I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Se hit, alla dödsattest-älskare som har en släng av psykologiskolning i sig..

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-07-19 04:03

Se hit, alla dödsattest-älskare som har en släng av psykologiskolning i sig..

Okej, söker inte sympati, empati eller rip-tråd här, utan vill bara ha lite råd..

För några dagar sen avled en jättenära väns mamma, efter att plötsligt ha insjuknat. Allt var över på en månad, och tror fortfarande inte man vet varför hon dog. En infektion har jag hört.. Iaf, jag är verkligen skitdeppig för det här, kände henne inte alltför bra, men tanken på att hon är borta gör mig helt galen, och mitt hjärta blöder verkligen för min vän.

Nu är grejen så här, att på senare tid har vi glidit isär varandra ordentligt, jag o min vän då alltså, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska jag bara knacka på och låtsas som att allt är som vanligt? Ringa funkar ju fan inte.. Hoppas innerst inne på att detta kanske kan återförena oss, vill verkligen vara där o stödja henne om hon vill ha mig där.

Så därför vänder jag mig denna sena sommarnatt till whoa, hur ska jag ta kontakt, hur ska jag bete mig osv?






     Vila i frid, Gun Wibbling..

Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*