I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Orkar inge mer missförstånd!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-10-21 22:51

Orkar inge mer missförstånd!

Ännu en gnälltråd av mig, men jag kände bara att berätta en sak. Det vill säga hur ajg missförstår saker fel.

Då pratar jag om tjejer, det har hänt förmodligen 1000-ggr att en tjej har spanat i mig och pratar med mig osv. Då tror jag direkt att hon är intresserad av mig.

Här i veckan så ville en tjej att jag skulle komma till hennes ort och vara med henne tillsammans med hennes kompisar. Det slutade med att jag försökte hålla om henne i soffan osv, hon hade ingenting emot det i princip.

Men sedan dagen efter så hade jag ångest, jag tror att hon vill bara vara en god vän. Jag skrev och berättade att jag kännde mig som en idiot och att jag hoppas hon inte blev sur över det jag gjorde.

Det är inget fel med det, jag föredrar det. Men jag har bara problem att veta vart gränsen går mellan romantik,ragg och vänskap.

Är det bara jag som är så korkad och gör så här? Jag erkänner att jag är det så jag får det gjort.)

Denna tankesätt är rätt så manligt tror jag, att killen tror något annat än vad tjejen vill eller vill ha.