I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur TROR ni att ni skulle reagera på nå´t riktigt sjukt ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-12-18 21:56

Hur TROR ni att ni skulle reagera på nå´t riktigt sjukt ?

OK, ibland undrar man ju ur fan man skulle reagera rent fysiskt och psykiskt på att se helt fucked up saker som man gör i film fast i verkligheten. Mord,väldtäkter, hot och skotlossningar osv .. eftersom jag aldrig har sett brutalare saker än krogslagsmål och en del polisbrutalitet i mina dagar så tror jag jag skulle bli helt chockad och spy o pissa ner mig osv av att se nån skjuta nån annan till döds på nära håll osv..skulle nog ta terapi också.

hade en jobbarkompis från Afghanistan, som visserligen dilla mycket skit, men han sa att han hade sett människor bli skjutna med bazooka och fått sitt nackskinn knivflått och draget över huvet som en luva i sitt hemland. Har man sett sån´t tror jag itne man har så lätt att berätta om det för jobbarkompisar som han hade men vem vet..
topican kan väl kretsa kring två saker.
1. har ni sett nå´t galet som de flesta svenskar inte ser och hur reagerade ni ?
2. hru trro ni ni skulel reagera på såná här saker ?

Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams