I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kompisar kraschade med sina mopeder

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-08-07 04:22

Kompisar kraschade med sina mopeder

Var med ett par väldigt goda vänner ikväll, dom bor i en by utanför samhället.
Iallafall så var dom här för att testa deras neon och att köra som dårar.
Fick för ett tag sen att dom kraschat på hem vägen:S

Min ena kompis har inget lyse på sin moped, iallafall hade han svängt ut i vägen så min andra kompis kör in i honom, dom hade tydligen åkt omkull båda två och voltat in i diket...
i ca 80-90km/h PÅ MOPEDJÄVLAR!
Kan fan inte fatta det, min ena kompis tror vi mår bra men den andra låter det som att det är mycket värre, han har djupa sår på både benen och ryggen och man kunde se senorna på honom berättade min kompis lillebror som var med och hämtade upp polarna.

Jag kan fan inte fatta det! Jag vill tame fan inte heller göra det heller! för 4 år sedan så drunknade en väldigt god vän till mig på när han körde skoter och åkte ner i en vak, 1 år senare åkta 4 vänner till familjen för att hälsa på dom. På vägen hem så var det is på vägen och dom åkte rätt ut i vägen och en lastbil körde rätt in i deras bil, 3 av dom dog och en klarade sig.
Nu känns allting så jävla overkligt om nånting skulle hända..
Ska man måste stå ut med att allt sånt här jävla skit händer IGEN?!

Jag vet inte varför jag skrev det här, men samtidigt känns det som bra att få skriva av sig...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.