I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varfor finns homosexualitet???

Övrigt - Vardagsfilosofi

   

2007-05-17 13:13

Varfor finns homosexualitet???

Har funderat ratt mycket over en grej pa sistone... jag har en teori om varfor homosexualitet finns...kan de vara sa att de ar for att manniskan ska inse att de inte finns nagot manligt eller kvinnligt? For jag menar... i ett homosexuellt forhallande finns de ju inga stereotypa roller som i heterosexuella forhallanden. Typ att kvinnan lagar mat o mannen ar ute o jobbar.

Om vi nu sager att de ar sa att manligt o kvinnligt bara existerar i vara huvuden o att vi endast fods som en sjal med ett manligt eller kvinnligt konsorgan, hur kommer de sig da att vissa manniskor fods som till exempel man men "kanner" sig som en kvinna (transexuell) o blir helt besatta av tanken pa att dom maste byta kon? Isafall maste de ju vara nagot i oss som sager att "jag ar en kvinna" och isafall finns de ju nagot kvinnligt o manligt som inte bara sitter i konsorganen.

Jag ar inte i sverige sa de e darfor mina meningar ar lite konstiga ;)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.