I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Drömtolkning!

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-06-02 19:34

Drömtolkning!

Jag har aldrig haft återkommande drömmar tidigare i mitt liv, men nu på senare tid har jag haft återkommande drömmar och det känns lite skumt, så jag tänkte om nån är bra på att tolka drömmar så kanske nån kan göra ett försök :)

Den första återkommande drömmen jag haft någonsin hade jag för ett par veckor sen. Kommer inte ihåg allt, men den slutade iaf med att jag stog framför spegeln och klämde porer i ansiktet, fast istället för gucket som brukar vara i porer så kom det ut små flugor som flög iväg... Riktigt skabbigt... Den drömmen hade jag vid tre olika tillfällen.

Det andra tillfället då jag drömde om samma sak så var drömmarna helt annorlunda, fast dom hörde ihop. Jag drömde om Bruce Willis. Först så var han med i drömmen mest som ett samtalsämne (mellan Robin Williams och mig själv :)). Sen började han smyga sig in i drömmara fysiskt. Den drömmen jag kommer ihåg bäst handlade om att Bruce Willis var ond på nåt sätt, och jag var tvungen att få honom att bli kär i mig för då kunde jag styra honom så han inte var ond längre. Det slutade med att Bruce Willis blev kär i mig, han kunde inte sova utan gick ut mitt i natten och köpte godis och låg och åt det i sin säng... Jag skrattade gott och high fivade med mina polare eftersom den onda Bruce Willis nu inte va så ond längre...

Båda är riktigt skumma... det var dock bara den första drömmen som var precis likadan dom andra gångerna jag drömde den. Dom andra drömmarna handlade bara om samma ämne, och var mer som en lång historia som jag fortsatte drömma på när jag somnade igen. Som sagt, detta har aldrig hänt mig förut, jag har aldrig haft exakt samma dröm vid flera tillfällen och vad jag kan komma ihåg så har jag aldrig haft en dröm som fortsatt nästa gång jag somnat heller!

Nån som har nåt att säga om mina drömmar? Och nån annan kanske också vill dela mig sig av sina konstiga drömmar!

Married to the money, fuck the world, that's adultery