I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Faller alla tjejer för en efter man legat med dom?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2008-01-15 07:56

Faller alla tjejer för en efter man legat med dom?

Är det så?
har fått höra det många gånger, men jag har aldrig lixom trott det.
Sen en dag när satt och tänkte så slog det mig att det fan är så.

Har legat med 5 stycken, 2 av dom blev jag tillsammans med.
1 av dom fick jag höra låg med allt och alla, men ändå så skulle hon skriva till mig och hålla på.
Den 4e gick det inte så bra med, fick inte upp "den" och så vidare. Men ändå bombade hon mig med sms/på msn. Och den sista är helgens bravader och hon vill träffa mig igen, å skriver också en massa. och hennes vänner säger " ååh ni skulle vara så söta tillsammans, bli tillsmammans!" osv.

Alla dom är i olika åldrar, jag är 90a. Dom två jag varit tillsammans med är 90a och 88a.
hon som låg med allt och alla är 91a, hon det inte gick så bra med är 87a.

och hon i helgen är 92a och en klasskompis lillasyster, hah.

pzout pepz! ..

2008-01-15 07:59
Stavfel : Sen en dag när jag satt och tänkte

Skulle även kunna säga att jag är ingen hunk, och mitt redskap i byxorna är ungefär medel och absolut inget monster, skulle heller inte vilja påstå att jag är någon stjärna i sängen.

2008-01-15 08:48
De ser dig som en dildo på ben och lättillgänglig men låtsas att de tycker om dig för din självkänslas skull som överallt annars i samhället. När du blir äldre börjar de se dig som en dildo på ben med inbyggd bankomat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-15 08:54
mindflying

haha..  nej.
- verlaat het lichaam en verlaat de mening -

2008-01-15 09:42
Ligga med en 92a? Äckligt.

Tråden känns också bara som ett patetiskt försök att visa hur "många" du har legat med..
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2008-01-15 10:52
Word luthgr3n, kunde fan inte sagt det bättre själv, hahahaha...
be the change

2008-01-15 11:16
är man 90:a själv och ligger med en 92:a så vad är det för fel?
bruden är ju byxmyndig och har fria val
hoes over broes ..

2008-01-15 12:36
JennieLee F18, en 92a kanske inte riktigt fattar vad hon gör osv. Tycker nästan det är trist att tjejer i den ålderna "knullar runt". Min flickvän är 92a och jag är 90 och det känns ok i det läget för mig iaf.

2008-01-15 12:49

en 92:a är ju 16 år gammal, och han är två år äldre bara, vad är det för fel?

2008-01-15 13:04

Man får hoppas att det inte är så o.o

16åringar är så jäkla olika, vissa mogna andra inte.. Men dom bestämmer ju själv iaf ;p

Mikael Söderlund was here!

2008-01-15 13:07
luthgr3n:

Och du är mod? Wow...

Får hålla med amfetaminpsykos, även om det var kanske lite hårt formulerat.
•pave paradise•

2008-01-15 15:32
spelar det någon roll om han är oskuld eller legat med 5-10-40
vem vet, kanske jag är oskuld som stör mig på att ni hackar på en liten pojk

lille pojk

alla tjejer älskar dig inte bara för att ni spenderar en natt ihop.
men nog skule det vara schysst om det var så.
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2008-01-15 17:21
Tror ni på fullaste allvar att jag skapade tråden för att skryta?
kanske det lät lite skrytigt men det spelar väl absolut ingen som helst roll eftersom att det här endå är en fakeanvändare.

Hade jag inte nämnt att jag legat med nån hade ni sagt att jag var oskuld, och nu när jag säger det så säger ni att jag skryter.. förstår mig inte på er!!

Svara bara på min fråga idioter..

