I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När man blir äldre blir dom gammla yngre

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-07-08 18:37

När man blir äldre blir dom gammla yngre

Jag har märkt att på senare tid ser jag ålder annorlunda, inte för att jag är så jättegammal, är dock bara 26.
Min sambo fyller 31 i år och vi har väll inte så jättelång historia bakom oss så är fortfarande lite hooked på det här med hennes ålder.

Innan jag träffade henne så hade jag nog tyckt 30-31 är ganska gammalt, men det är det som leder till poängen, det har förändrat min syn lite på ålder.
Om jag ser en tjej/kvinna som är runt 40-45, tycker jag inte hon ser så gammal ut som jag hade tyckt om jag hade en 22 årig sambo och jag säger det lite tveksamt MEN jag skulle nog kunna gå in i ett seriöst förhållande med en så "gammal" kvinna.

Jag vet, ålder är bara en siffra... men nej det ÄR det inte, det är livserfarenhet, det är inställning, det är en helt annan generation med ett annat tankesett.
Är det någon annan här med en äldre tjej som kan känna igen sig?
Har jag blivigt mer öppen för livet eller börjar jag helt enkelt bli vuxen... på riktigt?

Rock out with your cock out!