I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UFO Hypotheses - Reptil-konspirationen, illuminati, pleiadians...(film)

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-06-07 00:39

UFO Hypotheses - Reptil-konspirationen, illuminati, pleiadians...(film)

Jag snubblade över de här 24 klippen på youtube en varm natt och blev ganska omskakad efter tittat på dem, hehe... sov konstigt. För er som redan är intresserade av hela reptil-konspirationen är detta ett måste. Ni andra som är ovan med sånna här flippade grejer borde oxå titta, döm inte ut eller avfärda det här direkt, snälla se alla klippen. Det är ändå en kvinna som ägnat en jävla massa forskning kring området och hon verkar ha alla hästar i stallet. OBS! Inga bevismaterial, bara prat. Peggy använder sig av en teknik som kallas EVP (Electronic Voice Phenomena). Om jag förstått rätt spelar in ljud med spelar dem baklänges och får en massa underliga saker. Hon berättar hur hon går tillväga i filmen.

Peggy Kane är enligt mig mycket trovärdig. Men det är bara min åsikt... se gärna volume 2 med UFO Hypotheses, samma ämne med mer action. Det skulle vara kul å veta vad folk har för synpunkter efter kollat. aiight!!

Länkarna:

Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Part 5

Part 6

Part 7

Part 8

... nu orkar jag inte länka fler... alla klippen finns till vänster under related. check it

Vet inte om tråden bör ligga i Politik istället? jaja... ni fattar resten!


Crime Pays, ask the Rothschilds!