2008-01-15 17:23
mindflying:

Välkommen till Whoa.
•pave paradise•

2008-01-15 18:31
JA det uppfattas som att du försöker att skryta. Det hade räckt med rubriken och första raden. All annan information känns bara väldigt omogon och onödig. Du behöver inte inkludera födelsedata, färg på könshåret, biografi och släktträd för varje individ för att ställa en vanlig enkel fråga. Vad fan spelar det för roll om dom var en 88:a eller 87:a?
Sen har jag för mig att tjejer är individer precis som killar. Dom flesta ligger väl med någon för att man är någorlunda attraherad inte bara för knullandets skull. Då är det kanske inte så lätt att acceptera att den andra bara såg det som ett ligg och ingenting mer. Både för tjejer och killar. Det betyder inte att dom är dödligt förälskade.
Nu kanske du kanske du kan gå vidare i livet och fortsätta att ligga med din polares syrror. hah.
lilMAliK - the one man gang - ::respect all fear none::

2008-01-15 19:41
www.enigmatic.se

2008-01-15 19:42

du kanske ar fett gullig och sjukt nice person sa darfor faller brudarna som furor.

eller sa ar det faktum att de alla ar i de aldern da en del tjejer (och killar) soker nagon form av bekraftelse. ett ligg och lite mansklig kontakt ar allt som behovs for att man ska tolka in nagot helt annat i nagot valdigt simpelt.(om man ser sex som nagot simpelt)

I´m with stupid--->
Poet

2008-01-15 22:22
If you make them say "Oooh", så faller dem för dig ;)

At the gates of Eternity...

2008-01-15 23:23
haha 92..
men du var nära med en 87, fan propps för det !
hahaha
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-01-16 00:14

Nej, bara i ditt fall, för du är en sån hingst!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist

2008-01-16 01:27
amfetaminpsykos:

Hahahaha! Bra där.

2008-01-16 11:53
"Den 4e gick det inte så bra med, fick inte upp "den" och så vidare."

"Skulle även kunna säga att jag är ingen hunk, och mitt redskap i byxorna är ungefär medel och absolut inget monster, skulle heller inte vilja påstå att jag är någon stjärna i sängen."

Hur kan ni tolka hans tråd som skryt? Ännu mer omoget att tolka det som skryt.. och varför skulle han ens skryta om 5 brudar? Ni är så efterblivna en del fan. Ska hitta nåt å hacka på jämt.. Bara folk som inte ens haft 5 brudar som uppfattar det som skryt (?).

För att svara på din fråga: NEJ.
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-01-16 23:39
"Jag har haft femton älskarinnor, samtliga fotomodeller. Problemet är att de tar det så seriöst att de har lämnat stenrika, snygga män för mig, fast jag i ett hål i marken och är fattig. Jag vill ju bara ha lite kul. Ska tillägga att jag är gräsligt ful, totalt ocharmig, dum i huvudet, inte har någon humor och skulle beöva ett hangarfartyg för att kompensera storleken på mitt könsorgan, bara så att ni vet att jag inte skryter."

DET hade varit att skryta!

svaret på din fråga är: Ja, det händer förfärande ofta, men inte alltid. mitt tips är att så tidigt som möjligt klargöra att du inte är intresserad av ett förhållande.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2008-01-16 23:50

nej, vet inte vad de är för brudar du träffat. Jag har då aldrig blivit kär i någon kille efter  vi legat.

2008-01-16 23:51
Kan någon förklara för mig fascinationen med att ligga med någon som man inte är intresserad av att gå vidare med?. Jag har aldrig förtsått det. Vad är poängen med det?

2008-01-16 23:54
sex är skönt?

2008-01-17 00:01
jo men om man inte blandar in känslor kan man ju lika gärna ha sex med en kudde.

2008-01-17 00:16
Fan att det inte finns en hajfajv-knapp på whoa. TS är verkligen coolast 2008.

Fråga: Blir alla tjejer kära i en när man ligger med dem?

Info: Legat med 5, 2 blev flickvän för vad jag antar är kärlek. De andra hände inget mer med för att... (extremt spänningshöjande trumvirvel) de inte var kära i dig.

Fråga: Kan 2 av 5 räknas som "alla"?

Slutgiltigt svar på båda frågorna: Nej.

