I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Hangaround

2007-10-05 04:25

Min drogdröm

Det här med människor som skall skriva om sina sjuka drömmar är rätt drygt. "Det var han, men ändå inte. Och så var vi vid din stuga i Värmland, men den låg inte där men ändå så var det den, där.". Jaja, alla har sjuka drömmar om människor som är men ändå inte.

Nog om det. Jag drömde en rätt rolig grej förra natten. Det har varit ett jävla tjat om kanelbullens dag den senaste veckan och det måste ha satt sig i min hjärna. För i drömmen så hade regeringen inför en antidrog - dag. Och på den dagen skulle de som ville få pröva på hasch och marijuana. Detta var i ett avskräckande syfte. Unge fär som att skrämma barn med cigaretter genom att bjuda dem på ett bloss så att dem tjiknar av hosta och att det smakar äckligt. Samma princip.

Så man skulle få fylla i en blankett och få komma och, ja helt enkelt dra i sig några bloss. Dem ville upplysa folket om hur droger påverkar en negativt och därför hade denna dagen kommit till.
Mycket mer kom jag inte ihåg. Jo en sak, att jag var i Stockholm, men det var ändå inte Stockholm men ändå så var de det.

Tyckte det hela var mycket underhållande och spann vidare på hur det skulle sett ut om det nu fanns en liknande dag. Nu har jag glömt bort vad jag kom fram till. Så tänkte att ni kan få komma fram till saker åt mig så jag slipper komma ihåg.