss i typ två år. Och my god - man kommer aldrig ifrån den tanken "han va otrogen mot sin tjej som han haft sen tre år tillbaka, hur vet jag att han inte kommer vara det mot mig.?" och givetvis tänkte han likadant om mig. Jag rekommenderar det inte! Och så här i efterhand så ser jag hur jävla taskiga vi var mot våra dåvarande partners. Det är helt fel att inleda något medans man redan har en annan.
skulle vara lugnt för mig
Underhållande att trådskaparen undrar om hur hon kommer vara i framtiden mot honom (med all rätt) när han är lika delaktig i att hon är otrogen. Hade du varit konsekvent tänkande så hade du sagt åt henne och göra slut med sin kille först innan du har något med henne och göra. Men saker brukar gå annorlunda när kuken får tänka.
Est. 1984
Hade tjejen/killen verkligen diggat den tredje parten, sa hade han/hon nog gjort slut med sin partner innan han/hon startar nagot nytt. Personligen sa tror jag inte pa otrohet. Gar det sa langt att man tappar intresse for sitt forhallande att man borjar fantisera/strula med andra, sa ar det om inget annat en indikation att satta spiken i kistan pa forhallandet man har. Savidare man inte har ett oppet forhallande dar man redan kommit overrens om vad man far och inte fa gora.
At the gates of Eternity...
Men om tjejen har varit otrogen med en själv som du säger, varför ska hon då inte vara det mot dig? Det är få saker som gör så ont som att veta att den man älskar har legat med andra. Man känner sig lurad och sviken. Då är det ju dumt att riskera att medvetet trilla dit. Jag skulle inte bli tsm med någon i det där läget.Personligen sa tror jag inte pa otrohet. Gar det sa langt att man tappar intresse for sitt forhallande att man borjar fantisera/strula med andra, sa ar det om inget annat en indikation att satta spiken i kistan pa forhallandet man har . så sant så sant...
Jag tror att otrohet är brist på förtroende FÖR FÖRHÅLLANDET av olika anledningar, men brist på kärlek behöver det inte vara.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!