Kort analys av TS: Jävligt cool kille som legat med 5 (!!!!!) tjejer.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-01-17 00:21
lilmalik P29

Många snubbar verkar ha ett enormt behov av att ligga med många tjejer. Det är ett statusmått i vårt samhälle, för de här idioterna då. Sex med någon första gången har nog alltid varit skit för mig och kan inte tänka mig att någon har bra sex första gången. Det tar ett tag innan man lär känna varandra och vet och vågar säga vad man vill ha.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2008-01-17 17:42
candide P25

Info: Legat med 5, 2 blev flickvän för vad jag antar är kärlek. De
andra hände inget mer med för att... (extremt spänningshöjande
trumvirvel) de inte var kära i dig.

Kort analys av TS: Jävligt cool kille som legat med 5 (!!!!!) tjejer.

Hur jävla illa mår du egentligen "pappa" ?
och näe, det är klart som fan dom inte blir kär i en över en natt!
det fattar väl till och med du som är 25 jävla år!!!

Jag gissar på att du är en sån jävel som skaffade tjej i mellanstadiet och håller dig fast vid den slynan än..

Dumma jävel..

2008-01-17 17:52
det gäller såklart inte bara tjejer. har tjejkompisar (och bögkompisar för den delen) som har haft samma "problem" med killar. att de tror att det är nåt seriöst på gång efter en natt alltså.

2008-01-17 18:02
Begge P1

AHAHAHAH word!

ne fan nu pallar ja inte det här nå mer:P fuck it! ..
diskutera om ni vill eller ta bort tråden eller nåt:P
Im out!...

2008-01-17 19:16
Begge P1

Jag gissar på att du är en sån jävel som skaffade tjej i mellanstadiet och håller dig fast vid den slynan än..

Då gissar du fel.

Och ja, jag fattar att tjejer inte faller för snubbar över en natt. Därför försökte jag förlöjliga hela frågan eftersom att alla tjejer han legat med inte blev kära i honom. Fanns ju ingen anledning att fråga alls då.

Sen att min sista rad var lite obefogad och spydig gjorde väl hela mitt inlägg till skit.

Försök förstå vad du läser, skitunge.

2008-01-17 23:36

Skryter alla killar om en efter man legat med dom?

Är det så?

har fått höra det många gånger, men jag har lixom aldrig trott det.

Sen en dag när satt och tänkte så slog det mig att det fan är så.

och där hade det räckt. vi fattar poängen. ska du göra en skryttråd kan du väl ändå vara ärlig med det.

Om det nu, mot all förmodan, skulle finnas någon som faktiskt vill veta alla detaljer som du så gentlemannamässigt beskrev, så får de gott vänta på publiceringen av dina dagböcker.

We call them winerbrods.

2008-01-18 00:26
Haha. förstår som många andra här inte heller hur folk kan få för sig att det är Skryt.

FEM TJEJER SÄGER HAN; SÅN JÄVLA HINGSTAYYYAAH! Jävlar anamma!

:D Skryt.. keh?
Och än mindre förståelse har jag för de som är bra mycket äldre och
tar det som en fet jäkla hockeytackling då han skriver om sina fem brudar, ragg, knull,
romanser, ja vad man nu vill kalla det. :D

Nåväl, nu ska jag inte vara dum och klanka ner.
Dock så är det han berättar om inte Helt främmande enligt min utsago.
Men nu ska jag nog inte skriva mer om det för då skryter väl Jag också :D

2008-01-18 01:59
Carlos - skrytet ligger inte i hur många han har spänt på, det är mer de detaljerade beskrivningarna. dessa detaljer har absolut ingenting med hans fråga att göra. huruvida läsarna (du och jag, till exempel) anser det som "wow" eller inte spelar ingen roll, det viktiga är att trådskaparen själv anser det vara "wow", och något som han gärna delar med sig av. tråden är ju inte gjord för att få svar på frågan "faller alla tjejer för en efter man legat med dom?"

mindflying - bara för att du får sms av nån tjej du har haft sex med betyder det inte att alla tjejer faller för dig efter att du legat med dem.

min fråga är: vill du ha en diskussion eller bara berätta att du har "gjort det"?
We call them winerbrods.

