I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför så sjukt mycket hat på internet?

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-05-26 01:42

Varför så sjukt mycket hat på internet?

Eller hat och hat, har mest funderat över varför man ser så mycket rårasism på internet nowadays.Personligen orkar jag aldrig skriva något längre eftersom dessa människor helt enkelt är idioter.

Jag menar, det kvittar vad ett filmklipp eller en artikel handlar om idag, människor skriker ändå ut sina extremrasistiska åsikter så mycket de kan. Det finns oändligt med bloggar som har rasistiskt innehåll och så vidare.

Vad beror detta på?

Beror det på att de enda som orkar diskussionsmasturbera på dessa platser är just människor som helt enkelt inte vet bättre?

Beror det på att Sverige har blivit oändligt mycket mer rasistiskt på senare år? (detta tvivlar jag på)

Beror det på att de som skriver inte vågar säga något offentligt och därför gömmer sig i hemmets lugna vrå bakom skärmen och spyr ut sina åsikter?

Varför har det blivit såhär, det är fan deprimerande att se det totala förfallet.

http://www.earforcefm.blogspot.com