2008-01-18 02:35
skunkafield

Jag hör dig, och förstår dig. Jag hade nog inte sett det ur den synvinkeln som du berättar om
eftersom jag mest fokuserade på rubriken o jag vet inte vad. då jag själv inte
tycker det är helt helt främmande med påståendet/frågan. eller ja, svaret är väl egentligen ganska givet. men det finns nog nån diskussion att hämta där någonstans..
..någonstans.. Får väl hålla med om att upplägget på tråden hade kunnat se annorlunda ut
för att komma till vettig diskussion :)

2008-01-18 02:36
j*vlar sådana brutala radbrytningar like w h o  a

2008-01-18 15:57
Förbannat så pantade ni är, allihopa haha....

skunkafied F26

Det där med att jag räknade upp åldrarna var ju bara för att jag ville bevisa att det inte bara är en ålder, jag menar.. Det hade ju varit en annan sak om alla var 92:or istället för bara en???

Då hade ni ju kommit och sagt ba : jamen dom är 92or och unga blablabla........

vid det här laget är det ju så att det är 5 års skillnad mellan den yngsta och den äldste, och alla har i princip betett sig likadant. det var därför jag skrev alla.
och det var det jag ville få fram.... skryta in my ass:P tro vad fan ni vill..

2008-01-18 17:04
han vill ju ha svar på en fråga och lämnar info om deras ålder..  för att det troligtvis kan relatera till hur mogna i pallet de är?..   Skryta om att ha legat med 5 pers?..  ge upp folx..  fan i dagsläget e ju 50 brudar acceptabelt för en ung viril karl.

Nej alla brudar blir inte förälskade i dig.  jag tror det mer har att göra med hur du behandlar dem alternativt vad du säger till dem för att få rulla på höskullen..  Ger du dem någon typ av förhoppningar? Nog säkert så att de du lyckas träffa har varit i ett sådant där "jag måste ha en pojkvän nu"-läge,  alternativt kanske bara hör av sig för att inte vilja bli kallade slampor av andra runt omkring.
mama said knock you out

2008-01-18 20:36
För att man ska kunna få ett tillämpbart resultat - med ngrlunda vettiga
felmarginaler - borde du ligga med runt tretusen till, gärna i olika åldrar
och av olika kulturer. Återkom senare.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2008-01-18 20:39
degenererad, 50 brudar? Då man är arton?
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2008-01-20 19:42
Alla 92or drickar faktiskt inte läkarsprit och målar streck på kinderna *skrockar och slår keps i öppen hand*
Zappa-hela sveriges flickhustru sedan 1992

2008-01-20 20:01
hah, jag upplever att både killar och tjejer skryter om vilka dem legat med.

Ontopic.
Jag vet inte, kanske hookar du upp med dem riktigt fula brudar som inte kan få någon annan än just dig? Vad vet jag. Eller så har du kanske sett mycket porr så du blivit riktigt bra i sängen.

2008-01-20 21:06
Det är nog tvärtom, de vill ha sex med dig för att de gillar dig.

2008-01-24 20:42

Serri e ni dumma lr ?

Varför skulle en tjej falla för en bara för att man har sex?
Hon kanske ser dig som ett redskap bara som hon kan
sätta på !
Va inte trångsynta som kineser nu!

Highfive anyone, anyone?
Moderator

2008-01-24 20:53
Jag har aldrig blivit tillsammans med en tjej efter att vi har haft sex. Det säger iofs kanske mer om mig och mina skills än om tjejer generellt. Jag vet inte...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2008-01-25 23:00

Desperata brudar i jakt på lite beröring, fina ord, närhet?

2008-01-25 23:22
mindflying

Vad finns det att diskutera?
Tror du seriöst att någon kommer svara: "Ja, tjejer har en hormon i kroppen som gör att de blir kära i alla de legat med", eller?

2008-01-25 23:23
janan

Är man desperat för att man gillar att knulla?

2008-01-25 23:27
kown

Nej.